2023-11-24, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Oj! Blev jag inloggad nu som IvanDF2?!
ivan strikes again

Ser ut som ett solitt ryggschema förövrigt (modiferat med single hand plate loaded rowing machine) istället, helt klart mina favoriter inom rygg (även V handtag) - nice!
Citera
2023-11-27, 12:37
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
ivan strikes again

Ser ut som ett solitt ryggschema förövrigt (modiferat med single hand plate loaded rowing machine) istället, helt klart mina favoriter inom rygg (även V handtag) - nice!

Oh yes! Just nu är jag lite som Rymdimperiet!

Ja, enhandsdrag för rygg i maskin är också min absoluta favvo men mitt gym har inte den maskinen

Ps. Skriv i min nya tråd sen, för det verkar vara kört att komma ihåg lösenordet.
Citera
2023-11-30, 15:59
Medlem
IvanDF3s avatar
Insåg precis att jag kan fortsätta den här rapporten även om jag glömt mitt lösenord. Det blir ändå jag som uppdaterar (även om det känns som att jag kommenterar) = Släcker ner den andra lilla tråden
Citera
2023-12-02, 04:19
Medlem
IvanDF3s avatar
PREPPFUNDERINGAR KLOCKAN 04:19

Jag vaknade pigg för en timme sedan. Ingen idé att somna om. För om jag ens skulle lyckas, skulle jag vakna snudd på död och i något slags "jag är tokbakis"-mood.

From årsskiftet (eller om det kanske faktiskt blir nu i december) så lutar jag åt att köra 750 mg Testp C och 750 mg EW på veckobasis. Eller om det istället blir 750 mg Susta. Jag gillar Susta, ja det gör jag

En variant vore 250 mg Susta och 250 mg EQ e3d. Det skulle vara en lite snällare mellankur som landar på 1 250 mg ew. Å andra sidan är 500 mg EQ per vecka minimumdosen för att det ska ha en reell effekt. Att jag velar lite är mest för att jag fan avskyr nålar och att sticka mig liksom att tjoffa in flera milliliter.

Oavsett måste jag skärpa mitt fokus nu (jag åt precis en pizza-slice) när sex veckors influensa äntligen verkar vara över.

Kör hårt, för det ska jag strax göra (drar till gymet)!

//Ivan
Citera
2023-12-06, 04:41
Medlem
IvanDF3s avatar
UPDATE

Just nu är jag helt offside. På utbytarbänken. Mitt fantastiska flow som jag haft sedan mitten av maj har fått sig en rejäl käftsmäll. Åkte på en brutal influensa och är nu inne på 6:e veckan post-covid. Jag är fortfarande så risig att jag varken kan eller ska träna. Och jag mår inte bra när jag inte tränar dagligen på ett eller annat vis. Då börjar jag också - det slår aldrig fel (suck) - missköta kosten. Allt blir en nedgående, bulldegsmjuk jävla fettospiral. Så känns det i alla fall.

Kuken, är det.

Men jag har fortsatt sätta 400 mg ew (Testo C + Mast) och kommer göra så året ut. Hoppas kunna ta nya tag så snart som möjligt för att under 2024 tokfokusera på träning och kost. Nu har jag lite att ta igen och jag behöver verkligen växla upp. Jag har börjat dejta en tjej som är helt makalös i sängen. Då är Tren uteslutet. För hon skulle börja undra varför jag svettas så sängen blir dyblöt liksom hur det kommer sig att jag ekvatornsvettas mitt i vintern när det är minus 10 grader. Nu uppväger hon Tren men det hade annars varit en perfekt 7:e växel att kasta in. Eftersom jag får sådant galet mojo av den oljan.

Ni andra får köra hårt i mitt ställe! // Ivan
Senast redigerad av IvanDF3 2023-12-06 kl. 05:22.
Citera
2023-12-06, 13:21
Medlem
Stor-steffes avatar
Tjena Ivan 😁
Helvete har du blivit så risig? Jag hade den skiten för två år sen o va borta drygt 5 veckor från gymmet med. Gick ner 6 kg.tog ett tag att komma i form igen. Även med db och testo 😳
Fördelen är väl att immunförsvaret blir som en nyproducerad rolls rolls 😁👍
Vad har du för blodfetter?mina Är inte så bra just nu.Hdl (goda kolesterolet) är på botten.. 🤪🤪 Så lägger om kost och motion lite. Kanske ska va ren t våren ett tag då jag ska ta in på hotell några månader och softa lite..
Nice med ett bra pök.. du verkar va en rackare på att fixa brudar 😁 tränar hon oxå?
Kul att se du kämpar på.

Mvh
Citera
2023-12-07, 11:13
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Tjena Ivan 😁
Helvete har du blivit så risig? Jag hade den skiten för två år sen o va borta drygt 5 veckor från gymmet med. Gick ner 6 kg.tog ett tag att komma i form igen. Även med db och testo 😳
Fördelen är väl att immunförsvaret blir som en nyproducerad rolls rolls 😁👍
Vad har du för blodfetter?mina Är inte så bra just nu.Hdl (goda kolesterolet) är på botten.. 🤪🤪 Så lägger om kost och motion lite. Kanske ska va ren t våren ett tag då jag ska ta in på hotell några månader och softa lite..
Nice med ett bra pök.. du verkar va en rackare på att fixa brudar 😁 tränar hon oxå?
Kul att se du kämpar på.

Mvh

Big S!

Kul att se dig! Ja, fan. Den här rundan spökar ordentligt. Får satsa ännu mer så fort jag kan för att ta igen de här förlorade veckorna. Jag vet faktiskt inte hur mina blodfetter ser ut. Har varit på väg att köra ett nytt Werlabs XL-test men glömmer konstant bort det. Jag tror mina är ok. För ända fram tills influensan så åt jag extremt rent och bra och skötte kardion. Klokt att du lägger om kosten; hur ska du göra det?

Ta in på ett hotell några månader? Inte längre än så?
Låter som Thailand eller något annat skönt!

Jag börjar längta (rejält) efter att få gasa på igen. För jävlar vilken motivation och dedikation jag får på 1,5 gram vs 400 mg som jag ligger på nu. Det är det farliga med prepp: Lite vill ha mer. För när jag upplevt effekten av 1,5 gram bestående av Testo, Deca och Tren så blir det lojt och lite lätt fittigt att cruisa. Jag upplevde samma raketuppskjutning för en massa år sedan när jag gick från 250-500 mg Testo C ew och lade mig på 500 mg Testo och 300 mg Deca. Men nu har jag vant mig och det krävs mer och mer och mer. Å andra sidan är min kropp och mitt system bra på att hantera oljor. Lite sugen på orala. Vilka kör du? Hur påverkar de dig (alltså sides)?

När var du förresten helt ren senast? Jag legat ON i ett halvår nu. Det mesta jag kört i ett sträck var 11 månader.

Jag har fan en talang för att ro hem tjejer som andra killar suktar efter och de är alltid grymma i sängen. Alltid. Lika hämningslösa som jag. Jag har som en slags radar för det. Som aldrig slår fel. Omvänt tror jag att "rätt" tjejer undermedveten förstår att jag är likadan som de. Den här tjejen tränar extremt mycket, är instruktör och har en kropp som är helt jävla sanslös.

Kämpa på du också!
Citera
2023-12-07, 13:34
Medlem
Stor-steffes avatar
Helvete!!! Kör du 1500mg nuförtiden!?? De trodde jag aldrig ja skulle höra dig göra asg 😁
Men jaaa du har helt rätt, det ÄR skillnad. På 500mg får jag knappt upp pitten men på 1500mg testo är det en helt annan grej. Mitt välmående ökar rejält upp till 1500mg. Över det blir det lite väl mycket. Under 500 mår jag som en fitta. De e typ som att de funkar men ja du fattar. Lite som att dricka en avslagen bärs. De funkar men är inte gott. 😁

Obs alla ni preppmongon 😜som kör första kuren som nu läser detta och tror de r ok att dra 1500mg testo i veckan - tänk om!
Jag har använt testo i över 20 år så de finns anledning att jag behöver stora mängder. 😁😁😁

Jag var ren senast 2019. Helt ren. Så kört nonstop 4 1/2 år nu på testo och dballs.
2020 och 2021 körde jag höga doser både oxar dballs primo och testo samtidigt. Blev djuriskt stor men värdena va inte så bra. Sov dåligt. Svårt att andas. Svettades enormt. Kraftiga våldstankar mm. Men ändå kommer det inte ens i närheten av Tren och i mitt fall den gamla parabolanen från kina på 76mg/ml. Fick mycket våldsamma känslor på den… slog sönder inredningen hemma en gång när mjölken va slut o ja va hungrig. Då insåg jag att de kan va bra att ta de easy. Aldrig känt så på Tren oavsett dos..
men du verkar må fett bra på Tren?
Under alla år har jag träffat 2-3 personer som känner sig fullkomliga på Tren. När dom tagit Tren har dom upplevt att dom blivit Hela som människor ungefär som när man träffar drömtjejen. Dom blir lyckliga sover bra äter bra och lever drömmen. Detta är en mycket ovanlig men gudalik effekt.
En av dom körde Tren året runt flera år. Han älskade trennet så mycket att trots han inte tränade i perioder körde han alltid Tren året runt.

Hur mår du på deca? Den får mig att känna mig som en kvinna. Bara avskyr den känslan asg. 😎

Efter 20 år på dballs är min recension:
10mg - ungefär som att ta kreatin som behåller nåt olagligt som tycks ge grym effekt. Den enda dos som inte ger effekt på levervärdena. Allt inom referens.
20mg - här börjar det dra på., bloated och ordentlig styrka. Kraftigt reducerad skaderisk och befintliga skador läker otroligt fort.
Liten leverpåverkan ses.. ( liten)
30mg - moonface, högt blodtryck, massiva ökningar i styrka, extrem återhämtning ( går inte ens att jämföra med testo only. Som natt och dag) pump från en annan värld.. flera cm större armar mm. levervärdena och blodfetter påverkade tydligt. Hb värden mm oxå tydligt påverkade.
På 30 mg kan man träna 2 timmar stenhårt, gå hem äta och vila 3 timmar o känna att man vill gå och köra ett hårt pass till.
40-60mg mer vätska. Ökad styrka, men välmåendet försvinner samtidigt och istället sover man dåligt och går med tung andning och de mesta blir jobbigt.. bör endast tas om man vill bli top dog.. värdena blir usla och ökar man t 100+ vilket jag gjort så klart.. även lååånga perioder. Ihop med 100mg oxar och winstrol och testo mm mm. ja då är man i princip likgiltig inför liv o död. Fett onödigt för om du inte har 15k att lägga på gh, insulin och igf i månaden blir du aldrig Coleman ändå 😁 de lovar jag för jag har försökt. Så tro mig. 👌

Numer kör jag 10-20mg på dballs och mår otroligt bra , har fina lever och njur värden och ligger på topp i Sverige i bänk tex. Och drar på extra med testot för god hälsa o mående bara. Oftast 1000mg är lagom.

Du borde testa db och då rekommenderar jag starkt Nouveaux. 👍 dom har visat sig mycket potenta sista åren och aldrig haft sides på dom. Kan skicka över mina värden från förra veckan på testo och db på Mail under eftermiddagen så ser du hur dom ser ut på 500mg testo och 10mg db. 👍

Ös på med bruden 😁😁 bara knulla o mysa o lev gott min vän. Det är du värd.

Jag ska satsa på brud igen under våren efter min semester 😁
Kör du grejer från växtgaranten än? Dom verkar va bra? Jag tycker Max är bra då dom tar cash och Mastercard/ visa..

Kör hårt min vän.

Mvh
Citera
2023-12-07, 13:47
Medlem
Stor-steffes avatar
Vill förtydliga att min erfarenhet av prepp är min.. vi är alla olika. 🤙

Ivan jag tänkte på en sak till; har du sett intervjun med Dolph Lundgren? Han erkänner 10 år på steroider och hur han överlevt cancer. Kolla den annars.

Mvh
Citera
2023-12-07, 13:49
Medlem
Stor-steffes avatar
https://youtu.be/pVIqHMHLfv8?si=Dl8HfZ3Cj9TqHxKF

Mvh
Citera
2023-12-07, 15:20
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Vill förtydliga att min erfarenhet av prepp är min.. vi är alla olika. 🤙

Ivan jag tänkte på en sak till; har du sett intervjun med Dolph Lundgren? Han erkänner 10 år på steroider och hur han överlevt cancer. Kolla den annars.

Mvh

Sett den!!
Citera
2023-12-07, 15:44
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Sett den!!

Klart du har.. han är väl din favorit 🤩
Ibland funderar jag på om du är Dolph.. hmmm 😳

Mvh