2023-11-24, 15:25
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Fick just tanken på arbogakvinnan när jag såg henne hos Malou.. en blandning av Johanna Möller, magda gad o h några stänk av Anna anka/Gunilla persson/den andra sönderopererade hollywoodfrun..

Fick Exakt samma tankar när jag såg programmet, inte för jag tror att hon nu ska börja mörda människor i sin omgivning som Arbogakvinnan gjorde men hela hennes framtoning och utstrålning, sätt att prata, fick mig att tänka på Arbogakvinnan, -Och Preadatorn i Filmen med samma namn..

Tror dom drabbats av samma slags överslag i hjärnkontoret.. Tittade man djup i dom glansiga ögonen var det svårt att hitta sinnesstämningen typ, men det var inte en frisk människa man såg där..
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2023-11-24 kl. 16:13.
Citera
2023-11-24, 17:06
Avstängd
Om henne och podden i efter fem tv4 ca 18.14.
Citera
2023-11-24, 18:23
Medlem
Helt jävla sinnessjukt att någon betalar pengar för att se hennes innehåll.
Har världens fulaste granne. Skulle nog inte se någon skillnad i att se henne naken kontra Skugge.
Fulare fruntimmer går ju knappast att få tag på.

Den som betalar för hennes innehåll behöver nog fundera på hur det står till i deras egen skalle.
Citera
2023-11-24, 18:32
Medlem
MuntertMongos avatar
Något är fel på människan, så är det ju. Det är få kvinnor, eller män för den delen, som klarar av att göra en manspread som henne. Det är väl f.ö. hennes grej på OF. Även om det är vidrigt är hyckleriet ändå det vidrigaste att genom livet ha åsikter hur andra beter sig, men själv bete sig som en jävla fitta. Bokstavligt talat.
Citera
2023-11-24, 18:32
Medlem
Inte följt alls. Helt uppenbarligen så skådespelar hon och vill väcka debatt av nåt slag. Oklart vilken poäng hon vill framföra.
Citera
2023-11-24, 18:33
Medlem
Muslimfittas avatar
Linda Skugge är så jävla ful uppifrån och ner, inifrån och ut att jag inte skulle se gratisporr med henne. Vilka idioter är det som betalar för att se häxan?
Citera
2023-11-24, 18:37
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Hon kan ju inte det hon har svårmedicierad Addison sjukdom som försäkringskassan tycker hon är frisk från pga en medicin hon tar. Den medicinen täcker inte hela hormonspegeln av det hon förlorar med sin sjukdom. Jag har själv varit med om detta men en annan HORMONsjukdom som lyckligtvis inte var kronisk

Hon tränar väldigt mycket för att det lindrar en del av hennes symptom. Som tur är har hon fått smak för det, jag hade aldrig orkat.

Så jo, hon kämpar med en kronisk HORMONsjukdom som är ganska vidrig.

Kvinnor kan få minskad sexlust av Addison. Hon verkar i alla fall inte ha drabbats av det. Eller åtminstone har hon inte drabbats av att den har försvunnit, kanske var den ännu starkare tidigare, vad vet jag.
Senast redigerad av Europe 2023-11-24 kl. 18:39.
Citera
2023-11-24, 18:39
Medlem
Ograsts avatar
Förutom LS, vem är det som medverkar på filmerna? Samma kille varje gång? Tvi vale var ordet!
Citera
2023-11-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hur ska du ha det?
Tidigare skrev du att hon inte kan arbeta och att försäkringskassan inte godtar hennes orsak till att slippa arbeta. Jag har ingen insyn i det, så jag kan inte säga hur det förhåller sig men tydligen kan du det.

Om det du påstår stämmer så har ju försäkringskassan utrett henne och tycker att hon inte är så pass sjuk för att slippa arbeta. Då betyder det att hon vill slippa arbeta och leva på bidrag. Hon tycker med andra ord att det är vi som arbetar som ska försörja henne så att hon ska kunna gå till gymmet om dagarna, komma hem och sedan filma sig själv när hon ligger och knullar.

Orsaken till att jag frågade om du själv går på bidrag är för att jag känner igen resonemanget. Det är vanligt bland bidragstagare att se sig själva som offer istället för att ta sig i kragen och skaffa sig ett jobb.

När hon blev sjuk kunde hon inte jobba som förut.
Citera
2023-11-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vanligt folk gör inte förnedringsporr på internet. Vanligt folk jobbar på ICA, på kontor, kör sopor, är uskor och syrror.. Det är vad vanligt folk gör.
Vanligt folk arbetar, arbetar inte eller arbetar kanske halvtid. Med massa olika saker. Linda tillhör den grupp som arbetar.
Citera
2023-11-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Förutom LS, vem är det som medverkar på filmerna? Samma kille varje gång? Tvi vale var ordet!

När hon pratar med Malou vill hon ju ändå inte riktigt erkänna vad hon faktiskt gör för pengarna "ja jag chattar ju med dem och så, mycket sportigt material"

Haha helt sjukt.
Citera
2023-11-24, 19:20
Medlem
Har nån sett henne i nån skidbacke?

Personligen tror jag att skidåkande är bullshit. Hon säger så för att verka lite frisk och sund är min teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in