Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Till skillnad mot dig har jag ALDRIG PÅSTÅTT något utan hela tiden varit tydlig med att det KAN förhålla sig så och jag har hänvisat till utredningar i FUP som underlag.
Du har däremot aldrig redovisat vad du bygger dina påståenden på, vilken faktisk grund du har för dina tolkningar. Alla dina sanningar är fritt hängande lösa spekulationer
Jag har konstant påvisat med citat ur FUP där Maja ljuger.
Varenda del med start Al*in på söndag, gentemot sina föräldrar när hon äter lunch, vidare när hon spelar förskräckt inför sin far då de har genrep vid IIharjen och sen till polis på samma plats.
Sen ljuger hon inför FhL som tycks inbilla sig ha byggt ett förtroende när hon väl öppnar käften:
Faktum är att Maja vände sig hellre till en kriminell i häktet.
Hon förväntade sig nog inte att denna skulle plockas in för förhör och berätta mer än Maja tänkt sig.
Fyra dagar senare kommer hennes bejublade erkännande. Senast jag var inne här har hon till och med kvalat in som hjälte enligt Mumsbulle.
Bland det sjukaste jag läst med tanke på vad hon gjort.
Förhöret med samsittaren vittnar om att hon inte har nån minnesförlust sen 47 dagar tillbaka, vilket hon likaväl ljuger om ända upp i TR och försöker köra med sjukdomsvinst.
Hon ljög och försökte göra gällande att poletten föll ner "igår kväll."
Vidare så ljuger hon i TR om att hon inte pratat med vakten.
Som beskriver att Maja ville stå upp för J och vara vittne, att hon var aggressiv och krävde att Tove skulle bestraffas och kastas ut.
Maja låtsas förvånad över att J sagt till en annan person att hon vill mörda Tove.
Sen låtsas hon skräckslagen över alla sökord om bränder.
Riktigt manipulativt försök med tanke på den insyn och info hon satt på inklusive aktiv som alibi.
Jag har även visat vart hon ändrar storyn; att hon slutat spy och ramlat.
Även att hon så lämpligt får minnesförlust -
efter att hon delgivits vad Johanna sagt om en kamp.
Då har Maja inget minne av att Tove gjort motstånd och stretat emot.
Eftersom Maja ljuger så mycket gör det att hon saknar trovärdighet rent generellt.
Jag antar jag missade nåt i all hast eftersom det är så mycket lögner:
Hon är helt enkelt osannolik.
Förutom kriminell i det fördolda vill säga.