Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
Tjena Ivan 😁
Helvete har du blivit så risig? Jag hade den skiten för två år sen o va borta drygt 5 veckor från gymmet med. Gick ner 6 kg.tog ett tag att komma i form igen. Även med db och testo 😳
Fördelen är väl att immunförsvaret blir som en nyproducerad rolls rolls 😁👍
Vad har du för blodfetter?mina Är inte så bra just nu.Hdl (goda kolesterolet) är på botten.. 🤪🤪 Så lägger om kost och motion lite. Kanske ska va ren t våren ett tag då jag ska ta in på hotell några månader och softa lite..
Nice med ett bra pök.. du verkar va en rackare på att fixa brudar 😁 tränar hon oxå?
Kul att se du kämpar på.
Mvh
Big S!
Kul att se dig! Ja, fan. Den här rundan spökar ordentligt. Får satsa ännu mer så fort jag kan för att ta igen de här förlorade veckorna. Jag vet faktiskt inte hur mina blodfetter ser ut. Har varit på väg att köra ett nytt Werlabs XL-test men glömmer konstant bort det. Jag tror mina är ok. För ända fram tills influensan så åt jag extremt rent och bra och skötte kardion. Klokt att du lägger om kosten; hur ska du göra det?
Ta in på ett hotell några månader? Inte längre än så?

Låter som Thailand eller något annat skönt!
Jag börjar längta (rejält) efter att få gasa på igen. För jävlar vilken motivation och dedikation jag får på 1,5 gram vs 400 mg som jag ligger på nu. Det är det farliga med prepp: Lite vill ha mer. För när jag upplevt effekten av 1,5 gram bestående av Testo, Deca och Tren så blir det lojt och lite lätt fittigt att cruisa. Jag upplevde samma raketuppskjutning för en massa år sedan när jag gick från 250-500 mg Testo C ew och lade mig på 500 mg Testo och 300 mg Deca. Men nu har jag vant mig och det krävs mer och mer och mer. Å andra sidan är min kropp och mitt system bra på att hantera oljor. Lite sugen på orala. Vilka kör du? Hur påverkar de dig (alltså sides)?
När var du förresten helt ren senast? Jag legat ON i ett halvår nu. Det mesta jag kört i ett sträck var 11 månader.
Jag har fan en talang för att ro hem tjejer som andra killar suktar efter och de är alltid grymma i sängen. Alltid. Lika hämningslösa som jag. Jag har som en slags radar för det. Som aldrig slår fel. Omvänt tror jag att "rätt" tjejer undermedveten förstår att jag är likadan som de. Den här tjejen tränar extremt mycket, är instruktör och har en kropp som är helt jävla sanslös.
Kämpa på du också!