2023-12-04, 11:10
Medlem
ElimGaraks avatar
Man kan tycka vad man vill om My Martens och hennes märkliga affärsverksamhet, själv tycker jag det är många komiska inslag i allt.

Men att ringa upp och djävlas på det sätt som den här XX har gjort är faktiskt lågt.

Vad gäller det andra skämtet så var det väl inte så farligt.
Den där K*ken såg mer ut som en dåligt ritad bil.
Inte ens säkert att det var riktat mot My.
Senast redigerad av ElimGarak 2023-12-04 kl. 11:18.
Citera
2023-12-04, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon har tagit bort bilden med penisen nu. 😁
https://ibb.co/FB6GcH5
https://ibb.co/gdhMWTp

Blev hon påkommen? Pinsamt?
Hon ber nästan om att få mer samtal och fallosar i snön
Citera
2023-12-04, 11:12
Avslutad
Älskar Bloggbevakning.💕
Hon tar nu upp Mys uthängning av sin sk 'Stalker".
My lilla My. Jösses så du gräver din egen grop. 😄👏
Citera
2023-12-04, 11:55
Medlem
TPLs avatar
"Godmorgon 🤦‍♀️ Jag ska sammanställa min situation lite längre fram.
Den där Stefan har varit och är ett problem av flera. Att han avslöjas känns som en stor j*vla befrielse 🙏👊
Nästan för bra för att vara sant att han tillslut glömmer att ringa ifrån dolt nummer 🤦‍♀️ Jösses så korkat!
Tyvärr är han inte min "huvud stalker". Det jag utsatts för utsätts för har pågår i flera år. Jag har valt att ducka helt från detta men börjar känna mig redo att vara transparent och öppen kring situationen jag och mina närmaste lever med.
Idag kom Ludvig och jag ut något senare än planerat.
Ni vet lite morgon stress innan vi ska åka till skolan. Jag spillde kaffe. Han skulle borsta tänderna.
Vi småspringer till bilen och plötsligt börjar Ludvig skratta hysteriskt ! "Mamma titta" en K*K !
Det står bilar framför.... Det står bilar bakom. Bara min bil.
"

Varför drog hon upp det där med utspillt kaffe och tandborstning? Vadå senare än planerat? Hur sena brukar dom planera att vara i vanliga fall?
Vad hade det att göra med k*ken på rutan? Det brukar vara såna på många bilar vintertid, hur har hon kunnat missa det?
Under resten av året brukar det stå Tvätta mig! på skitiga rutor. Varför tog hon inte bild på bilarna intill som skonats från konstnärlig utsmyckning, bilder på på rutorna åtminstone?

Det är nästan så jag önskar att nån skulpterar en k*k på biltaket när det är lite kramsnö som följs av en köldknäpp... En bekant fick köra iväg med en fastfrusen meterhög k*k på biltaket en morgon... 🤭 Den ramlade av efter att han kört en bit.

Nu letar hon verkligen med ljus och lykta efter nåt hon kan dra nytta av i sin "stalker-jakt".
Om hon nu har en massa stalkers varför har hon inte bilen skyddad i garage (hangaren)? Och allt har ju varit så mycket gulligull så länge, inte ett ord om stalkers. Hundpromenader i mörkret.

Snart får vi höra om hennes sönderskurna däck när hon bodde på Öland och om den gången proppskåpet (?) var sabbat så hon var nära att frysa ihjäl i -22° en HÖST. Det var säkert samma stalker då också.
Citera
2023-12-04, 12:11
Avslutad
En k*k på rutan, hör vintern till 👍
Citera
2023-12-04, 12:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ofattbart. Hu så hemskt, en snopp i snön, brukar själv roa mig med att rita dickar varthelst jag kommer åt.. jag är inte ensam, men My, hon är otroligt utsatt, inte alls troligt att hon fått bilen ollad pga sitt beteende?
Kanske Jobas som busat? Eller vem fan som helst som stört sig på hennes parkering? Troligast är det My själv som ritat en snopp för att spä på hur stalkad hon är
Ja, och hur många gånger har alla hennes stalkers ollat hennes bilar och andra saker?
Så lägligt att kunna blåsa upp det här nu när det inte gick så bra med Påhittat.se...
Citera
2023-12-04, 12:19
Medlem
Trollmias avatar
Ärligt talat så tycker jag att den så kallade k*ken ser ut som att det bara är snö som glidit lite udda på framrutan. Men om det nu är nån som gjort det så är det naturligtvis väldigt barnsligt gjort, i så fall jag tror att det bara är några ungar som roat sig och sen dragit för att inte bli påkomna.
Citera
2023-12-04, 12:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
En k*k på rutan, hör vintern till 👍
Ja, särskilt för en f*tta som My...
#karma #bensinpåelden
Citera
2023-12-04, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Godmorgon 🤦‍♀️ Jag ska sammanställa min situation lite längre fram.
Den där Stefan har varit och är ett problem av flera. Att han avslöjas känns som en stor j*vla befrielse 🙏👊
Nästan för bra för att vara sant att han tillslut glömmer att ringa ifrån dolt nummer 🤦‍♀️ Jösses så korkat!
Tyvärr är han inte min "huvud stalker". Det jag utsatts för utsätts för har pågår i flera år. Jag har valt att ducka helt från detta men börjar känna mig redo att vara transparent och öppen kring situationen jag och mina närmaste lever med.
Idag kom Ludvig och jag ut något senare än planerat.
Ni vet lite morgon stress innan vi ska åka till skolan. Jag spillde kaffe. Han skulle borsta tänderna.
Vi småspringer till bilen och plötsligt börjar Ludvig skratta hysteriskt ! "Mamma titta" en K*K !
Det står bilar framför.... Det står bilar bakom. Bara min bil.
"

Varför drog hon upp det där med utspillt kaffe och tandborstning? Vadå senare än planerat? Hur sena brukar dom planera att vara i vanliga fall?
Vad hade det att göra med k*ken på rutan? Det brukar vara såna på många bilar vintertid, hur har hon kunnat missa det?
Under resten av året brukar det stå Tvätta mig! på skitiga rutor. Varför tog hon inte bild på bilarna intill som skonats från konstnärlig utsmyckning, bilder på på rutorna åtminstone?

Det är nästan så jag önskar att nån skulpterar en k*k på biltaket när det är lite kramsnö som följs av en köldknäpp... En bekant fick köra iväg med en fastfrusen meterhög k*k på biltaket en morgon... 🤭 Den ramlade av efter att han kört en bit.

Nu letar hon verkligen med ljus och lykta efter nåt hon kan dra nytta av i sin "stalker-jakt".
Om hon nu har en massa stalkers varför har hon inte bilen skyddad i garage (hangaren)? Och allt har ju varit så mycket gulligull så länge, inte ett ord om stalkers. Hundpromenader i mörkret.

Snart får vi höra om hennes sönderskurna däck när hon bodde på Öland och om den gången proppskåpet (?) var sabbat så hon var nära att frysa ihjäl i -22° en HÖST. Det var säkert samma stalker då också.
Hur många stalkers har hon?
En huvudstalker, ev vice stalker och några reservstalkers?
Hennes lögner är vad som överhuvudtaget gör henne "aktuell".
Tror hon på det själv? Är hon så wacko att hon inte kan skilja mellan fantasi och verklighet?

Undrar förresten hur mojsig mjölkbehållaren/munstyckena kommer bli i kaffemaskinen? Rena rama penicillinkuren kommer frodas där🤢

Många växter har tillkommit i lägenheten, frodiga buketter som skulle kasserats?
Är inte sidobordet i hallen "nytt"?
Citera
2023-12-04, 13:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur många stalkers har hon?
En huvudstalker, ev vice stalker och några reservstalkers?
Hennes lögner är vad som överhuvudtaget gör henne "aktuell".
Tror hon på det själv? Är hon så wacko att hon inte kan skilja mellan fantasi och verklighet?

Undrar förresten hur mojsig mjölkbehållaren/munstyckena kommer bli i kaffemaskinen? Rena rama penicillinkuren kommer frodas där🤢

Många växter har tillkommit i lägenheten, frodiga buketter som skulle kasserats?
Är inte sidobordet i hallen "nytt"?
Många stalkers ligger nerpackade och plockas fram vid behov. Nej, hon tror inte på allt det där själv men tror att andra gör det. Alla vet ju hur förföljd hon varit ända sen hon var barn. Tvingades förvärvsarbeta som tonåring för att ha råd med hyran.
Hon har alltid varit ett offer.

Kaffemaskinen är det ett jävla meck med för att hålla den ren. Antar att städerskan sköter det, My är ju upptagen med sitt företagande. När maskinen kläggar igen är det bara att köpa en ny.

Bordet är inte nytt. Däremot blommorna. I stället för att rea ut dom tog hon hem dom och väl där står dom sig nästan hur länge som helst. Skumt.

Skumt även med den där "skolbussen". Är det meningen att firmabilen ska användas som skolskjuts? Inte konstigt om det blir snoppar på bilen och mobbing om morsan till säkert bara en i klassen skjutsar till skolan.
#körjournal #skv #ollaallt
Citera
2023-12-04, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Många stalkers ligger nerpackade och plockas fram vid behov. Nej, hon tror inte på allt det där själv men tror att andra gör det. Alla vet ju hur förföljd hon varit ända sen hon var barn. Tvingades förvärvsarbeta som tonåring för att ha råd med hyran.
Hon har alltid varit ett offer.

Kaffemaskinen är det ett jävla meck med för att hålla den ren. Antar att städerskan sköter det, My är ju upptagen med sitt företagande. När maskinen kläggar igen är det bara att köpa en ny.

Bordet är inte nytt. Däremot blommorna. I stället för att rea ut dom tog hon hem dom och väl där står dom sig nästan hur länge som helst. Skumt.

Skumt även med den där "skolbussen". Är det meningen att firmabilen ska användas som skolskjuts? Inte konstigt om det blir snoppar på bilen och mobbing om morsan till säkert bara en i klassen skjutsar till skolan.
#körjournal #skv #ollaallt
Jag tror att det är en "ny" bil, ska efterforska lite mer
Citera
2023-12-04, 13:27
Medlem
TPLs avatar
My skriver
"Godmorgon 🤦‍♀️ Jag ska sammanställa min situation lite längre fram."

Blir det samtidigt som hon visar bilder från det oerhört populära träningseventet hon hade i Åre för ett par år sen? Gissar att vi får vänta förgäves den här gången också.
Eller så ringer hon just nu runt till tidningar för att få berätta om sina stalkers, hon har därför inte tid att svara Camilla på Bloggbevakning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in