Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Hur pallar man spela på icke licenserade sidor, det tar evigheter att få sina pengar, gjort ett uttag för 2 dagar sedan som fortfarande går att avbryta, fy fan att de får hålla på såhär.
Jobbade på Malta i spelbolag i flera år och jag vet egentligen hur snabbt de kan betala ut dina pengar.
Krävs inte direkt att ha jobbat på spelbolag för att förstå att en banköverföring tar en minut.
Vissa seriösa spelbolag så som Expekt betalar ut vinsterna omgående. Dom flesta med BankID är snabba...
Vad gäller att slå oddsättarna så är det inte överdrivet svårt ärligt talat så länge man väljer ut sina spel noga och är aktiv. Det tar mycket tid och risken ökar om man spelar med höga insatser, framförallt kan det bli svårt att hantera tiltar och då kan man börja agera irrationellt och spela utanför sin strategi. Det är detta som spelarna som är förlorande ofta har problem med, att man går för tungt in på ett fåtal spel för att komma tillbaka snabbt, istället för att sprida risken. Manchester City kan ligga under hemma mot Leipzig med 2-0 halvtid... Sånt händer oavsett hur noga man analyserat matchen. Jag är själv vinnande, men i mina dippar har jag svårt att hantera att förlora flera bets i rad, och då tiltar jag. Om jag inte tiltar så skulle jag garanterat kunna ha en ROI på typ 110% övertid, utan problem.
Men jag har inte nerver nog att spela på ett sånt professionellt plan med höga insatser utan spelar istället med lägre insatser på högre odds, för underhållning numera.