Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Vill du verkligen inte förstå (Johannas ljug) - M*j* blev tvingad av Johanna att dels utföra (mentalt ansträngande gärning , i och med gravfridsbrottet) - vilket M*j* först bekymmersamt blivit extremt rädd och på nytt skräckslagen (hänvisning till killarna vid bänken som dragit in M*j* i brottslighet)
Dina illa behandlingar mot M*j* som även hon är ett utnyttjat offer i denna tragiska händelsen (bör upphöra - jag bryr mig om M*j* - vill ha ett lugnt fortsatt liv med harmoni i vardagen.
Obs.. jag talar om det jag har sett och hört.
M*j* blev alla gånger av 100 ------------> manipulerad
Försök nu förstå att M*j* aldrig någonsin ---------> har velat skada någon annan .. (arg kan hon ha varit pga oliktänkande) arg kan hon också varit på andra människor som vill någon annan illa.
Förstå nu att M*j* behöver komma bort från dessa som agerar olikt M*j*.
Skulle vara mer passande att du skriver "Obs! vad jag ljuger om och vad jag förövrigt hittar på"
Redan i din första ansats visar på att att du fabulerar, det är redan fastställt juridiskt att M@ja inte agerat under tvång, varken före mordet på Tov€, inte undertiden Tov€ blev mördad och till slut inte efter mordet på Tov€.
Att du bryr dig om M@ja eller om ditt novell skrivande och fantasier beror på andra orsaker får var och en ha sin uppfattning om.
Att ikläda sig en roll som att kunna läsa andra människors tankar och dessutom även veta hur en annan människa har agerat då man själv inte närvarat är lite magstarkt för de flesta.
Det som alla M@ja älskare tycks undertrycka är ren fakta.
Varken åklagare, advokater, rådmännen, nämndemännen, obducenter och andra självutnämnda sakkunniga har närvarat då mordet på Tov€ utfördes.
Vem äger rätten till att verkligen veta vad som har inträffat vid mordet på Tov€?
Sanning är liksom osanning en egenskap hos omdömen som sådana.