Jag såg det sen, har inte varit inne här på ett tag. Men var lite förvånad att det inte diskuterades lite mer här då hon levererat mycket senaste dagarna. Men du kan vara lugn katw, jag är är ett stort skidfan och hittar inte på rena osanningar.
Expressen:
– Jag ser tre mästerskapsår framför mig, men sen får vi se.Frida Karlsson sneglar ut över sin hembygd. Sedan säger hon: – Då kanske jag vill göra annat.
Jag har läst det där och det är sannerligen inget definitivt besked på något sätt. Att redan nu slå fast att hon kommer vara skidpensionär om fyra år är helt enkelt felaktigt. Mycket kan hända under den tiden.
23 år gammal i en större sommar intervju med Expressen och sitter redan och pratar om att om 3 år ”kanske hon vill göra något annat” Hon verkar lagt på sig lite vikt det e bra
Enligt Expressen så gick Frida Karlssons bolag plus 2,8 miljoner kronor under 2022. Totalt finns sju miljoner i tillgångar, och för en skidåkare är det inte självklart.
Fantastiskt för media att kunna citera Frida på ”Jag trodde det var över” två gånger på ett år i samband med både covid och bilkrasch utan hon personligen svävat i livsfara.