Citat:
Ursprungligen postat av
VillageOblivia
Psycho Realm - Showdown
Är själv inte ett så stort fan av låten i sig, men beatet hör hemma bland mina favoriter. Gillar speciellt att det låter så mörkt och kusligt men i själva verket bygger på en sampling av den gamle Al Caiola när han spelar akustisk italiensk musik. Vill minnas att beatet loopades i någon gammal "Real Ghost Hauntings"-video man såg med högstadiepolarna på 00-talet och att videon slutade i ett
screamer prank.
Hej Memphis-gud!
Jag älskade allt med detta - förutom själva hooken, den lämnade mer att önska för mig. Men vilka säregna röster, jag gillar det verkligen. Vill inte sätta dig under press, men jag undrar verkligen vilka de två första som går är - speciellt den första snubben.
Jag hoppas verkligen att du i en nära framtid kommer att kompissparra med stormen
vlkmslf som valde att uppenbara sig här igår. Då skulle jag bara luta mig tillbaka kraftigt och njuta av erat tugg och eran musik.
Har kickat
vlkmslfs musik idag så mycket jag bara har hunnit. Men tiden har varit knapp med saker att styra.
Själv så analyserar jag Ruby från poseande $uicideboy$, satan vad han vill vara en 36 alltså. Men han kan verkligen rappa enligt mig och kusinen hans (Scrim) gör verkligen monsterbeats. Vore roligt att höra er allas åsikter om jag länkar låtar med båda 36 och $B så får ni avgöra om det är influerade eller rent av - plagierar.
Vill fan inte gilla $B men jag gör det lite i smyg i alla fall alltså.
Nåja, detta blir lite senare det. Ja, herregud.
Spanade lite i din historik förresten och såg att Pixies verkar vara en av dina favoriter. Även jag gillar dem kraftigt. Kul.