2023-11-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Alltså snälla människa .
Lyssna på podden https://podme.com/se/jocke-jonna-sanningen-maste-fram.

Och återkom i stället finns så mycket fel hon har gjort som vårdnadshavare

Fråga Annika själv vad hon anser om det? Jag har känt Jocke länge nog för och veta att han har starka narcissistiska drag som gör honom självupptagen och känslokall. Det ska bli intressant och se vad Lunabelle tillkännager när hon har växt upp (om hon har lärt sig att prata dvs).
Citera
2023-11-21, 02:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Fråga Annika själv vad hon anser om det? Jag har känt Jocke länge nog för och veta att han har starka narcissistiska drag som gör honom självupptagen och känslokall. Det ska bli intressant och se vad Lunabelle tillkännager när hon har växt upp (om hon har lärt sig att prata dvs).
Kolmårdenvloggen var tragisk. Lunis är jätteledsen lver konstant retande och att ingen lyssnar, jättekul pappa Jocke retar ännu mer.
Senckramar och går ner och visar gur omtäbksam han är på hennes nivå, för att sen fortsätta reta...
Citera
2023-11-21, 02:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Rasmus är Jonnas storebror
Rasmus "bakom kameran"?
Citera
2023-11-21, 03:30
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Och nej Jonna lever inte på Jocke.
Sjögesta och Närvarande Himmels by. Kan både Jonna & Rasmus leva gott på livet ut
Rasmus (Jonnas Lille bror )

? Påstår du att Jonnas familj äger dessa ställen? Ser inga tecken på det. Jonnas mamma bor i en liten hyreslägenhet i samma kåk som J&J, Rasmus bor i en liten hyreslägenhet i Mjölby. Pappan bor i en villa i Mjölby. Inga bolagsengagemang på någon förutom Jonna. Lite märkligt om de skulle vara mångmiljonärer.
Citera
2023-11-21, 17:59
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Rasmus "bakom kameran"?

Nej dom är inte syskon.. Jonna har en bror som också heter Rasmus
Citera
2023-11-21, 21:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kolmårdenvloggen var tragisk. Lunis är jätteledsen lver konstant retande och att ingen lyssnar, jättekul pappa Jocke retar ännu mer.
Senckramar och går ner och visar gur omtäbksam han är på hennes nivå, för att sen fortsätta reta...
Kollade precis på videon, kan förstå varför visa kritiserar hans barnuppfostran.
Citera
2023-11-21, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kollade precis på videon, kan förstå varför visa kritiserar hans barnuppfostran.
Det är mycket teater inför kameran, hur det verkligen fungerar undrar jag. Är det någonsin "bara" familjen? Utan barnflickor, någon som kockar, ytterligare någon som filmar osv?
Lunabelles reaktion var inte pga trötthet, hon var ledsen över att inte bli hörd, retningarna
Citera
2023-11-22, 00:40
Medlem
micro113s avatar
Finns det på fullt allvar folk som vill hävda att Jocke och Jonnas barn far illa?
Jag är ingen kamrat av Jocke - men vi pratar nu om två barn som är så överjäkligt priviligierade oavsett ur vilken aspekt vi pratar vi om.
Citera
2023-11-22, 00:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Finns det på fullt allvar folk som vill hävda att Jocke och Jonnas barn far illa?
Jag är ingen kamrat av Jocke - men vi pratar nu om två barn som är så överjäkligt priviligierade oavsett ur vilken aspekt vi pratar vi om.
Vem hävdar att Jockes barn far illa?
Citera
2023-11-22, 01:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vem hävdar att Jockes barn far illa?
Jag läste bakåt ett par sidor och fick uppfattningen att det var det som diskuterades.
Har jag fel så det ju ett sundhetstecken för skribenterna.
Citera
2023-11-22, 01:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag läste bakåt ett par sidor och fick uppfattningen att det var det som diskuterades.
Har jag fel så det ju ett sundhetstecken för skribenterna.
Jag vet/minns inte vad som diskuterats tidigare.
Men att diskutera jockes barnuppfostran (som vi gjort dem senaste kommentarerna) och hur han väljer att retas med sina barn så dem blir ledsna, är inte samma sak som att säga att jockes barn far illa hos honom/i deras hem.

Att kritisera någons barnuppfostran är ganska lång steg ifrån att påstå att ett barn far illa.
Om ett barn far illa i hemmet ska man ju göra en socialanmälan, eftersom inget barn ska fara illa i sitt hem, och alla har ett ansvar att agera när man vet om att ett barn far illa.
Citera
2023-11-22, 01:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag vet/minns inte vad som diskuterats tidigare.
Men att diskutera jockes barnuppfostran (som vi gjort dem senaste kommentarerna) och hur han väljer att retas med sina barn så dem blir ledsna, är inte samma sak som att säga att jockes barn far illa hos honom/i deras hem.

Att kritisera någons barnuppfostran är ganska lång steg ifrån att påstå att ett barn far illa.
Om ett barn far illa i hemmet ska man ju göra en socialanmälan, eftersom inget barn ska fara illa i sitt hem, och alla har ett ansvar att agera när man vet om att ett barn far illa.
Ok, jag missuppfattade kanske diskussionen och ber i så fall om ursäkt.
Då är vi i alla fall överens om att de barnen inte far illa .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in