Vore det inte lite väl oförskämt att inte släppa pc day 1 denna gång? Det är min enda tanke.
Spelet är självklart bättre än gta 5. Det är just en fullbordad SixM release som kommer att rädda spelet oavsett hur en officiell story kan gå.
Men självklart är spelet ändå bättre än gta 5 på egna premisser ändå, annars är jag iallafall inte just sådär jätte besviken trots allt.
Jag ser mycket mer framemot den riktiga online delen och att vara med från början. Men kan förstå de tomma själar som kan bli räddade utav SixM.
Kommer personligen inte återvända till rp fenomenet. Jag har gott om det där för mig utan att uttrycka det i t.ex. de klassiska spelen. Har vi inte alla känt oss som action man nångång med ett fullbordat?
Jag har rpat tillräckligt, om arma3 inte håller sig så vill jag inte vara intresserad nåmera. Ni community spelare borde faktiskt skämmas.
Det luktar rösträtt från vidriga betydligare spelare såsom "Ninja" och diverse angående den främsta scenen i detta spelet. Jag vill inte vara med i riktlinjerna nåmera. Det lär bli lika woke och censurerat såsom självaste spelet. Dra åt helvete hand i hand tack!
Farao är en likgiltig gråt-olle som äger alla likadana FiveM server på hela listan för övrigt...
Arma3 är den viktigare biten för rollspel scenen och lär fortsättningsvis vara vad man ska titta på om man verkligen vill veta, till och med när detta släpps. Man får helt enkelt slarva mer.
Twitch + SixM + Story Mode = inte för mig.