2023-10-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Väldigt märkligt, hur har den här familjen hamnat i gängkriminellas händer?

Familjen är i god för hur många miljoner som helst? Måste vara någon utav de yngre i familjen.

Läste i tråden att det är kopplat till en Em*l tut*t? Ett namn som förekommer i flera trådar genom tiden!

Allt är konstigt med den där Em*l T
Citera
2023-10-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
H@ssan h@ssoun tror jag familjen heter!
som bor vid persborg? Kusin med ahmed hassoun. Som äger citydäck.
Citera
2023-10-04, 19:06
Medlem
Stor samling av poliser i Veberöd i går kväll.Det är inte första gången firman fått besök av polisen
Sen får man dra sina slutsatser själv.
Citera
2023-10-15, 17:11
Medlem
Någon mer info kring det här?
Citera
2023-10-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glochester
Stor samling av poliser i Veberöd i går kväll.Det är inte första gången firman fått besök av polisen
Sen får man dra sina slutsatser själv.

Firman som i däckfirman? Vad säger ryktet?
Citera
2023-11-12, 14:53
Medlem
Någon som har häktningsprotokollet?
Citera
2023-11-27, 11:10
Medlem
Däckfirman drivs enligt uppgift numera av den förra ägarens fru och bror. Det kan inte vara en slump att detta hänt just nu.
Citera
2023-12-06, 14:55
Medlem
Tydligen har det "försvunnit" däck från däcksfirman nu. Folk som har köpt däck som nu inte kan hittas.
Jag och XXXXX satte oss i hans bil och åkte ut till veberöds däck för att konfrontera och fråga vad fan som händer

Visar sig att den här Hassan har tydligen blivit helt knäpp, gjort en massa backroom deals och öht blåst folk

När vi kom dit så var det revolving door av folk som blivit blåsta. Nån med teslahjul för 39k som ”försvunnit”, nån med en svart Mercedes som de köpt som de inte skrivit över bilen på så nu kan de inte försäkra den osv osv

Tydligen äger hans bror en stor firma i Malmö och har nu tagit över, och hassans fru försöker styra upp och hantera alla sura kunder

Tydligen ”kompenseras” det friskt till höger och vänster
Citera
2023-12-06, 15:34
Medlem
Jag har läst igenom den här tråden och det är en aning skrämmande att läsa hur man kan uttala sig som om man vet utan att egentligen ha en aning. Jag gillar egentligen inte att skriva på sådana här sidor, men jag har varit kund på Citydäck i tjugo år och känner familjen väl. Nu måste jag bara rätta till alla idiotiska felaktigheter.
1. Veberöds Däck ägs av H@ssans fru. Ingen bror är involverad.
2. Citydäck har ingen koppling till Veberöds Däck.
3. CityDäck ägs av Bilia.
4. @hmed H@ssoun har aldrig ägt Citydäck. Företaget ägdes tidigare av Hussein H@ssoun, vilket också framgår av de länkar vissa av er har skickat till artikeln i Sydsvenskan.
5. Att sprida rykten om en hårt arbetande kille som byggt upp CityDäck från ingenting bara för att hans bror jobbar på en annan däckfirma, är inte särskilt fint. Personligen tycker jag att alla som sprider illvilliga rykten utan grund borde skämmas. Har ni inget vettigare att göra med era liv?
Citera
2023-12-07, 08:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan866
Jag har läst igenom den här tråden och det är en aning skrämmande att läsa hur man kan uttala sig som om man vet utan att egentligen ha en aning. Jag gillar egentligen inte att skriva på sådana här sidor, men jag har varit kund på Citydäck i tjugo år och känner familjen väl. Nu måste jag bara rätta till alla idiotiska felaktigheter.
4. @hmed H@ssoun har aldrig ägt Citydäck. Företaget ägdes tidigare av Hussein H@ssoun, vilket också framgår av de länkar vissa av er har skickat till artikeln i Sydsvenskan.
5. Att sprida rykten om en hårt arbetande kille som byggt upp CityDäck från ingenting bara för att hans bror jobbar på en annan däckfirma, är inte särskilt fint. Personligen tycker jag att alla som sprider illvilliga rykten utan grund borde skämmas. Har ni inget vettigare att göra med era liv?
100% att detta inlägg kommer åldras superdåligt.
Citera
2023-12-07, 20:57
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan866

Boohoo boohoo. Jag är ganska luttrad vid det här laget. De här släkterna/klanerna har i princip samröre med varandra på ett eller annat sätt. Man ser sällan ett arbete eller ett bolag som en individs ansvar utan som kollektivets. Och vips, misstänkta i målet är enligt TR i Malmö inte bara Bah*a och Al*a Ahmad, utan en H*sson H*ssoun, d.v.s. ytterligare en person i H*ssoun-släkten. Återkommer med dagboksblad i morgon så att vi får mer kött på benen i målet.
Citera
2023-12-08, 14:12
Moderator
Mappings avatar
Och här är dagboksbladet: https://gofile.io/d/mWWn1i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in