2023-11-22, 21:58
Medlem
willus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror hon lider av Borderline. Tycker hela hennes personlighet och det här gränslösa tyder mycket på det.

Tror detta är vanligt förekommande bland sk kändisfeminister
Citera
2023-11-22, 21:58
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Måste erkänna att jag har läst väldigt lite hon skrivit. Får sätta mig en dag och läsa upp mig på henne. Har du någon länk till något du tycker är läsvärt eller som man bör läsa.
Läste henne framförallt i hennes (och min) relativa ungdom på 90-talet.
Citera
2023-11-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Läste henne framförallt i hennes (och min) relativa ungdom på 90-talet.
Ok får se om jag kan hitta några gamla krönikor hon skrivit.
Citera
2023-11-23, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Att knulla, visa fittan och förnedra sig själv på nätet är ju inte att kämpa. Det är som att luta sig tillbaks och njuta av livet.

Kämpar gör de som går till arbetet varje dag och inte har tid till att åt att ligga i soffan och knulla hela dagarna.
Hon kan ju inte det hon har svårmedicierad Addison sjukdom som försäkringskassan tycker hon är frisk från pga en medicin hon tar. Den medicinen täcker inte hela hormonspegeln av det hon förlorar med sin sjukdom. Jag har själv varit med om detta men en annan HORMONsjukdom som lyckligtvis inte var kronisk

Hon tränar väldigt mycket för att det lindrar en del av hennes symptom. Som tur är har hon fått smak för det, jag hade aldrig orkat.

Så jo, hon kämpar med en kronisk HORMONsjukdom som är ganska vidrig.
Citera
2023-11-23, 08:02
Medlem
Hon tyckte Charlotte perelli såg ut som en hora..å nu är hon själv det...karma
Citera
2023-11-23, 08:21
Avstängd
Medverkade i SVT-morgonstudio 23/11-23...Tycktes vara frisk.
Citera
2023-11-23, 08:58
Medlem
Slynan Skugge gick på sexfest, bland annat dagen
före intervjun i ”Malou möter”, undrar vilken klubb?

https://www.expressen.se/noje/sa-spenderar-skugge-pengarna-fran-onlyfans/
Citera
2023-11-23, 09:49
Medlem
Vad trevligt. En riksfeminist som kommer ut som den hora hon är. Hon verkar suga på en riktigt mörhyad jävel också.
Citera
2023-11-23, 09:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Men hon är för självcentrerad för att detta ska bekomma henne. En narcissist är opåverkad.

Så hon bryr sig inte ett jota om vad andra tycker om henne.

Jag håller med dig - jag tror inte LS kommer vakna upp en dag och ångra OnlyFans-äventyret. Däremot så kommer hon, precis som den gummipersonlighet hon är, en dag vakna upp och göra sig av med ormskinnet och bli en helt ny personlighet. Precis som hon verkade spela pryd hemmafru under en period så kommer den här nya cynisk byhora-personligheten försvinna för att ersättas med någonting annat. När det sker kommer hon bara ignorera allt hon gjorde under den här perioden helt oberörd.

Att hennes barn och framtida barnbarn får leva med att LSs buttpluggbilder kommer att poppa upp lite då och då är inte hennes bekymmer...
Citera
2023-11-23, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag håller med dig - jag tror inte LS kommer vakna upp en dag och ångra OnlyFans-äventyret. Däremot så kommer hon, precis som den gummipersonlighet hon är, en dag vakna upp och göra sig av med ormskinnet och bli en helt ny personlighet. Precis som hon verkade spela pryd hemmafru under en period så kommer den här nya cynisk byhora-personligheten försvinna för att ersättas med någonting annat. När det sker kommer hon bara ignorera allt hon gjorde under den här perioden helt oberörd.

Att hennes barn och framtida barnbarn får leva med att LSs buttpluggbilder kommer att poppa upp lite då och då är inte hennes bekymmer...

Fy fan, såg ludret i Morgonstudion hur gammal är hon fnasket? Fet och äcklig hora som bresar upp fittan stackars barn som fick en sköka till mamma. Hon ser ut att vara 50 bast minst? Osmakligt luderfnask den här horan till sköka fy satan
Citera
2023-11-23, 10:28
Medlem
McGorbas avatar
AB: Linda Skugge om Pernilla Wahlgrens kritik: ”Gav mig en årslön”
Gjorde succé på Onlyfans efter motattacken

Rätt rubrik bör vara "Vi på AB gav LS en årslön genom att ge henne helt gratis reklam för sin OF"

Fattar inte. Vem fan betalar för detta? Hajar ju grejer med att det är lite extra för en del med en offentlig person och så är hon äldre, vilket är lite förbjudet och spännande. Men det låter ju mer som något folk på FB delar länkar till, inget man betalar riktiga pengar för. Det måste ju vara några fåtal personer som köpt någon privat live, eller hur det nu fungerar. När jag hört folk som har OF pratar om det, så ska du ju ha jävligt tur om du får in pengar värt att prata om.

Men med årslön kanske hon menar existensminimum och det kan man ju säkert skrapa ihop under året då detta skapade en löpsedel.
Citera
2023-11-23, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Fy fan, såg ludret i Morgonstudion hur gammal är hon fnasket? Fet och äcklig hora som bresar upp fittan stackars barn som fick en sköka till mamma. Hon ser ut att vara 50 bast minst? Osmakligt luderfnask den här horan till sköka fy satan
50 bast? Minst 60
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in