2023-11-23, 13:28
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohlstedt
https://www.etc.se/feature/claras-man-haengdes-ut-av-dumpen-de-bryr-sig-inte-ett-skit-om-min-barn

Ta del av ovanstående artikel.

Vi är många anhöriga som kommer kämpa in i kaklet och få ner Dumpen. Många anhöriga i det tysta som krossats och krossas dagligen genom Dumpen.

Bara anmälningar för förtal kan leda till att hemsidan stängs. Ingenting annat.

Hon har levt jävligt länge på detta kalas (den enligt löst spridda rykten sjukpensionerade Sara)

Men vi är jävligt många anhöriga som skadats och påverakts av hemsidan, fått våra personuppgifter officiellt uthängda och publicerade i diverse forum som nu kommer kämpa in i kaklet och få ner den hemsidan, förr eller senare.

Den där gamla artikel är typisk vänsterblaskan ETC, jag antar att du stöttar deras övriga åsikter också?

Vem är du anhörig till sa du?

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är mycket Sara i dina inlägg.
Är du arg på Patrik också eller är det bara Sara som retar dej?

Extremt relevant fråga, jag har noterat detsamma.
Citera
2023-11-23, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Den där gamla artikel är typisk vänsterblaskan ETC, jag antar att du stöttar deras övriga åsikter också?

Vem är du anhörig till sa du?

Extremt relevant fråga, jag har noterat detsamma.

Vad spelar det för roll vem som är anhörig till vem?

Ta del av andemeningen istället för att ställa ointelligenta frågor.
Citera
2023-11-23, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur menar du att dumpen manipulerar? det är ju gäddorna som tar första kontakten

Är du IQ befriad? Du fattar väl att de gör allt i sin makt för att de här mentalt efterblivna individerna ska ta kontakt?

Använd inte ordet gädda, det är liksom Sara nivå. Folk som gått livets hårda skola och saknar utbildning.

Inse att det är mentalt efterblivna, sinnesslöa män som nappar på bytet.

Inte en enda normal man har tagits upp där. Notera det. De har bara gått på psykiskt sköra och svaga individer.

Det de håller på med på Dumpen är så jäkla lågt så det finns inte.
Citera
2023-11-23, 13:37
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Vad spelar det för roll vem som är anhörig till vem?

Ta del av andemeningen istället för att ställa ointelligenta frågor.
Vet du vännen, ta inte upp argument och använd dig av förstärkningar du inte kan stå för eller vågar bemöta, det ser illa ut, som om du ljuger helt enkelt, Din andemening är precis vad du får respons på här, klarar du inte det finns det säkert forum för din typ av människa där du enbart får medhåll.
Citera
2023-11-23, 13:57
Avslutad
Citat:
Är du IQ befriad? Du fattar väl att de gör allt i sin makt för att de här mentalt efterblivna individerna ska ta kontakt?

Använd inte ordet gädda, det är liksom Sara nivå. Folk som gått livets hårda skola och saknar utbildning.

Inse att det är mentalt efterblivna, sinnesslöa män som nappar på bytet.

Inte en enda normal man har tagits upp där. Notera det. De har bara gått på psykiskt sköra och svaga individer.

Det de håller på med på Dumpen är så jäkla lågt så det finns inte.

Lärare, politiker, företagsledare????? dem fiktiva barnen söker inte dem blir uppsökta och svarar. Det är när GÄDDAN börjar säga att hon är söt jadajadajada som "hon" påpekar sin ålder vilket GÄDDAN inte ser som något problem. Vad är det du inte förstår? Man får ha vilka åsikter som helst om dumpen men det är i första hand GÄDDORNA som gör fel och barnen som skall skyddas
Citera
2023-11-23, 14:23
Bannlyst
Jag är knappast aktiv chattare i sexrum på internet

Men visst såg man en del på 90-talet och vad som var gängse beteende

Rollspelande t.ex. och som jag förstår det så är det på ställen med uttryckliga 18-års gränser som många gäddor fastnar i fällorna på.

Så att en potentiell gädda kan se det som ”en fortsättning på historien” när de sitter och ”rollspelar” med nån annan vuxen.

I vilket fall så tycker jag det är förjävligt att luras, även om ”båda parter” är med på det inte minst för att en tredje part kan råka bli inblandad. För att inte börja tala om hur illa jag förstår att locka människor in i synd är
Citera
2023-11-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666

Rollspelande t.ex. och som jag förstår det så är det på ställen med uttryckliga 18-års gränser som många gäddor fastnar i fällorna på.

Så att en potentiell gädda kan se det som ”en fortsättning på historien” när de sitter och ”rollspelar” med nån annan vuxen.

I vilket fall så tycker jag det är förjävligt att luras, även om ”båda parter” är med på det inte minst för att en tredje part kan råka bli inblandad. För att inte börja tala om hur illa jag förstår att locka människor in i synd är

Precis så det är. De lockas av en som är 18 + sedan bara dagar innan träff eller timmar säger de att de bara är 14. De har alltså get en ensam man som troligtvis inte haft kontakt med kvinnor på väldigt länge hopp om att en ung vuxen kvinna vill ses. Det är en chans han kanske aldrig kommer få igen, vilket ökar chanserna att han kommer skita i att hon inte har åldern inne.

Det är därför man inte se några direkt attraktiva gäddor för att de vet att de kan få attraktiva kvinnor som är myndiga. Eller i alla fall över 15 om vi inser faktum att vi inte lever i USA. För de flesta män som inte har svårt att få kvinnor..är det enkelt säga nej.. fast för en ensam man som kanske aldrig kommer få chansen igen är det lixom ” nu eller aldrig ” och detta vet både S&P det är bara hoppas att stackaren ska nappa på bettet. Allt för en uthängning.
Citera
2023-11-23, 14:43
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666

90-talet är 30 år sen. Lagstiftning och reglering har nästan hunnit fatt (Dumpen representerar vad som saknas) och förövarna har inte längre har helt fritt spelrum, för det var vad de hade och det gängse var helt enkelt inte någon representation av normen i samhället utan att förövarna flockades till ett smörgåsbord av mer eller mindre skyddslösa offer.
Citera
2023-11-23, 14:44
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Precis så det är. De lockas av en som är 18 + sedan bara dagar innan träff eller timmar säger de att de bara är 14. De har alltså get en ensam man som troligtvis inte haft kontakt med kvinnor på väldigt länge hopp om att en ung vuxen kvinna vill ses. Det är en chans han kanske aldrig kommer få igen, vilket ökar chanserna att han kommer skita i att hon inte har åldern inne.

Det är därför man inte se några direkt attraktiva gäddor för att de vet att de kan få attraktiva kvinnor som är myndiga. Eller i alla fall över 15 om vi inser faktum att vi inte lever i USA. För de flesta män som inte har svårt att få kvinnor..är det enkelt säga nej.. fast för en ensam man som kanske aldrig kommer få chansen igen är det lixom ” nu eller aldrig ” och detta vet både S&P det är bara hoppas att stackaren ska nappa på bettet. Allt för en uthängning.
Du kan lätt undvika att "åka dit" genom att inte sexchatta med yngre. Så är det ditt problem, att du inte vill låta bli att jaga barn?
Citera
2023-11-23, 14:50
Bannlyst
Citat:
90-talet är 30 år sen. Lagstiftning och reglering har nästan hunnit fatt (Dumpen representerar vad som saknas) och förövarna har inte längre har helt fritt spelrum, för det var vad de hade och det gängse var helt enkelt inte någon representation av normen i samhället utan att förövarna flockades till ett smörgåsbord av mer eller mindre skyddslösa offer.
Jag har svårt att tänka mig att det inte är nu som vi har mycket fler verksamma och utåtagerande pedofiler ute på jakt @ the internet, dessutom med förfinade tekniker och mer medvetenhet om att man ”kan” bli spårad, eller snarare att man ÄR övervakad.

Att rollspelande skulle vara mindre av i modern tid i faktiska sexrum (ja det fanns uttryckliga och tydliga 18åra gränser även förr), tror jag inte heller

Och även om så vore så har vi ett gudagivet samvete och Guds Ord som varnar en med perversa intentioner, ”att låta barnen vara, och inte hindra dem att nå Sanningen, Vägen och Livet”
Citera
2023-11-23, 15:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy

Det är så enkelt, säger dom att dom är minderårig så ber man enkelt om ursäkt och sedan går man vidare hur kåt man än är

Sen det här med attraktion är något väldigt subjektivt, många av gäddorna hade partner innan uthängningen och flera har fortfarande kvar sin partner

Dessa är nog int så desperata som du kanske tycks tro, dom är bara så kåta att inte ens risken att krossa ett försvarslöst barn ska få stå i vägen
Citera
2023-11-23, 16:06
Medlem
Citat:
Du kan lätt undvika att "åka dit" genom att inte sexchatta med yngre. Så är det ditt problem, att du inte vill låta bli att jaga barn?

Vad får dig att tro att jag jagar ”barn ” ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in