2023-11-27, 09:58
Medlem
Breaking News!

Jag hittar inte #296 Elevassistenten på någon söksida. Ex står det "Den här personen finns inte längre i MrKoll".

Kan detta betyda att han har skyddad indentitet? Om han vore avliden skulle väl det anges?
Citera
2023-11-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Breaking News!

Jag hittar inte #296 Elevassistenten på någon söksida. Ex står det "Den här personen finns inte längre i MrKoll".

Kan detta betyda att han har skyddad indentitet? Om han vore avliden skulle väl det anges?
Det är dessvärre en trend man ser hos flera gäddor att dom skaffar skyddade personuppgifter.
Citera
2023-11-27, 10:20
Medlem
FrozenTMs avatar
Vad hände med gädda #289? Han försvann från Dumpen och alla personuppgiftssidor men nu är han tillbaka på Dumpen?
Citera
2023-11-27, 10:48
Medlem
"Vem har tagit bilden?"

Givetvis har han använt kamerans självutlösare.

Passande nog samtidigt som han fick självutlösning.
Citera
2023-11-27, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av struntsallad
"Vem har tagit bilden?"

Givetvis har han använt kamerans självutlösare.

Passande nog samtidigt som han fick självutlösning.

Vad är gäddnummer på denna stjärna?
Citera
2023-11-27, 12:01
Medlem
Hej Nyfikenpaallt,

Lite mera information kring KarlT (född 1983) (napp 302). Samma förnamn som känd höjdhoppare som skapade Dumpen.

Han är fortsatt gift (skilsmässa tar tid, barn o betänkande tid) och vid händelsen bodde han på området Kronoparken i Karlstad (flyttat till Sunnemo)

Då han ännu inte är dömd så är det inte så konstigt att han få jobba kvar, tror inte ens arbetsgivaren vet? att han är fast gädda #302 i Dumpen-fällan.

Frun 6år äldre (samma namn som kronprinsessan) är vida ökänd i Karlstad. Tidigare bråk i förening, politiskparti (enligt lokalmedia) osv. är inte anställd, saknar utbildning och har inte något norm jobb. Hon älskar att synas och är titt som tätt i media.

Det är dock riktigt synd om henne i detta fall, full sympati. Noterar VF, SVT, Aftonbladet, SR osv. Så hon maxar medialjuset.

Personlig åsikt att Dumpen är oändligt bra, men konfrontation i #302 var helt bedrövlig av hon Dumpen-Lotta.
Citera
2023-11-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det där tvivlar jag starkt på. Så här skriver dom på deras Facebook.

En av våra medlemmar har exponerats av Dumpen.se
Personen i fråga är avstängd tills vidare från att verka på klubben.
Vi har tagit hjälp av Gästriklands idrottsförbund för vidare stöttning i detta ärende.
GFC tar starkt avstånd från ett sådant agerande. Det är en persons handlande och så vitt vi vet i dagsläget en enskild individs agerande.
På GFC följer vi de satta riktlinjerna om att alla ledare och tränare visar utdrag ur belastningsregistret.
Vi har tagit hjälp för vidare stöttning….?
Behöver klubben alltså stöttning för att de uteslutit en gädda?
Vilka känsliga töntar de verkar vara.
Citera
2023-11-27, 13:22
Medlem
Sprang på denna bild, när jag surfade runt lite...

https://imgur.com/a/COdjDjN
Citera
2023-11-27, 14:04
Medlem
Citat:
Sprang på denna bild, när jag surfade runt lite...

https://imgur.com/a/COdjDjN

Edit #265
Citera
2023-11-27, 15:06
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Edit #265
Var hitta du den bilden på Kukhuvudet Jocke S?
Citera
2023-11-27, 15:09
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Breaking News!

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är dessvärre en trend man ser hos flera gäddor att dom skaffar skyddade personuppgifter.
Fick uppdatering från Ratsit att han har bytt namn, flyttat och ändrat civilstånd
Citera
2023-11-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Fick uppdatering från Ratsit att han har bytt namn, flyttat och ändrat civilstånd
Om du kör in personnumret på Ratsit. Dyker han upp då. Jag har inte dom sista fyra just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in