Citat:
Ursprungligen postat av
BallaKlava
Det försvann många intressanta videos från t ex youtube när den hysteri du förespråkar var som störst. Det var helt enkelt verboten att ha andra åsikter än Börje Salming och Kavla Upp-kampanjen. Totalt sinnessjukt.
Ja, ni försökte inte bara stänga av folk med andra åsikter från sociala medier, utan ni gick så långt att ni stängde oss ute från våra egna liv.
Kan du svara på varför jag inte fick gå på hockey (ett stort och viktigt intresse i mitt liv), enbart på grund av att jag litade mer på mitt eget immunförsvar än en uppenbar cashgrab av läkemedelsjättarna? I efterhand fick jag även rätt då vaccinet visat sig ha minimal effekt på smittspridningen du runkar åt.
Du och andra borde bojkotta alla lag som förbjöd sina egna fans att gå på matcher. Speciellt som alla föreningar ju låtsas ha höga moraliska värderingar och ska inkludera alla och annat bullshit.
Visst, det var staten som kom på denna sinnessjuka ide med vaccinationspass men hade klubbarna verkligen varit så jäkla inkluderande som de låtsas vara så skulle de säga att antingen kommer alla in eller så kommer ingen in.
Men money talks bullshit walks, när det gällde pengar så då försvann all moral illa kvickt.
Ashålen har dock inte lärt sig något heller så nästa gång det krävs något jävla bevis för något så kommer exakt samma sak hända igen.
Du och alla andra borde be "er" klubb att dra åt helvete...