Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Apropå foliehatts-varning så måste det ändå vara en av samtidens sjukaste företeelser att alla som inte svalt det gängse narrativet som pumpas ut i våra medier och alla som vågar ställa kritiska frågor är avlönade troll eller ”sovande” agenter. Kan ni bara för en stund kliva utanför er ”bubbla” och se på er utifrån?
Jag är rätt övertygad om att alla här inne som vågar kritisera väst hållning och Ukraina inte heller är vänner av varesig Ryssland eller Putin. Vi som framför kritiska åsikter i detta forum är ju som du sett relativt få och tråden är i övrigt en ekokammare för Ukrainsk krigspropaganda. Om du på riktigt trodde att Ryssland och Putin engagerade sig i en tråd på Flashback så vore väl rimligen antalet ”rysspropagandister” betydligt fler eller? Jag har själv i princip tröttnat på att göra inlägg här för det finns inget intresse av att föra en diskussion utan bara att bomba ut med mer propaganda och angripa dem som framför bidra ståndpunkter.
"Jag har själv i princip tröttnat på att göra inlägg här för det finns inget intresse av att föra en diskussion"
Återkommer du till gång på gång på gång och klagar på och misskrediterar de som har annan utgångspunkt och argument än dina. Konstigt det där.
Det blir liksom att "förhandla" om fred med Putin, på hans villkor. Det går inte.
Kiev har sagt nej, det funkar inte. Lämna ukraina så blir det fred direkt.
Säger samma till dig. Lämna, ge upp, det funkar inte då det funkar inte nu det funkar inte sen.
Verkligheten som sanning gäller.
Metod M som i marionetterna, KGB metod sedan gammalt, funkar inte i ett informationssamhälle hur snabbt och flitigt man än knappar på tangentbordet under falsk flagg och olika alias.