Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Du skrev att han fotograferade hennes underliv när hon låg på sjukhuset. Jag svarade att han ville det, men fick inte. Personalen upplevde honom som obehaglig.
Gör det inte till en trådsanning att han fick, eller gjorde det.
Det var allt jag ville framföra.
Jo jag förstår det..du hakar upp dig på en liten detaljoch blåser upp att han faktiskt inte fotadehenne utan vara "ville" det. Vet du det? Kan du belägga det?
Jag tänker att om man går in med kamera och ska till att fota, eller faktiskt fotar så är det det sjuka tilltagetsom bör stå i fokus, och som jag just ville highlighta.
Hur vet man vad någon "vill" om denne någon inte i handling VISAR vad hen ska göra? Han frågade ju inte.
Du kan ju inte läsa tankar.
Så du tolkar FUP som att han aldrig tog någon bild.
Det är en jävla halmgubbe..Sluta nu för tusan.
Jag har inte gjort ett påstående i något slags argumentation att han faktiskt knäppte en bild.
Jag skrev: "Han gick in och fotade hennes underliv." Som en del i ett större resonemang kring varför pappan är skev. Med emfas på underliv, och att han gick in med mobilen och uppenbarligen måste ha tagit upp den och var till att fota,annars skulle ju personalen knappast förstå det?
Fattar du öht vad grejen är i mitt resonemang?
Förstår du att det inte spelar någon som helst jävla roll om pappan ville fota (uppenbarligen TÄNKTE GÖRA DET och kanske OCKSÅ KNÄPPTE EN BILD) för vad jag vill säga???
Du får gärna berätta hur du kan läsa pappans tankar och hur du har kommit fram till att han "bara VILLE fota".
Visa gärna med sidhänvisning var du belägger det. Då först släpper jag den lilla detaljen om det är så viktigt för dig men själva faktumet kvarstår: han är gravt avvikande, oavsett nyansskillnader rent språkligt.