2023-11-23, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Det vet Partik och Sara redan om att han är. Som sagt jag lämnar inga detaljer bara att han blev kontaktad via Patriks begäran om hjälp och trodde att det var Patrik som tog kontakt men utan något.
Det fanns ingenting enligt rättvisan. Och då fanns/ finns det ingenting
Men han måste ju ha sex-chattat på något sätt i alla fall eftersom alla gäddor på Dumpen har chattloggar publicerade som visar tydligt vad som har skett innan konfrontationerna och mötena. Så jag har svårt att förstå vad som har blivit fel. Men jag ska inte fråga mer nu. Hoppas det löser sig på något sätt.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-23 kl. 22:56.
Citera
2023-11-23, 22:59
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Men han måste ju ha sex-chattat på något sätt i alla fall eftersom alla gäddor på Dumpen har chattloggar publicerade som visar tydligt vad som har skett innan konfrontationerna och mötena. Så jag har svårt att förstå vad som har blivit fel. Men jag ska jag inte fråga mer nu. Hoppas det löser sig på något sätt.

Nej det fanns inte. Dumpen själva,dvs han trodde att det var Patrik,öppnade en chatt där de kammade noll. Själv ägnade han sej öht inte åt några chattar av något slag.
Sen fantiserade de P & S ihop några rena lögner inför mötet.
Det var därför han blev helt friad. Det är allt jag har att säga.
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-11-23 kl. 23:40.
Citera
2023-11-23, 23:37
Avslutad
Citat:
Nej det fanns inte. Dumpen själva,dvs han trodde att det var Patrik,öppnade en chatt där de kammade noll. Själv ägnade han sej öht inte åt några chattar av något slag.
Sen fantiserade de P & S ihop några rena lögner inför mötet.
Det var därför han blev helt friad. Det är allt jag har att säga.
Men då kan han inte finnas på Dumpen eftersom samtliga publicerade gäddor har chattloggar från samma person publicerade. Så det stämmer inte det du skriver helt enkelt.
Citera
2023-11-23, 23:42
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Men då kan han inte finnas på Dumpen eftersom samtliga publicerade gäddor har chattloggar från samma person publicerade. Så det stämmer inte det du skriver helt enkelt.

Som sagt jag svarar inte på fler frågor. Vi har olika erfarenheter och inte alla svar nån av oss.Jag respekterar dina åsikter
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-11-23 kl. 23:47.
Citera
2023-11-23, 23:50
Avslutad
Citat:
Som sagt jag svarar inte på fler frågor. Vi har olika erfarenheter och inte alla svar nån av oss.Jag respekterar dina åsikter
Då kan jag inte hjälpa dig heller eftersom du envisas med att tala i gåtor, och inte verkar kunna ta in den fakta jag skriver om chattloggarna till respektive gädda.
Godnatt.
Citera
2023-11-23, 23:57
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Då kan jag inte hjälpa dig heller eftersom du envisas med att tala i gåtor, och inte verkar kunna ta in den fakta jag skriver om chattloggarna till respektive gädda.
Godnatt.

Jag har inte bett om hjälp. Jag skrev från början att jag inte lämnar ut någon. Du vill ändå ha detaljer som avslöjar. Att vi har sett olika sidor av detta innebär inte att nån av oss har fel. Bara just det att vi sett olika sidor som båda kan stämma.
Önskar godnatt och avslutar mitt besök här
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-11-24 kl. 00:47.
Citera
2023-11-24, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför tror du att det skulle vara så?

För att män oftast överskattar sitt utseende & är desperata.
Citera
2023-11-24, 09:43
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
För att män oftast överskattar sitt utseende & är desperata.
Hur vet du att män är desperata?
Citera
2023-11-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur vet du att män är desperata?

Tro mig jag vet .
Citera
2023-11-24, 11:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Tro mig jag vet .
Berätta mer.
Citera
2023-11-24, 11:16
Avslutad
Citat:
Jag har inte bett om hjälp. Jag skrev från början att jag inte lämnar ut någon. Du vill ändå ha detaljer som avslöjar. Att vi har sett olika sidor av detta innebär inte att nån av oss har fel. Bara just det att vi sett olika sidor som båda kan stämma.
Önskar godnatt och avslutar mitt besök här
Nej, det vill jag inte. Jag försöker bara helt ärligt och uppriktigt få grepp om vad som gått fel, eller vad det är du invänder mot? Förlåt om jag verkar tjatig, men vi gör ett sista försök nu:

1. Dina inlägg ger sken av att det är en person som är publicerad på Dumpen.
Är det så?

2. Eftersom samtliga publicerade "gäddor" på Dumpen, har tillhörande chattloggar från samma person strax under respektive video, så finns det ju liksom ingen person som är felaktigt "uthängd".

3. Eftersom du är ovillig att svara på exakt vad som är fel gjort av Dumpen/Sara/Patrik utan att avslöja identiteten på personen det gäller, så är det helt enkelt stopp här, och alla inblandade får försöka gilla läget och gå vidare i livet.
Citera
2023-11-24, 11:30
Avslutad
Citat:
I chatten fanns bara deras egna försök att få honom att nappa - han trodde att det var P som skrev men om vad fattade han inte- så det blev inget.
De P&S hade vid mötet en egen påhittad utslungad anklagelse som han inte förstod
Jag har granskat samtliga chattloggar på Dumpen, och samtliga chattloggar innehåller något sexuellt i både text och bild från varje publicerad gädda. Så jag beklagar, men jag kan inte tro på vad du skriver till 100%. Det måste ha skett något mer från gäddans håll, annars är du en lögnare, eller en mytoman som saknar sjukdomsinsikt.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mytomani

"Det finns ett flertal fallbeskrivningar, men ingen sammanställda data. Detta kan bero på att mytomanen saknar sjukdomsinsikt, och därför inte söker hjälp,[2], men också för att en grundläggande sjukdom är det som behandlas primärt om de kommer till vård eller för att lögnerna ingår som verktyg bland bedragares redskap."
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-24 kl. 11:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in