Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan866
Jag har läst igenom den här tråden och det är en aning skrämmande att läsa hur man kan uttala sig som om man vet utan att egentligen ha en aning. Jag gillar egentligen inte att skriva på sådana här sidor, men jag har varit kund på Citydäck i tjugo år och känner familjen väl. Nu måste jag bara rätta till alla idiotiska felaktigheter.
1. Veberöds Däck ägs av H@ssans fru. Ingen bror är involverad.
2. Citydäck har ingen koppling till Veberöds Däck.
3. CityDäck ägs av Bilia.
4. @hmed H@ssoun har aldrig ägt Citydäck. Företaget ägdes tidigare av Hussein H@ssoun, vilket också framgår av de länkar vissa av er har skickat till artikeln i Sydsvenskan.
5. Att sprida rykten om en hårt arbetande kille som byggt upp CityDäck från ingenting bara för att hans bror jobbar på en annan däckfirma, är inte särskilt fint. Personligen tycker jag att alla som sprider illvilliga rykten utan grund borde skämmas. Har ni inget vettigare att göra med era liv?
Boohoo boohoo. Jag är ganska luttrad vid det här laget. De här släkterna/klanerna har i princip samröre med varandra på ett eller annat sätt. Man ser sällan ett arbete eller ett bolag som en individs ansvar utan som kollektivets. Och vips, misstänkta i målet är enligt TR i Malmö inte bara Bah*a och Al*a Ahmad, utan en H*sson H*ssoun, d.v.s. ytterligare en person i H*ssoun-släkten. Återkommer med dagboksblad i morgon så att vi får mer kött på benen i målet.