Citat:
Ursprungligen postat av
orrtupp
Efter att ha följt tråden så kan man konstatera att Skellefte inte direkt har några problem med grov brottslighet tack och lov.
Självmord och rattfylleri tycks dominera förutom en och annan länk till låsta
Norranartiklar om urspårade psykfall.
Bara att instämma. Såvida man inte ska räkna knullandet på Brinken och diverse äldreboenden i stan som kriminellt, bland personalen ska tilläggas.
Men nä, den grova brottsligheten finns inte i stan.