2023-11-23, 08:21
Avslutad
Det är så djävla trist när vissa gnäller på dumpen och jämför drabbade barn med barnsoldater. Jag har en del funderingar om dumpens arbetsmetoder men det är ju ändå gäddan som försatt sig i sin situation och jag tror att han är gladare att träffa dumpen än pöbeln.
Män, för det är oftast män, måste lära sig inse att barn är inte tillåtna. Vuxna har inte sex med barn, vad är det man inte fattar? Och nej det finns inget som heter att man är överens eller båda vill.
Det är vidrigt att inse hur många peddos som finns därute. Ca 5% av sveriges befolkning har fantasier om sex med barn. 5 djävla procent ?? Det är ju för i helvete en halv miljon. 500000 som utgör ett hot mot oskyldiga barn
Citera
2023-11-23, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är så djävla trist när vissa gnäller på dumpen och jämför drabbade barn med barnsoldater. Jag har en del funderingar om dumpens arbetsmetoder men det är ju ändå gäddan som försatt sig i sin situation och jag tror att han är gladare att träffa dumpen än pöbeln.
Män, för det är oftast män, måste lära sig inse att barn är inte tillåtna. Vuxna har inte sex med barn, vad är det man inte fattar? Och nej det finns inget som heter att man är överens eller båda vill.
Det är vidrigt att inse hur många peddos som finns därute. Ca 5% av sveriges befolkning har fantasier om sex med barn. 5 djävla procent ?? Det är ju för i helvete en halv miljon. 500000 som utgör ett hot mot oskyldiga barn
Dessvärre gör du ett tankefel i ditt resonemang. Du kan inte lära en vuxen pedofil att man inte har sex med barn. En pedofil kan du aldrig bota eller ta bort deras dragning till barn. Den är livslång och omöjlig att ta bort.
Citera
2023-11-23, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Se där, peddopappa, en pusselbit faller på plats 😂😂
100 %
Citera
2023-11-23, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohlstedt
Är inte du förvånad? Eller har du bara vant dig?

Vet inte.
Citera
2023-11-23, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Vet inte.
Hamnar i samma kategori som de övriga misstankarna, mot de andra gäddorna.
Citera
2023-11-23, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Dumpen är underhållande det tycker till och med jag. Fast att det skulle vara för att rädda barna tvekar jag på.
Citera
2023-11-23, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Hamnar i samma kategori som de övriga misstankarna, mot de andra gäddorna.

K?
Citera
2023-11-23, 08:47
Medlem
Citat:
Dumpen är underhållande det tycker till och med jag. Fast att det skulle vara för att rädda barna tvekar jag på.
Varför heter det Dumpen förresten? Får mig att tänka på a hill of beans.
Citera
2023-11-23, 08:57
Medlem
Citat:

Skulle gissa på att de menar att de dumpar all skit. Som en soptipp mer eller mindre, gör sig av med skräp (gäddor)enligt S&P. Säkert något sådant töntigt budskap.
Citera
2023-11-23, 09:00
Medlem
Citat:
Skulle gissa på att de menar att de dumpar all skit. Som en soptipp mer eller mindre, gör sig av med skräp (gäddor)enligt S&P. Säkert något sådant töntigt budskap.
Jo, det är säkert det som avses. Jag kan bara inte låta bli att tänka på en hästkärra med bönor.
Citera
2023-11-23, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Dessvärre gör du ett tankefel i ditt resonemang. Du kan inte lära en vuxen pedofil att man inte har sex med barn. En pedofil kan du aldrig bota eller ta bort deras dragning till barn. Den är livslång och omöjlig att ta bort.

Jag vet att pedofili inte går att bota men har du hört talas om nyktra alkoholister? Man är alkoholist livet ut även om man inte dricker. Dålig jämförelse men dumpen jobbar inte för att bota gäddorna. Dom vill skydda barnen genom att ge gäddorna ett ansikte och ta ner deras profiler på sociala media. Det är ett samhällsproblem som måste tas på allvar och bara för att det inte går att bota en pedofil så betyder det inte att det är okej för dem att ragga på barn
Citera
2023-11-23, 09:02
Avslutad
Citat:

Jag kommer inte ihåg med det finns en förklaring i deras lajv på yt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in