2023-11-23, 12:24
Medlem
Joel.och.Chefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekingdaddy
Inget mer spännande än en kvinna som överdoserat på en toalett i en lägenhet. Kvinnans pojkvän och ytterligare en man befann sig i lägenheten. Ingen längre misstänkt för brott. End of story 👍

Trist, hade hoppats på mer snask än en pundare på en toalett.
Citera
2023-11-24, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
(FB) Död person funnen i bostad Norrköping (2023-11-22)

Marielund är helt klart stadens absolut sämsta område.

OT kanske, men jag blev lite intresserad...Är Marielund SÅ mycket sämre?

Hur är det med Vilbergen då? Har där ändrats något? Det sista jag hörde när jag var i Norrköping var att Vilbergen skulle man absolut inte flytta till, för det är bara soon-to-be-HVB-ungar med WT-föräldrar, och en mindre skala folk från varmare klimat...Har stöket flyttats från Vilbergen till Marielund?
Citera
2023-11-27, 12:21
Medlem
Danskskalle900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekingdaddy
Inget mer spännande än en kvinna som överdoserat på en toalett i en lägenhet. Kvinnans pojkvän och ytterligare en man befann sig i lägenheten. Ingen längre misstänkt för brott. End of story 👍

Därför pojkvännen blev häktad idag? 🤓

Ur https://nt.se/nyheter/norrkoping/art...ldern/jp4ekv0j :

Nån som vet vem som är häktad och vem den mördade är?
Citera
2023-11-27, 13:01
Medlem
Häktningsprotokoll

https://gofile.io/d/nx497G

.
Citera
2023-11-27, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
Därför pojkvännen blev häktad idag? 🤓

Ur https://nt.se/nyheter/norrkoping/art...ldern/jp4ekv0j :

Nån som vet vem som är häktad och vem den mördade är?

Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsprotokoll

https://gofile.io/d/nx497G

.

C/o adress med Boutros...är detta en av bröderna med nytt namn?

Tillägg

Japp, verkar vara David B som är häktad.
Senast redigerad av CheckMixarn 2023-11-27 kl. 13:33.
Citera
2023-11-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheckMixarn
C/o adress med Boutros...är detta en av bröderna med nytt namn?

Tillägg

Japp, verkar vara David B som är häktad.

Mycket intressant att det är en kändis (i knarkar kretsar)
Min teori är att eftersom folk här skriver att dem är bombsäkra på en överdos, att David är den som på något sätt hjälpt tjejen att få i sig drogen och därav blir det en skev häktning för mord.. Makes no sense att åka dit för mord om det inte är planerat dock kan jag tycka?! Eller så handlar det bara om att staten känner till han så väl att dom nu häktar han bara för att. Jag vågar nog påstå att han kommer släppas så fort obduktionsrapporten kommer.
Citera
2023-11-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Mycket intressant att det är en kändis (i knarkar kretsar)
Min teori är att eftersom folk här skriver att dem är bombsäkra på en överdos, att David är den som på något sätt hjälpt tjejen att få i sig drogen och därav blir det en skev häktning för mord.. Makes no sense att åka dit för mord om det inte är planerat dock kan jag tycka?! Eller så handlar det bara om att staten känner till han så väl att dom nu häktar han bara för att. Jag vågar nog påstå att han kommer släppas så fort obduktionsrapporten kommer.

Är mest intresserad vem BO är faktiskt
Citera
2023-11-27, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheckMixarn
Är mest intresserad vem BO är faktiskt
Det borde verkligen någon veta med tanke på hur stor deras knarkarkvarts krets är.

En liknande händelse hände i Norrköping för några månader sedan, en tjej som dog i centrala Norrköping och det var väl hennes man som häktades för mord också, visade sig vara en överdos senare och mannen släpptes.

Någon här borde väl veta vad Davids flickvän heter/hette ? Mycket troligt att det är så det ligger till, gav tjejen för mycket knark och hon dog.
Citera
2023-11-27, 21:13
Medlem
Citat:
Det borde verkligen någon veta med tanke på hur stor deras knarkarkvarts krets är.

En liknande händelse hände i Norrköping för några månader sedan, en tjej som dog i centrala Norrköping och det var väl hennes man som häktades för mord också, visade sig vara en överdos senare och mannen släpptes.

Någon här borde väl veta vad Davids flickvän heter/hette ? Mycket troligt att det är så det ligger till, gav tjejen för mycket knark och hon dog.

Alexandra
Citera
2023-11-27, 21:35
Medlem
Citat:

Det var i hageby och var kombinerat sjukdoms/knark dödsfall i sommras
Citera
2023-11-29, 01:03
Medlem
Cannabiskaktuss avatar
Bo är uppvuxen i Järbo utanför Sandviken. Axxe var namnet hon gick under. Många trasiga relationer med åren och levt ett destruktivt liv i största allmänhet. Detta är väl bara en av alla män som slagit henne och behandlat henne som skit.
Som person var hon väldigt snäll och givmild men levde ett liv man inte skulle gett sin värsta fiende.
Citera
2023-11-30, 09:57
Medlem
efternamn slutar på s ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här