2023-11-23, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohlstedt
För helvete, har ingen insett det genomskinliga. Sara gör detta för egen vinning, , all senasation all underhållning alla dikter hon hittar på och lägger upp bakom falska alias på hemsidan! det är liksom ett luftslott de flesta sovandes inte tagit och insett!

Hon finansierar sitt leverne på detta sätt och alla tunga andningar och stön och stånk, det är klart hon går igång på det. Känslor som gått över till ren mani.

Hennes mani börjar nå det sjukaste laget. (Bara ta del av klippen)

Vilken människa som helst som observerar hennes klipp inser att det här inte är normalt det hon håller på med men hon har blivit helig, hon är så jävla helig bland alla dessa Dumpen fans som dagligen swishar och finansierar hennes leverne att om du minsann visar minsta möjliga kritik mot Sara då jävlar är du förövare!

Jag har också alltid funderat över vad det beror på att hon verkar typ mer eller mindre gå igång på det hela.Hon njuter till fullo & inte pga ” pedofilerna ” får vad de förtjänar utan för att hon har mans har efter tiden då hon prostituerade sig.

Patrik vet jag inte vad han får ut av detta.. får rediga kapten klänning vibbar av honom. Han dejtar tjejer han hade kunnat vara farfar till & ÄNDA anledningen han håller sig till 18+ är för det är någorlunda socialt accepterat.
Citera
2023-11-23, 11:00
Avslutad
Citat:
Du kan sitta här och mata på om samma sak, föra monolog om du så vill.

Men enskild privatperson där ute ska ge BLANKA fan i att agera polis och rättstat genom att sitta bakom en skärm och manipulera lågsinnade män. Vi vill inte ha uthängningsamhällen här i Sverige!

Hajar du problematiken nu? Sluta var så monoton för helvete.

Jag uppfattar ditt svar som att det är gäddornas anhöriga du menar. Nu är det ju dem du kallar lågsinnade männen som groomar barn i sexuellt syfte. Jag beklagar att deras anhöriga drabbas men det är fortfarande gubbslemmets ansvar att det ALDRIG blir så. Du glömmer alla barn som drabbas med livstids psykiskt lidande pga det finns äckelpottor som anser sig ha rätt till deras kroppar
Hade gäddan aldrig gjort vad hen gjorde så hade inte hens anhöriga behöva lida
Igen ALLT är gäddans fel
Citera
2023-11-23, 11:01
Medlem
80 % av dumpens sektmedlemmar består av feta kvinnor i medelåldern med kort grått hår. Det ogillar mer tanken på att en man i sina bästa år har möjlighet att vara att vara med fertila tjejer mer än de egentligen bryr sig om att skydda någon. De påstår att tjejerna (för oftast är det tjejer som ska skyddas ) får trauman osv men innerst inne handlar det om att de bara finner ren och skär avsky emot äldre män med naturlig dragning.

Samma kärringar låter ensamkommande bo hos dom. Vilken röra & dubbelmoral det råder i detta land.Bittra kärringar som klagar på män gör precis samma sak bakom stängda dörrar. Ne.. det bästa hade varit om alla fick ligga med vilka de ville. Moral har inget med saken att göra.
Senast redigerad av Relaxandtakeiteasy 2023-11-23 kl. 11:05.
Citera
2023-11-23, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
80 % av dumpens sektmedlemmar består av feta kvinnor i medelåldern med kort grått hår. Det ogillar mer tanken på att en man i sina bästa år har möjlighet att vara att vara med fertila tjejer mer än de egentligen bryr sig om att skydda någon. De påstår att tjejerna (för oftast är det tjejer som ska skyddas ) får trauman osv men innerst inne handlar det om att de bara finner ren och skär avsky emot äldre män med naturlig dragning.

Samma kärringar låter ensamkommande bo hos dom. Vilken röra & dubbelmoral det råder i detta land.Bittra kärringar som klagar på män gör precis samma sak bakom stängda dörrar. Ne.. det bästa hade varit om alla fick ligga med vilka de ville. Moral har inget med saken att göra.

Ursäkta om jag verkar tjatig men när du skriver att det bästa hade varit om alla fick ligga med vem dem ville, betyder det att du verkligen tror att en 14åring vill ligga med en 50åring

Jag vet inte vart du får dina 80% ifrån men antar att du bara tog en siffra hur som helst. Min uppfattning är att det mest är kvinnor och män med barn i riskzonen
Citera
2023-11-23, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag uppfattar ditt svar som att det är gäddornas anhöriga du menar. Nu är det ju dem du kallar lågsinnade männen som groomar barn i sexuellt syfte. Jag beklagar att deras anhöriga drabbas men det är fortfarande gubbslemmets ansvar att det ALDRIG blir så. Du glömmer alla barn som drabbas med livstids psykiskt lidande pga det finns äckelpottor som anser sig ha rätt till deras kroppar
Hade gäddan aldrig gjort vad hen gjorde så hade inte hens anhöriga behöva lida
Igen ALLT är gäddans fel

Helt fel. Det är fotfolket Sara anställt som på heltid sitter och manipulerar dessa män till att begå brott som är anledningen och huvudproblematiken.

Men du är så illa funtad så du ser bara en sida av myntet. Du vägrar och inse att det är Dumpens anställda som sitter hela dagar och manipulerar, gör allt i sin makt för att få dessa sinnesslöa män och begå brott. Uppenbarligen är det inte en enda normal jäkel som hängts ut på hemsidan.

Har jag en poäng här?

Förkastligt att du och dina gelikar vägrar och se detta. Skamligt.
Citera
2023-11-23, 11:59
Bannlyst
Citat:
Jag har också alltid funderat över vad det beror på att hon verkar typ mer eller mindre gå igång på det hela.Hon njuter till fullo & inte pga ” pedofilerna ” får vad de förtjänar utan för att hon har mans har efter tiden då hon prostituerade sig.

Patrik vet jag inte vad han får ut av detta.. får rediga kapten klänning vibbar av honom. Han dejtar tjejer han hade kunnat vara farfar till & ÄNDA anledningen han håller sig till 18+ är för det är någorlunda socialt accepterat.

Hon njuter när hon konfronterar männen-detta likt en sadist. De som vägrar ser detta lever i en bubbla av ignorans.
Citera
2023-11-23, 12:18
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Utan och gå i polemik, är det Sara Nilsson håller på med lagligt? Hon tar ju rätten helt och hållet i sina händer och verkar ju helt och hållet labil? Notera, jag lägger ingen vikt vid något specifikt fall men nog fan i mig borde man granska en människa som verkar totalt ostabil? Någon skrev tidigare år i någon tråd att hon är sjukpensionerad, men ändå håller hon på med Dumpen som heltidsprojekt? Absurt.
Sök i tråden så får du ca 100 svar. Jag kan sammanfatta dem åt dig: ja.
Citera
2023-11-23, 12:23
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:

Tror du verkligen att kvinnor i gråhårsåldern hyser agg mot yngre kvinnor?! Varför? För att DU ser knullbarhet som kvinnors enda värde? Säger allt om dig och din människokännedom, intellektuella och sociala begränsningar samt ger en god bild av sin sociala status. Lille bittre man.

Dumpen är, eller var, kontroversiell förvisso men om fler kvinnor än män stöttar dem öppet så kommer det av att fler kvinnor fallit offer för män i sin barn- och ungdom än pojkar gjort. Jag gissar att fakta faller för både döva öron och impotent kuk hos dig, men för protokollet.
Citera
2023-11-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ursäkta om jag verkar tjatig men när du skriver att det bästa hade varit om alla fick ligga med vem dem ville, betyder det att du verkligen tror att en 14åring vill ligga med en 50åring

Jag vet inte vart du får dina 80% ifrån men antar att du bara tog en siffra hur som helst. Min uppfattning är att det mest är kvinnor och män med barn i riskzonen

Onödig hets är det dumpen bidrar. Omg hon är minderårig ! Innan amerikansk kultur påverkade Sverige så va det inga problem med att dejta någon så länge den va över 15.
Citera
2023-11-23, 12:29
Medlem
Citat:
Hon njuter när hon konfronterar männen-detta likt en sadist. De som vägrar ser detta lever i en bubbla av ignorans.

Så sant,så sant.
Citera
2023-11-23, 12:43
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Du kan sitta här och mata på om samma sak, föra monolog om du så vill.

Men enskild privatperson där ute ska ge BLANKA fan i att agera polis och rättstat genom att sitta bakom en skärm och manipulera lågsinnade män. Vi vill inte ha uthängningsamhällen här i Sverige!

Hajar du problematiken nu? Sluta var så monoton för helvete.
Oj så arg och gnällig man kan vara då. Vad ligger bakom det? Utveckla gärna din personliga uppfattning med ordet jag istället för man som subjekt. Här diskuterar vi kring Dumpen, vill du ha medhåll så finns det säkert forum för det. Dumpen har lagen på sin sida i nuläget, ett bittert piller att svälja för dig?
Citera
2023-11-23, 12:44
Avslutad
Citat:
Helt fel. Det är fotfolket Sara anställt som på heltid sitter och manipulerar dessa män till att begå brott som är anledningen och huvudproblematiken.

Men du är så illa funtad så du ser bara en sida av myntet. Du vägrar och inse att det är Dumpens anställda som sitter hela dagar och manipulerar, gör allt i sin makt för att få dessa sinnesslöa män och begå brott. Uppenbarligen är det inte en enda normal jäkel som hängts ut på hemsidan.

Har jag en poäng här?

Förkastligt att du och dina gelikar vägrar och se detta. Skamligt.

Hur menar du att dumpen manipulerar? det är ju gäddorna som tar första kontakten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in