2023-11-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det gäller innan man beviljas sjukersättning när man fått detta sker inte längre några prövningar om man int själv väljer att försöka arbeta igen för att man tex genomgått någon operation eller det kommit en ny behandling så att arbetsförmågan ökat
Nu ljuger du faktiskt lite här.

Var tredje år får man ett brev där det står att man är skyldig att höra av sig till fsk, om ens arbetsförmåga har förändrats, annars begår man ett brott.
Citera
2023-11-21, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dessa ” ungar ” har själva ganska aktivt sexliv.

Varför skriver du ungar inom "-tecken? Det är ju för fan barn. Vad är det du inte fattar? Vuxna skall INTE ha sex med BARN
Citera
2023-11-21, 17:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför skriver du ungar inom "-tecken? Det är ju för fan barn. Vad är det du inte fattar? Vuxna skall INTE ha sex med BARN
Därför att alla inte anser att en person automatiskt är ett barn bara för att han eller hon är under 18 år gammal? Det är för övrigt på grund av det vänsterliberala påståendet att alla under 18 år är barn som kontraktsmördare kan planera sina rymningar från SIS-hem med hjälp av mobiltelefon. Det vore ju synd om de små telingarna om de blev avskärmade från sina likaledes kriminella kompisar, eller om de gud förbjude skadade sig på taggtråd när de klättrar över staketet.
Senast redigerad av Gynekologstol 2023-11-21 kl. 17:29.
Citera
2023-11-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Fast Sara va ju orolig för hans egna barn. Precis som att bara för man tänder på fjortisar tänder man på små barn.
Springer man efter 14 åringar som vuxen man så är ju något allvarligt fel i huvudet.
Förstår absolut hennes oro
Citera
2023-11-21, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Därför att alla inte anser att en person automatiskt är ett barn bara för att han eller hon är under 18 år gammal? Det är för övrigt på grund av det vänsterliberala påståendet att alla under 18 år är barn som kontraktsmördare kan planera sina rymningar från SIS-hem med hjälp av mobiltelefon. Det vore ju synd om de små telingarna om de blev avskärmade från sina likaledes kriminella kompisar, eller om de gud förbjude skadade sig på taggtråd när de klättrar över staketet.

Jag tror inte att detta är ett ämne där man blandar äpplen och päron
Du fattar väl att vuxna inte skall ha sex med barn, och barn är man i lagens mening tills man fyller 18
Att det sen finns idioter som manipulerar barn att utföra olika handlingar så är det fortfarande dem vuxnas ansvar oavsett om det är kriminalitet eller gubbslem som jagar eller groomar
Citera
2023-11-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Applåder för dig! Fortsätt att hänga ut anhöriga. Det bevisar bara min tes att ni Dumplingar är fullständigt gränslösa precis som gäddorna.

Skämmes tamigfan!

Skulle aldrig ha lagt upp detta om inte personen i fråga gått ut i en annan lokaltidning nyligen angående #302

https://www.nwt.se/2023/11/16/victorias-man-avslojad-som-pedofil-av-dumpen-losgjort-oss-fran-rovdjuret-3d93b/

Tror inte hon ser några problem att folk pratar om det som skett då hon gått med på att bli intervjuad.

Så hoppas du tar med detta i din tes.
Citera
2023-11-21, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorvarn
Skulle aldrig ha lagt upp detta om inte personen i fråga gått ut i en annan lokaltidning nyligen angående #302

https://www.nwt.se/2023/11/16/victorias-man-avslojad-som-pedofil-av-dumpen-losgjort-oss-fran-rovdjuret-3d93b/

Tror inte hon ser några problem att folk pratar om det som skett då hon gått med på att bli intervjuad.

Så hoppas du tar med detta i din tes.

Varför lägger du ut en låst artikel?
Citera
2023-11-21, 19:13
Avslutad
Är Dumpen borta från YouTube? Såfall varför?. Kan ej hitta längre
Citera
2023-11-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför lägger du ut en låst artikel?

Var mest svar till personen jag citerade.
Länken till artikeln var för att visa att en anhörig till en gädda själv gått ut i media. Personen jag citerade sa att jag hängde ut folk.
Citera
2023-11-21, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorvarn
Var mest svar till personen jag citerade.
Länken till artikeln var för att visa att en anhörig till en gädda själv gått ut i media. Personen jag citerade sa att jag hängde ut folk.

Okej
I see
Citera
2023-11-21, 19:50
Avslutad
Jag tycker inte att man borde hänga ut gäddor som har barn i skolåldern, om de nu bryr sig om barn.

Visst, kontakta frun, släkten, möjligen arbetsgivare. Men hur kul blir det för gäddans barn, om de tex går i högstadiet, kanske gymnasiet, o hela skolan får redan på att ens farsa är pedofil? Då är man på väg att mogna så man fattar vad det är för nått, men det är ändå sånt som skulle vara en typisk mobbargrej. Tänk att få höra varje dag; -Din farsa är pedofil, hahaha! -Har du blivit rövknullad av farsan idag, höhöhö, o liknande tillmälen? De kanske får byta skola, men i den nya skolan kommer det snabbt fram direkt.

Hur kul är det för barnen? Tänk på hur deras liv kommer att bli om de blir mobbade i hela skoltiden för det?

O än en gång, jag tycker Dumpen gör ett bra jobb, men just detta är jag lite skeptisk till.
Citera
2023-11-21, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Jag tycker inte att man borde hänga ut gäddor som har barn i skolåldern, om de nu bryr sig om barn.

Visst, kontakta frun, släkten, möjligen arbetsgivare. Men hur kul blir det för gäddans barn, om de tex går i högstadiet, kanske gymnasiet, o hela skolan får redan på att ens farsa är pedofil? Då är man på väg att mogna så man fattar vad det är för nått, men det är ändå sånt som skulle vara en typisk mobbargrej. Tänk att få höra varje dag; -Din farsa är pedofil, hahaha! -Har du blivit rövknullad av farsan idag, höhöhö, o liknande tillmälen? De kanske får byta skola, men i den nya skolan kommer det snabbt fram direkt.

Hur kul är det för barnen? Tänk på hur deras liv kommer att bli om de blir mobbade i hela skoltiden för det?

O än en gång, jag tycker Dumpen gör ett bra jobb, men just detta är jag lite skeptisk till.

Jag är också skeptisk till just den här grejen. Samtidigt förstår jag att uthängningen är ju en varning till föräldrar och barn. Dumpen har dessutom verktyg till att hjälpa anhöriga till gäddan för det är gäddan som skall lämnas på gödselstacken och inte familjen eller barnen. Skolorna borde dessutom ta större ansvar och informera eleverna om pedofiler och faran med sociala medier + att dem förklarar hur hårt det drabbar familjerna till dessa gubbslem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in