2023-11-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det är så enkelt, säger dom att dom är minderårig så ber man enkelt om ursäkt och sedan går man vidare hur kåt man än är

Sen det här med attraktion är något väldigt subjektivt, många av gäddorna hade partner innan uthängningen och flera har fortfarande kvar sin partner

Dessa är nog int så desperata som du kanske tycks tro, dom är bara så kåta att inte ens risken att krossa ett försvarslöst barn ska få stå i vägen

Fast jag tror inte att du förstår. Det handlar om att dumpen mer eller mindre manipulera dem, vill att de ska begå brott. De vill skapa sådana scenarion att mannen ej vill säga nej.

Om jag skulle vilja hänga ut folk för droghandel så skulle jag vända mig till fattiga personer för att de är mer benägna att nappa.
Citera
2023-11-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Sök i tråden så får du ca 100 svar. Jag kan sammanfatta dem åt dig: ja.
Hon och Patrik har säkert gjort upp nåt smart bulvanupplägg där nån nära anhörig, kanske ett syskon, står för de eventuella intäkterna. För de inser förmodligen att de kommer att bli stämda på varenda krona de tjänar på det här.
Citera
2023-11-23, 16:18
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Fast jag tror inte att du förstår. Det handlar om att dumpen mer eller mindre manipulera dem, vill att de ska begå brott. De vill skapa sådana scenarion att mannen ej vill säga nej.

Om jag skulle vilja hänga ut folk för droghandel så skulle jag vända mig till fattiga personer för att de är mer benägna att nappa.
Det spelar ingen roll om man är fattig eller ensam, man är ändå ansvarig för sina handlingar.
Tycker inte du det?
Citera
2023-11-23, 16:20
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Manipulerar människor till att vilja våldta barn? Hör du inte hur sjukt det låter?

Varenda vuxen människa borde förstå att man inte ger sig på barn, gör man inte det så är man potentiellt farlig
Citera
2023-11-23, 16:21
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Vad får dig att tro att jag jagar ”barn ” ?
Du utrycker dig som du representerar dessa individers intressen, svårt att tolka på annat sätt.
Citera
2023-11-23, 16:21
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Hon och Patrik har säkert gjort upp nåt smart bulvanupplägg där nån nära anhörig, kanske ett syskon, står för de eventuella intäkterna. För de inser förmodligen att de kommer att bli stämda på varenda krona de tjänar på det här.
Du sökte inte ser jag.
Citera
2023-11-23, 16:24
Medlem
Citat:
Du sökte inte ser jag.
Jo men jag hittade ingen info om det.
Citera
2023-11-23, 16:25
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Precis så det är. De lockas av en som är 18 + sedan bara dagar innan träff eller timmar säger de att de bara är 14. De har alltså get en ensam man som troligtvis inte haft kontakt med kvinnor på väldigt länge hopp om att en ung vuxen kvinna vill ses. Det är en chans han kanske aldrig kommer få igen, vilket ökar chanserna att han kommer skita i att hon inte har åldern inne.

Det är därför man inte se några direkt attraktiva gäddor för att de vet att de kan få attraktiva kvinnor som är myndiga. Eller i alla fall över 15 om vi inser faktum att vi inte lever i USA. För de flesta män som inte har svårt att få kvinnor..är det enkelt säga nej.. fast för en ensam man som kanske aldrig kommer få chansen igen är det lixom ” nu eller aldrig ” och detta vet både S&P det är bara hoppas att stackaren ska nappa på bettet. Allt för en uthängning.
Det där är ren lögn. Om inte, bevisa det.

Och för din skull, om den du chattar med säger att den är underårig, även om ni chattat ett tag, gör som normala människor, sluta genast.
Citera
2023-11-23, 16:26
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Jo men jag hittade ingen info om det.
Konstigt, jag får exakt 1000 träffar om jag söker på "lagligt".
Citera
2023-11-23, 16:31
Medlem
Citat:
Konstigt, jag får exakt 1000 träffar om jag söker på "lagligt".
Nu var det ju inte det jag frågade. Verksamheten kan vara lagligt men det kan ändå finnas utrymme för den som vill stämma för förtal.
Citera
2023-11-23, 16:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Nu var det ju inte det jag frågade. Verksamheten kan vara lagligt men det kan ändå finnas utrymme för den som vill stämma för förtal.
Så tillvida att du inte har två konton så svarade du på mitt svar riktat till en annan användare, där ursprungsfrågan var om Dumpens verksamhet var laglig. Lite märklig citering av dig annars.
Citera
2023-11-23, 16:38
Medlem
Citat:
Det där är ren lögn. Om inte, bevisa det.

Och för din skull, om den du chattar med säger att den är underårig, även om ni chattat ett tag, gör som normala människor, sluta genast.

Jodå men desperata människor tänker inte så. De tänker ”nu eller aldrig ” det vet dumpen & utnyttjar detta faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in