2023-12-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OccultusMysterium
Vi har väl inte fått se något av vilddjuren i leaksen?

Vad tror ni det kan komma bli för djur?
Bergslejon?
Björnar?

eller vad skulle det kunna finnas för djur i en värld som representerar Miami
Krokodiler?

Blir kul att se om man får se något från de vilda i trailern, fina vyer där flygplan åker över städer hade varit något.

De har ju redan byggt ett jäkligt imponerande ekosystem av djur i RDR2, så GTA lär använda sig av något liknande också om än inte i samma utsträckning då det är mycket mera stadsmiljö.
Men framförallt förväntar jag mig ett större ekosystem i havet då det är Florida vi pratar om. Kanske kan man dyka på ett helt annat sätt och upptäcka?
Citera
2023-12-02, 05:36
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
Fejk som fan. Första och sista klippet med flygplanen är ju från Microsoft Flight Simulator

Tack, då behöver man inte kolla den videon då. Skönt med er som har koll👍👍
Inväntar den officiella trailern från Rockstar som enligt rykten ska komma antingen den 4/12 eller 7/12 men kan egentligen komma när fan som helst.
Det viktiga är att vi får PC dag 1😀 Borde vara lättare nu då spelet endast kommer göras till senaste konsolerna och de är mer lika PC:n än innan.
Citera
2023-12-02, 09:27
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tack, då behöver man inte kolla den videon då. Skönt med er som har koll👍👍
Inväntar den officiella trailern från Rockstar som enligt rykten ska komma antingen den 4/12 eller 7/12 men kan egentligen komma när fan som helst.
Det viktiga är att vi får PC dag 1😀 Borde vara lättare nu då spelet endast kommer göras till senaste konsolerna och de är mer lika PC:n än innan.

Du behöver inte förlita dig på rykten längre, datumet är nu officiellt, Tisdag den 5 december klockan 15:00 släpps första trailern.
Citera
2023-12-02, 11:08
Avslutad
Vore det inte lite väl oförskämt att inte släppa pc day 1 denna gång? Det är min enda tanke.
Spelet är självklart bättre än gta 5. Det är just en fullbordad SixM release som kommer att rädda spelet oavsett hur en officiell story kan gå.
Men självklart är spelet ändå bättre än gta 5 på egna premisser ändå, annars är jag iallafall inte just sådär jätte besviken trots allt.
Jag ser mycket mer framemot den riktiga online delen och att vara med från början. Men kan förstå de tomma själar som kan bli räddade utav SixM.
Kommer personligen inte återvända till rp fenomenet. Jag har gott om det där för mig utan att uttrycka det i t.ex. de klassiska spelen. Har vi inte alla känt oss som action man nångång med ett fullbordat?
Jag har rpat tillräckligt, om arma3 inte håller sig så vill jag inte vara intresserad nåmera. Ni community spelare borde faktiskt skämmas.
Det luktar rösträtt från vidriga betydligare spelare såsom "Ninja" och diverse angående den främsta scenen i detta spelet. Jag vill inte vara med i riktlinjerna nåmera. Det lär bli lika woke och censurerat såsom självaste spelet. Dra åt helvete hand i hand tack!
Farao är en likgiltig gråt-olle som äger alla likadana FiveM server på hela listan för övrigt...
Arma3 är den viktigare biten för rollspel scenen och lär fortsättningsvis vara vad man ska titta på om man verkligen vill veta, till och med när detta släpps. Man får helt enkelt slarva mer.
Twitch + SixM + Story Mode = inte för mig.
Senast redigerad av Skribentminimum 2023-12-02 kl. 11:22.
Citera
2023-12-02, 11:51
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Du behöver inte förlita dig på rykten längre, datumet är nu officiellt, Tisdag den 5 december klockan 15:00 släpps första trailern.

Tackar, är det den tiden som gäller för oss i Sverige eller är det tiden den släpps i USA?

Hittade svaret själv, 15:00 är svensk tid.

Om det nu blir att spelet utspelar sig i 80-tal så ska det faktiskt bli skönt att slippa ha telefonen som ringer, sms:ar och mailar i tid och otid.
Får väl se vad som sker klockan 15:00. Spänningen är olidlig.
Senast redigerad av Vit-Brandbil 2023-12-02 kl. 12:03.
Citera
2023-12-02, 13:36
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Tackar, är det den tiden som gäller för oss i Sverige eller är det tiden den släpps i USA?

Om det nu blir att spelet utspelar sig i 80-tal så ska det faktiskt bli skönt att slippa ha telefonen som ringer, sms:ar och mailar i tid och otid.
Den läckta videon utspelar sig i nutid. Kanske utspelar sig storyn både i nutid och 80-tal, vem vet?
Citera
2023-12-02, 14:16
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:

Precis, 9 ET, 15 svensk tid. Alltså klockan 15 på tisdag.
Nutid av vad jag sett, ser ut så på leaksen när man sett bilarna
Citera
2023-12-02, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Precis, 9 ET, 15 svensk tid. Alltså klockan 15 på tisdag.
Nutid av vad jag sett, ser ut så på leaksen när man sett bilarna
Skönt. Vill bara se
Tror det utspelas 80 tal. Då kan de aldrig släppa ny musik dessutom, evigt gta. Tveksamt. Det vore inte så utvecklande ändå? Det är ju där man lär sig lyssna mer trots allt.
Ingenting i leaks pekar på att det är 80 talet däremot.
Senast redigerad av Skribentminimum 2023-12-02 kl. 17:17.
Citera
2023-12-02, 17:38
Medlem
Jag tror inte någon av oss ens förstår hur sjukt detta spelet är. Detta är första gången som Rockstar är helt tysta för att sen släppa en bomb sådär med en trailer på tisdag.

Det har alltid varit lite information och någon bild först. Typ vilka nya funktioner som finns med osv. Men denna gången har det varit helt tyst tills nu.

Jag får en ”bara vänta tills ni får se vad vi har gjort denna gången” vibb av det hela.
Citera
2023-12-02, 18:52
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Skönt. Vill bara se
Tror det utspelas 80 tal. Då kan de aldrig släppa ny musik dessutom, evigt gta. Tveksamt. Det vore inte så utvecklande ändå? Det är ju där man lär sig lyssna mer trots allt.
Ingenting i leaks pekar på att det är 80 talet däremot.

Det vore förvisso häftigt med en story med en åldrande stad, jag menar att man kanske börjar på 80-talet, en bit in i storyn efter några uppdrag kommer rubriken "20 years later" där staden ser modernare ut och bilarna och musiken är förändrad. Bara ett exempel.
Citera
2023-12-02, 21:27
Medlem
En del av GTA 6 mapen läcktes nyss av någon med kopplingar till en anställd på Rockstar https://x.com/fantasticapples/status/1730984778474668417
Citera
2023-12-02, 22:16
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luxnet
En del av GTA 6 mapen läcktes nyss av någon med kopplingar till en anställd på Rockstar https://x.com/fantasticapples/status/1730984778474668417

Ser man något nytt/häftigt? Har inte allt följt med vad som släppts/visats tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in