2023-11-28, 03:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Varför akulle någon bry sig om MH? En feg subba som var med och dödade TT. Hon är bara värd förakt.
Varför loggade du ut ?

M*j* - jag vet vad du gått i genom.
Borås undre värld - jag är ju golare till Polisen när det gäller knarket i Borås med omnejd.
Jag såg dig - jag såg dessa killar - jag såg Johanna Leshem Jansson (och hon var påtänd den dagen i Juli - Augusti - 2021) skulle tro amfetamin ..

Sådan tur du har M*j* - att just jag gick förbi .. då fick du inte be om min hjälp - men jag glömmer dig inte.
Sköt om dig - och var rädd om dig.

Du är fantastisk.
Senast redigerad av Massonite 2023-11-28 kl. 04:09.
Citera
2023-11-28, 04:23
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Varför loggade du ut ?

M*j* - jag vet vad du gått i genom.
Borås undre värld - jag är ju golare till Polisen när det gäller knarket i Borås med omnejd.
Jag såg dig - jag såg dessa killar - jag såg Johanna Leshem Jansson (och hon var påtänd den dagen i Juli - Augusti - 2021) skulle tro amfetamin ..

Sådan tur du har M*j* - att just jag gick förbi .. då fick du inte be om min hjälp - men jag glömmer dig inte.
Sköt om dig - och var rädd om dig.

Du är fantastisk.
Du verkar helt besatt av Maja. Nästan lite som en stalker. Svårt att ta dig på allvar eller om du fabulerar...
Senast redigerad av ziggarillen 2023-11-28 kl. 04:25.
Citera
2023-11-28, 04:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Menar du att hennes diagnoser är en ursäkt för att bära lik och mörda? Känner flera som har diagnoser men som inte ens kan döda en fluga. Osmakligt att dra in diagnoser som att dessa skulle göra folk till mördare.
Maja har inte mördat någon.
Hon har tvingats hjälpa till att bära Toves kropp, det har hon erkänt.
Hon har ljugit om sin vetskap inledningsvis, för att hon tvingats till det av Johanna.
Citera
2023-11-28, 04:27
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har ljugit om sin vetskap inledningsvis, för att hon tvingats till det av Johanna.
Var du där?? Eller gissar du? Hur tvingade Johanna Maja att ljuga? Under pistolhot?
Citera
2023-11-28, 04:28
Avslutad
Citat:
Du verkar helt besatt av Maja. Nästan lite som en stalker. Svårt att ta dig på allvar eller om du fabulerar...
Jag är ingen stalker så som du tror - men jag har sett och hört.
Det är viktiga detaljer - som ska fram.

Senast redigerad av Massonite 2023-11-28 kl. 04:32.
Citera
2023-11-28, 04:34
Avslutad
Citat:
Hade hon varit oskyldig skulle hon suttit bredvid GW i tv-soffan och bedyrat sin oskuld. Kommer dock aldrig ske på grund av att det är en omöjlighet. Ingenting stämmer med hennes påhittade sovande enligt hovrätten. Att bära ut liket är tillräckligt skämmigt för att personen inte bör/kommer våga visa upp sitt nylle på åratal.
Vad får du allt ifrån?
Det är Johanna som söker uppmärksamhet och vill bli sedd, hon är totalt uppslukad av sig själv och har redan försökt komma till tals i en poddcast.

Skämmigt kallar du det, att Maja tvingats hjälpa mördaren att transportera ett lik.

Maja har stått för vad hon gjort och hon har medverkat till att Toves mördare åkt fast.
Det är verkligen inte skämmigt.
Citera
2023-11-28, 04:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Du kan också ta åt dig av det jag skrev. Var du på plats eftersom du vet att Johanna tvingat Maja att bära ut Toves kropp? Var det under pistolhot eller hur gick det till? Du måste ju förklara ditt påstående om det ska bli trovärdigt och helst bevisa. Sen kan man undra hur många ggr du skrivit samma fras och min fråga är till dig vem det är du ska övertyga? Dom som vurmar för Maja behöver knappast läsa det fler ggr och övriga skribenter har redan sin egen uppfattning. Bara för att du skriver samma mening flera tusen ggr blir det inte mer sant för det.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-11-28 kl. 04:50.
Citera
2023-11-28, 04:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vad får du allt ifrån?
Det är Johanna som söker uppmärksamhet och vill bli sedd, hon är totalt uppslukad av sig själv och har redan försökt komma till tals i en poddcast.

Skämmigt kallar du det, att Maja tvingats hjälpa mördaren att transportera ett lik.

Maja har stått för vad hon gjort och hon har medverkat till att Toves mördare åkt fast.
Det är djävligt skämmigt att bära ut en kropp som man har mördat för att gömma och sen elda upp i skogen. Det är väl därför Maja inte vågar ställa upp och rentvå sig i TV4 morgonsoffa vilket hade varit på sin plats om hon är så oskyldig. Jag tror på Johanna alla dar i veckan och det hon sade i rätten var relevant. Nu kommer Maja vara stämplad ändå som mördare på grund av sina lögner därför att hon inte har något att komma med som stödjer dessa. Fattar absolut inte vart du och dom andra vill med ert tjatande som ändå ingen tar till sig. Berätta helllre hur ni vet så väl vad som hände och hur det gick till när Johanna tvingade Maja. Ingen djävel bär ut ett lik om man inte har en pistol mot tinningen. Ingen!
Senast redigerad av ziggarillen 2023-11-28 kl. 04:55.
Citera
2023-11-28, 05:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vad får du allt ifrån?

Maja har absolut inte medverkat till att Johanna åkte fast för det gjorde dom båda 2 dagen efter mordet. Maja har inte stått för någonting hon gjort och har inte tvingats att transportera nåt lik. Om Johanna vill ha uppmärksamhet och bli sedd borde du känna henne väldigt väl för du kan ju inte skriva sånt om du bara gissar? Maja däremot verkar varken vilja synas eller höras och det kan jag mycket väl förstå. Själv hade jag köpt en snara i hennes läge eftersom hon är stämplad som mördare oavsett om du tycker nåt annat. Fördumma inte folk som är realististiska och dessutom har ju även HR sagt att dom inte tror ett ord på Maja.
Citera
2023-11-28, 05:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jag är ingen stalker så som du tror - men jag har sett och hört.
Det är viktiga detaljer - som ska fram.

Jag har inte märkt av att du skrivit nåt viktigt som ska komma fram. Mest märkligheter som att du varit på plats under omständigheter i Borås. Nu kan ju inte Maja dementera detta och det finns sällan någon berättelse utan endast fragment av olika ord. Du utpekar ju henne samtidigt negativt och det vill du väl inte göra med den person som du ömmar så mycket för? Jag skulle bli skitförbannad om någon skrev samma sak om mig i en tråd på flashback om man inte kan försvara sig. Visserligen kan ju Maja öppna ett konto och dementera eventuella påståenden men det är långsökt.
Citera
2023-11-28, 05:39
Medlem
[quote=Massonite|86537168]

➡ Öppnar M*j* upp sig vilka killarna i Borås är - så hittas det säkert mer droger t .ex.

Du har tidigare i ett av dina postade inlägg påpekat beträffande "Borås undre värld" ... det vill säga ... Inom den värld var de kriminella människorna vistas och förekommer, de människor, vilka roar sig genom att begå kriminella handlingar samt även därtill använder alkoholhaltiga drycker och droger i olika former vilka de antingen själva använder eller också, säljer till andra missbrukare.

Du har också även framfört, att du berättar för polisen om vilka personer som du anser eller vet, sysslar med narkotika.

Du har vidare sagt deklarerat, att du någon gång under Juli-Augusti året 2021 såg Fröken Hellm*n och då, tillsammans med Fröken Janss*n samt då även tillsammans med två stycken mans-personer som enligt dig sysslade med narkotika.

Du har även till det ovan skrivna berättat, att du vid det aktuella tillfället (Juli-Augusti 2021) bevittnat hur de två mans-personerna höll fast Fröken Hellm*n om hennes armar och mot hennes egen vilja samt för att sålunda då kunna hålla kvar Fröken Hellm*n på plats.

Enligt det ovan skrivna ... Du ansåg dig ha upplevt Fröken Hellm*n:s skräck och rädsla i hennes ansikte samt att hon då, (enligt dig) ville avlägsna sig från platsen där hon då befann sig.

Till det ovan skrivna och som avslutning på detta inlägget så följer frågan enligt nedan sett.

Frågan: När du då såg och upplevde Fröken Hellm*n i en sådan svår situation samt då också ansåg vid det aktuella tillfället, att du ingenting kunde göra eller agera till Fröken Hellm*n:s fördel för att sålunda ha hjälpt henne ifrån platsen ... varför tillkallade du då inte polisen till platsen när du visste att du själv inte kunde agera vid det aktuella tillfället ?

Mvh/
@JokerMannen/
Citera
2023-11-28, 06:14
Medlem
Citat:

Du trilskas som en liten uppblåst mygghjärna i ättikspad beträffande om hur Fröken Janss*n tidigare drivit sin kamrat Fröken Hellm*n under sin hästpiska med tvång och då, totalt och fullständigt mot sin egen vilja.

Jag begriper överhuvudtaget inte vad du får alla dina konstiga tankar och egendomligheter ifrån beträffande Fröken Janss*n och, framförallt när det kommer till Fröken Hellm*n.

Fröken Hellm*n är ingen rättskaffens person utan hon är istället en mycket empatilös människa, hon ljuger fullständigt och totalt utan att taga hänsyn till sin omgivning. Fröken Hellm*n ljuger med anledning av att hon har obekväma sanningar om sig själv som hon inte vill skall uppenbaras för sin omgiven.

Fröken Hellm*n var under natten den 16:e Oktober 2022 tillsammans med sin kamrat Fröken Janss*n och var då sin kamrat behjälplig som lik-bärerska och till råga på allt var Fröken Hellm*n därtill även en lik-skogs-placerare vilket Fröken Hellm*n då gjorde av helt egen och fri vilja, det vill säga, utan något tvång från sin kamrat Fröken Janss*n.

Under dagen den 16:e Oktober 2022 träffades de bägge fröknarna inom natur-reservatet "ILLHARJEN"där kvinnorna då tillsammans diskuterade igenom om vad de skulle säga om polisen plötsligt skulle dyka upp och ta in dom till polisförhör.

Mvh/
@JokerMannen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in