2023-10-23, 19:07
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Den här körkortshistorien är så jäkla ointressant, ge mig mer träningsrelaterat istället.

Det lär dyka upp i närtid. Körkortshistorien genererar klick och städas av först.
Citera
2023-10-24, 11:10
Medlem
Citat:
Den här körkortshistorien är så jäkla ointressant, ge mig mer träningsrelaterat istället.
Da er slikt som dette mye bedre.

– Det är självklart hemskt det som hänt. Samtidigt reser vi till orter som Rukka eller Livigno. Det är liksom små skitställen och kanske inte de värsta ”terrorplatserna”

Så måtte hun ut å beklage til finnene. ;-)

En finsk hatstorm mot 24-åringen.

– Jag vill be finska folket om ursäkt, säger Frida Karlsson.

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/fridas-ursakt-efter-finska-hatstormen/
Citera
2023-10-24, 20:57
Medlem
Citat:

Hon verkar inte så brydd över att ha orsakat en trafikolycka där hon kunde ha skadat andra.
Citera
2023-10-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Da er slikt som dette mye bedre.

– Det är självklart hemskt det som hänt. Samtidigt reser vi till orter som Rukka eller Livigno. Det är liksom små skitställen och kanske inte de värsta ”terrorplatserna”

Så måtte hun ut å beklage til finnene. ;-)

En finsk hatstorm mot 24-åringen.

– Jag vill be finska folket om ursäkt, säger Frida Karlsson.

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/fridas-ursakt-efter-finska-hatstormen/

Personifierar den svenska arrogansen mot våra nordiska grannländer. Trevligt. Jättebra representant verkligen. Har hon noll mediaträning att man t ex inte måste förolämpa andra länder?
Citera
2023-10-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Hon verkar inte så brydd över att ha orsakat en trafikolycka där hon kunde ha skadat andra.

Vad ska Frida säga då? Hon tog ju på sig allt ansvar direkt på plats och om det är utrett mellan inblandade parter, så har man väl gått vidare..

Jag är rätt säker på att det blir en chock först, men sedan är man mest glad över att det inte blev några personskador och allt annat kommer i andra hand..

Citat:
Personifierar den svenska arrogansen mot våra nordiska grannländer. Trevligt. Jättebra representant verkligen. Har hon noll mediaträning att man t ex inte måste förolämpa andra länder?

Såg intervjun, dumt ordval förstås, men tror på vad Karlsson säger, varför skulle hon tycka att Livigno och Ruka var "skit"? Skitställen går att liknas vid en "fis i rymden", ungefär..
Citera
2023-10-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Vad ska Frida säga då? Hon tog ju på sig allt ansvar direkt på plats och om det är utrett mellan inblandade parter, så har man väl gått vidare..

Jag är rätt säker på att det blir en chock först, men sedan är man mest glad över att det inte blev några personskador och allt annat kommer i andra hand..

Såg intervjun, dumt ordval förstås, men tror på vad Karlsson säger, varför skulle hon tycka att Livigno och Ruka var "skit"? Skitställen går att liknas vid en "fis i rymden", ungefär..

Jo men det är ju nedsättande. Ungefär som om en stockholmare kallar små orter i Norrland för små skitställen eller hålor. Det tas inte emot väl. Onödigt. Men nu har hon lärt sig det, plus att hon får ju säga vad hon vill.
Citera
2023-10-24, 22:30
Medlem
Citat:
Jo men det är ju nedsättande. Ungefär som om en stockholmare kallar små orter i Norrland för små skitställen eller hålor. Det tas inte emot väl. Onödigt. Men nu har hon lärt sig det, plus att hon får ju säga vad hon vill.

Ja, det är väldigt onödigt, framför allt när hon inte ens menar så..
Citera
2023-10-30, 10:33
Medlem
Bem bryr sig om skidåkning, har ingen nåt smaskens om henne hon va ju riktigt snygg
Citera
2023-10-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swabulu
Bem bryr sig om skidåkning, har ingen nåt smaskens om henne hon va ju riktigt snygg
Finns en tråd i Kändiskvaller men den är inte lång och utan något intressant. Här på Vinterforumet får man på sin höjd spekulera i partner och om hon och Ebba hatar varandra (vilket de inte verkar göra).

(FB) Allt om Sveriges hetaste idrottare -Frida Karlsson
Citera
2023-11-17, 21:37
Medlem
Vet inte om det rapporterats tidigare men tydligen är Larry Poromaa Fridas nya vallare.
Citera
2023-11-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vet inte om det rapporterats tidigare men tydligen är Larry Poromaa Fridas nya vallare.

Intressant. Så han har tjänst hos landslaget i år då och inte bara inhoppare när andra vill kompa efter OS eller Tour de ski.
Citera
2023-11-25, 09:25
Medlem
FNLSs avatar
När får hon sitt andra gula kort? Touren igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in