2023-12-05, 20:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jag hade inte bettat på det med tanke på att Arsenal har bästa defensiven i år och Luton har gjort minst antal mål efter Sheffield.

Vet inte oddsen men är det tillräckligt högt så kan jag förstå varför det är lockande dock.

2,40 la en slant så får vi se. Gissar ni vinner med 0-3 dock
Citera
2023-12-05, 20:20
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jag hade inte bettat på det med tanke på att Arsenal har bästa defensiven i år och Luton har gjort minst antal mål efter Sheffield.

Vet inte oddsen men är det tillräckligt högt så kan jag förstå varför det är lockande dock.

Nu tror jag ni vinner komfortabelt men det är väl ändå någonstans som denna typen av match är lite lurig. En veckomatch på en tisdag mot Luton där 3p räknas in på förhand, gäller att spelarna går ut taggade och gör jobbet. Känns som alla topplag (även de som vinner) brukar ha någon oförklarlig förlust per säsong där man torskar i en match som den här.

Tror dock Arsenal vinner som sagt, men hade man spelat på matchen så varför inte dra till med en rövare? Förutsatt att man inte sätter typ 10k på det då.
Citera
2023-12-05, 20:31
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Nu tror jag ni vinner komfortabelt men det är väl ändå någonstans som denna typen av match är lite lurig. En veckomatch på en tisdag mot Luton där 3p räknas in på förhand, gäller att spelarna går ut taggade och gör jobbet. Känns som alla topplag (även de som vinner) brukar ha någon oförklarlig förlust per säsong där man torskar i en match som den här.

Tror dock Arsenal vinner som sagt, men hade man spelat på matchen så varför inte dra till med en rövare? Förutsatt att man inte sätter typ 10k på det då.

Aa jag vill inte ta något som givet. Borde vara enkel på pappret, men känns samtidigt som den kan skrälla. Förväntar mig ändå en vinst.

Ännu mer spännande blir det ju att se hur det kommer gå i Liverpools match med Sheffield, som har ny tränare. Liverpool har ju inte varit lika stabila defensivt heller så om jag hade bettat på nån av matcherna att skrälla så hade jag nog valt denna framför Luton. Förväntar mig dock att Liverpool vinner där med.
Citera
2023-12-05, 20:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Det här tjatet om våran match mot Luton är ju bara löjligt, vi kommer garanterat att ta en klar seger utan några problem öht.
Citera
2023-12-05, 20:49
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Trodde de skulle ha kommit fram till ett beslut nu men nu framstår FA som clowner, framställer sig som förhandlingslama.. kan lika gärna bero på hur de ska förmedla en friande dom.

Ja precis. Jag tror dom inte kan bestämma sig också, hälften vill straffa klubben och Arteta hårt medans dom andra inte tycker det kanske var så farligt. Såhär länge ska man inte behöva vänta på ett straff iaf. Jävla skämt
Citera
2023-12-05, 20:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Jag håller med dig. Det är dessa jävla matcher som är på måndagar eller tisdagar mot "enkelt" motstånd som oftast går åt helvete. 😅🥲

Edit: nu är jag iofs pessimistisk inför varje match så.
Citera
2023-12-05, 20:58
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja precis. Jag tror dom inte kan bestämma sig också, hälften vill straffa klubben och Arteta hårt medans dom andra inte tycker det kanske var så farligt. Såhär länge ska man inte behöva vänta på ett straff iaf. Jävla skämt
FA gör det de är bäst på: vara oberäkneliga och göra som de vill.

Blir det inget straff kommer det skrivas spaltmeter och FA lär ha förbrukat sin rätt att besluta straff.
Och du vet att jämförelsen är mot vad de har bestraffat iår. Hade Haaland haft det utbrottet i aug hade han fått straff, nu nästan vardag.

Gör ni lika snygga mål som oss idag?
Citera
2023-12-05, 21:03
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
FA gör det de är bäst på: vara oberäkneliga och göra som de vill.

Blir det inget straff kommer det skrivas spaltmeter och FA lär ha förbrukat sin rätt att besluta straff.
Och du vet att jämförelsen är mot vad de har bestraffat iår. Hade Haaland haft det utbrottet i aug hade han fått straff, nu nästan vardag.

Gör ni lika snygga mål som oss idag?

Ärligt talat struntar jag i hur snygga målen är, så länge dom görs och vi behåller ligaledningen. Har en liten jobbig känsla inför den här matchen. 🫤
Citera
2023-12-05, 21:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ärligt talat struntar jag i hur snygga målen är, så länge dom görs och vi behåller ligaledningen. Har en liten jobbig känsla inför den här matchen. 🫤
Du har en jobbig känsla inför matchen mot Luton, allvarligt talat?

Jag känner mig helt trygg på att vi kommer vinna med 3 mål, minst.
Citera
2023-12-05, 21:11
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Går säkert bra, vi visade vad man inte ska göra…
Citera
2023-12-05, 21:18
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Går säkert bra, vi visade vad man inte ska göra…

Jo men ni spelar inte i varselvästar heller.. 🫤😅
Citera
2023-12-05, 21:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jo men ni spelar inte i varselvästar heller.. 🫤😅
Ni ser åtminstone varandra

Utan det fiaskot hade vi lett serien 😎
Senast redigerad av Drickback 2023-12-05 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in