Citat:
Ursprungligen postat av
Chillwill
Haha, nu försöker du slingra dig ur detta. Jag har markerat alla dina fel. Min text var från IVOs rapport 2020.
IVO gav inte ut någon rapport 20-02-20.
Nej, "Iakttagelser och slutsatser om vårdens och omsorgens brister för verksamhetsåret 2020 är inte den bäst lämpade rapporten för att se bristerna.
Du är inte klok, sluta hitta på, jag vet visst vad rapporten heter. Den gavs inte ut 200220.
Och jag har 100% rätt, allt står citerat exakt. Sluta upp med dina socialtantsfabuleringar. Håll dig till det som skrivits. Sluta hitta på.
Sorry, men jag kan inte låta dig komma undan med att vara såhär dum...
Denna text du citerat nedan kommer ifrån:
"Sociala barn- och ungdomsvården
Slutredovisning av uppdrag att genomföra analyser av tillsynens resultat inom den sociala barn- och ungdomsvården S2019/01922/FS"
Sida: 5
Citat:
Ursprungligen postat av
Chillwill
Sluta falsifiera! Du fortsätter med samma rader om och om igen. Rappprten består av 63 sidor. Kan du inte läsa en vanlig rapport så skriv inte om den heller.
Citerar igen:
Det står i Ivos rapport 2020:
Den inleds med följande:
"Iakttagelser och rekommendationer i korthet
Huvudsakliga iakttagelser
*Kommunerna lyckas inte komma tillrätta med bristerna inom den sociala barn och
ungdomsvården och upprätthålla en god kvalitet.
Vi noterar att det, trots omfattande kunskapsstöd,*finns handläggare som*saknar nödvändig kunskap för en rättssäker handläggning."
Och den rapporten gavs ut 20 feb 2020
Sida: 3
"Stockholm, den 20 februari 2020
Sofia Wallström
Generaldirektör"
Det är så uppenbart att du inte vet vad rapporterna du läser heter, och när dem publicerades.
Du tror att dem heter "IVOs rapport", men fattar inte att både "Sociala barn- och
ungdomsvården" och "Vad har IVO sett 2020?" är 2 olika rapporter som båda är från IVO.
Finns INGEN rapport som heter specifikt "IVOs Rapport"