2023-11-25, 10:16
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Irländare är väl inte höger överhuvudtaget, europas zigenare med kort stubin och dåligt alkoholsinne med religiös indoktrinering enligt min analys. Religion brukar få samhället homogen och såklart är våld mot barn en trigger oavsett tillhörighet. Undantag Sverige dock.
Nja, de är faktiskt någon slags extremhöger, Irland har genomgått den största ekonomiska förändringen av någon land i EU sedan slutet av 1990-talet och de har lägst skatter av alla och skyfflar in massor av pengar från USA-företagen som bosatt sig där.
Citera
2023-11-25, 11:05
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Tror ändå att gm får det tuffare i irländsk kriminalvård än motsvarande pack får i sverige.

Muslimen får nog belaga på sig att göra en bönematta av toapapper på cellen då irländska staten knappast köper en åt honom.
Citera
2023-11-25, 11:20
Medlem
Slutade media rapportera.såg filmer på plundring av butiker var väldigt mörka människor. Ingen rapport i Expressen eller Aftonbladet om hur det har gått efter allt?
Citera
2023-11-25, 11:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PDetective
Nu pratar jag om det som hände efter, att de sänder ett budskap till politiker och getknullare.
Folket borde varit mer sturska och försvarat sin stad emot den lilla klick terrorister som stal all uppmärksamhet via bilbrännande och plundring.
Citera
2023-11-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Jodå, det var ett reportage i Aktuellt och tanterna intervjuades utanför anläggningen. De hade klippt ut hjärtformade postit-lappar som snörades upp på ett stängsel. Vissa TV-reportage minns man för evigt. Ironiskt att det var just en sådan tant som knivdödades. På Drottninggatan så dödades en exakt likadan tant av den terroristen.

Visa mig det inslaget om Västerås. Du ljuger. Jag var där. Varför tror du att Carola var "en sån tant"? Blir det skönare att smälta då?
Citera
2023-11-25, 14:10
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Visa mig det inslaget om Västerås. Du ljuger. Jag var där. Varför tror du att Carola var "en sån tant"? Blir det skönare att smälta då?
Nej, jag har sett det inslaget. Var var du? Din uppgift om Carola går tyvärr inte att tolka.
Citera
2023-11-25, 16:34
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Varför demonstrerar nazisterna för som tidningen skriver?

Nu har Expressen slutat rapportera . Också ett tecken. En person tappar det och skriker n ordet. Stora rubriker. Gärningsmannen skriker allah akbur och skär huvudet av tre personer. Det går knappt att läsa om att det sagts någonstans

Media i ett nötskal, aldrig någt fel på Muslimer. Stackarn hade väl inte fått ut sitt socialbidrag och då förstår man ju att han måste ut och hugga lite. Håller man inte med om det så är man Nazist helt enkelt
Citera
2023-11-25, 18:59
Medlem
Inte ett ord om det i svensk media.
Citera
2023-11-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83

Nej de skiter i irländska folket för att skydda gärningsmannen
Citera
2023-11-25, 22:54
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Nej de skiter i irländska folket för att skydda gärningsmannen

Dom är livrädda för nåt liknande ska sprida sig till Sverige om de ger det uppmärksamhet
Citera
2023-11-26, 00:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Jorå, det stod om det hela i media när det skedde. Nu är händelsen över dock så då finns det ju ingenting mer att skriva om det.
Citera
2023-11-26, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Att sätta eld på polisbilar, plundra butiker och elda kommunala bussar är något vi beskyllt muslimerna för att göra här i Sverige. Många hävdar att vita aldrig skulle bete sig så, och så kommer irländska vita och förintar hela den uppfattningen. Det gillar vi inte.

Protester i all ära, men samma ögonblick du börjar elda bilar och allmänt kaosa så är du en islamist och skall behandlas som en sådan.

Så här kallar jag ditt inlägg
Vita är inte likadana överallt, en stor skillnad på vita människor vart du än kommer ifrån som väst, öst, syd och nord men som muslim så är du princip likadan oavsett vart du kommer ifrån.
Uppenbart att du inte är en svensk när du inte förstå skillnaden. Det är ingen som förnekar att vita människor inte skulle göra så men 99% av fallen så är det muslimer i Norden alla fall, sen skiljer det procent beroende på vart du kommer ifrån som vit men nu kryllar hela Europa av er våldsamma muslimer. och ert beteende smittar av sig. Det kommer bli standard hos vita människor också för det är den framtiden vi går mot.
Hade du kunnat något om Irland så är detta inget konstigt dom har en lång erfarenhet av upplopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in