2023-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag tror precis som du. Det viktigaste för henne är att göra IVF så fort och så ofta hon kan oavsett hur chanserna ser ut.

Ja skulle Fanni tvingas hoppa över en månad så skulle det innebära totalt bakslag och kris för henne. Hennes besatt är sjuklig.
Citera
2023-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcuteAppendictis
Jag undrar hur hennes föräldrar och syskon är och vad för förhållande de har. Hur kan de vid sitt sinnes fulla bruk gå med på att fira Harrys 2 årsdag vid hans gravsten på kyrkogården?? Harry som dog i v.22, aldrig kunde åka från BB och ingen u hennes släkt har träffat honom ens. Ändå har de picknick på en filt, en riktig tårta med ljus, blommor, släpper ballonger i luften tillsammans, kusinen ritar teckningar och pussar gravstenen, alla säger att de saknar Harry så mycket. Han är någon de aldrig träffat. Sjukt! Och firandet av att de ska göra ultraljud på hennes äggblåsor för att se OM hon kan börja med ägglossningssprutor så att Flingan (ett embryo!!!!!!) KANSKE kan föras in, och KANSKE kan fästa. Ett embryo döpt till Flingan, som om det vore ett foster i magen. Jeeesus Kristus

Ja allt detta är för sjukt för att man ska kunna greppa det. Någon borde orosanmäla Fanni då hon verkar ha tappat fotfästet helt och antagligen behöver professionell hjälp i större utsträckning än dom besöken hon har haft hos psykologen. Men man måste ju följa henne på Instagram för att få helhetsbilden.

Om du är här och snokar Fanni! Du är galen och du har gått för långt. Det är inte gulligt och normalt, det är sjukt knäppt. Sök hjälp innan du utsätter ett EVENTUELLT barn för din galenskap, för den lär inte försvinna bara för att ett barn kommer, det är det enda rätta.
Citera
2023-11-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vet inte varför men det är något obehagligt över henne, tycker hon påminner lite om Kommendoran i Emil i Lönneberga när hon står och ler och håller sig om magen.. 🤡

Haha ja jag håller med. När hon ler eller skrattar så att tänderna syns så påminner hon om Kommandoran. Som det där ”skämtsamma” videoklippet när hon sitter i soffan och dricker ur ett vinglas och skrattar med ett dubbat hemskt manligt skratt. Obehagligt
Citera
2023-11-29, 18:49
Avslutad
Citat:
På vad sätt märker ni att Fannis psykiska ohälsa försämrats? Har hon inte varit så hela tiden? Undrar även om hon faktiskt har medicinerat mot bipolaritet tidigare? Om så är fallet, varför sluta? Ofta väger ju en blivande mammas psykiska hälsa högre för att medicinera under graviditet.
Hon har varit sjuk i många år. Tycker hon har blivit väldigt försämrad senaste tiden. Hon är sjukligt besatt och sönderstressad. Jag hoppas verkligen att hon gått på medicin tidigare. Sen för ett bra tag sedan frågade en person henne om hon hade någon medicin mot ångest. Då skrev hon den har jag slutat med.
Ett ständigt springande till graven.
Senast redigerad av tindraninni 2023-11-29 kl. 18:51.
Citera
2023-11-29, 19:20
Medlem
Hannas story:

"Det är ändå lite lite positivt ibland att ha en
kräkis för det blir en drös ombyten per dag =
behövs mer kläder för att slippa tvätta flera gånger per dag = får handla mer gulliga kläder."

Såhär omogen var jag ungefär när jag var 20 och hade flyttat hemifrån. "Kläder smutsiga? Jag köper nya". Tänk att hon ena dagen kan sitta och prata om att de ska köpa hus, de ska spara pengar till det, men hon verkar ju inte ha någon hand med pengar alls? Magsäcksoperation på avbetalning och halvfabrikat till alla måltider? Man baxnar.
Citera
2023-11-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Hannas story:

"Det är ändå lite lite positivt ibland att ha en
kräkis för det blir en drös ombyten per dag =
behövs mer kläder för att slippa tvätta flera gånger per dag = får handla mer gulliga kläder."

Såhär omogen var jag ungefär när jag var 20 och hade flyttat hemifrån. "Kläder smutsiga? Jag köper nya". Tänk att hon ena dagen kan sitta och prata om att de ska köpa hus, de ska spara pengar till det, men hon verkar ju inte ha någon hand med pengar alls? Magsäcksoperation på avbetalning och halvfabrikat till alla måltider? Man baxnar.
Reagerade också på det!
Min förstfödde var också en riktig kräkbebis men kommer inte ihåg att bebisen behövde så många ombyten utan det va vi föräldrarna som oftast fick det på oss då bebisen ofta va på oss, den satt ju liksom inte upp så att den kunde kräkas ned sig och det lilla torkades bort med en handduk. Kräk handdukar hade vi dock sjukt många.
Citera
2023-11-29, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ja allt detta är för sjukt för att man ska kunna greppa det. Någon borde orosanmäla Fanni då hon verkar ha tappat fotfästet helt och antagligen behöver professionell hjälp i större utsträckning än dom besöken hon har haft hos psykologen. Men man måste ju följa henne på Instagram för att få helhetsbilden.

Om du är här och snokar Fanni! Du är galen och du har gått för långt. Det är inte gulligt och normalt, det är sjukt knäppt. Sök hjälp innan du utsätter ett EVENTUELLT barn för din galenskap, för den lär inte försvinna bara för att ett barn kommer, det är det enda rätta.
Exakt
Citera
2023-11-29, 19:36
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Haha ja jag håller med. När hon ler eller skrattar så att tänderna syns så påminner hon om Kommandoran. Som det där ”skämtsamma” videoklippet när hon sitter i soffan och dricker ur ett vinglas och skrattar med ett dubbat hemskt manligt skratt. Obehagligt

Exakt!! 😂 Fanni Kommandoran
Citera
2023-11-29, 20:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Exakt!! 😂 Fanni Kommandoran

Jag har bara fått creepy känslor från start när jag började följa henne för dryga två år sen, att det hon lägger upp inte känns det minsta äkta utan extremt tillgjort. Sen det konstanta tiggandet om följare och likes. Minns när hon la upp nån grej för länge sen och skrev typ "gilla mitt inlägg om du inte gillar döda barn"

Alltså...det finns så många vidskepliga fårskallar där ute som känner sig tvingade att trycka på hjärtat där för ingen i världen gillar väl döda barn.

Manipulation och galenskap...
Citera
2023-11-29, 21:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Vet inte varför men det är något obehagligt över henne, tycker hon påminner lite om Kommendoran i Emil i Lönneberga när hon står och ler och håller sig om magen.. 🤡

Kollade in ett par klipp på Kommandoran och det är ju fan mitt i prick!
Fannidays i 1900 tappning innan ens knapptelefonen var uppfunnen 😂
Citera
2023-11-29, 21:28
Medlem
Citat:
Jag undrar hur hennes föräldrar och syskon är och vad för förhållande de har. Hur kan de vid sitt sinnes fulla bruk gå med på att fira Harrys 2 årsdag vid hans gravsten på kyrkogården?? Harry som dog i v.22, aldrig kunde åka från BB och ingen u hennes släkt har träffat honom ens. Ändå har de picknick på en filt, en riktig tårta med ljus, blommor, släpper ballonger i luften tillsammans, kusinen ritar teckningar och pussar gravstenen, alla säger att de saknar Harry så mycket. Han är någon de aldrig träffat. Sjukt! Och firandet av att de ska göra ultraljud på hennes äggblåsor för att se OM hon kan börja med ägglossningssprutor så att Flingan (ett embryo!!!!!!) KANSKE kan föras in, och KANSKE kan fästa. Ett embryo döpt till Flingan, som om det vore ett foster i magen. Jeeesus Kristus

Jag tror att de spelar med. Att de ser ser hon är sjuk. Men vill stötta henne i hennes verklighet.
Citera
2023-11-29, 21:51
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollade in ett par klipp på Kommandoran och det är ju fan mitt i prick!
Fannidays i 1900 tappning innan ens knapptelefonen var uppfunnen 😂

Men eller hur!😂🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in