Citat:
Ja, självklart blir det så när mannen upphöjs till tuppen i hönsgården som alla kvinnor ska slåss om. Pre-selection är ett vida känt fenomen. Dvs att kvinnor attraheras av en man enbart för att hon märker att andra kvinnor gör det. Det är deras hypergama natur som talar.
Du drar helt fel slutsats här. En man som har social kompetens, är charmig, har humor, ser bra ut osv. Kommer många kvinnor bli intresserade av. Just pga. hans egenskaper. Inte pga. att andra kvinnor vill ha honom. kvinnor vill ha en man för sig själva. kvinnor är också svartsjuka varelser. Tro mig på mitt ord.
Citat:
Jag säger varken bu eller bä. Jag kan vara man. Jag kan vara kvinna. Men märkligt att du tror att kvinnor har lättare att få kvinnor, än vad män har att få kvinnor. Tror du att alla kvinnor vill ha andra kvinnor eller hur tänkte du där?
Och nej. Massor med kvinnor har jag aldrig fått. Inte heller massor med män. Jag är varken rik, känd eller mördare du vet
Jag ser medioker ut. Vältränad och tjockt mörkt hår, lång men i övrigt alldaglig/medioker. Men jag är extremt extrovert och glad. Lätt att få kontakt med människor och att prata med dem. Har vissa skils i ragga/uppvakta. Det är väl det som har varit min framgång i livet med damerna och herrarna: social kompetens och charm. Och av det har jag lyckats ha mer eller mindre seriösa relationer med 12 vackra människor under mitt snart 50-åriga liv. 10 av dessa är bra människor. 2 hade jag kunnat vara för utan. Träffade dem båda i min ungdom och nej, de var inte bra. Jag är dock väldigt nöjd med mitt liv och de relationer jag har haft och över den relation jag nu har med min livs stora kärlek som jag har barn ihop med. Man behöver som sagt inte vara en mördare och bada i brev från störda kvinnor för att ha ett bra liv.
Jobba på dina sociala skils och gör det bästa av dig själv och ditt liv, så ska du se att du också får lycka med någon/några fina damer.
Citat:
Det kanske är just mulliga feminister som skulle skriva till dig om du var i Peter Madsens skor. Mulliga och störda feminister (störda eftersom de vill ha en mördare för att han är just mördare). Du verkar leva i villfarelsen att mördarna vill ha de kvinnor de får brev ifrån, det är absolut inte säkert att mördarna vill. De kanske får brev från några de vill inte vill ha, på precis samma sätt som du inte vill ha mulliga feminister.
Men du kanske nöjer dig med uppmärksamheten från kvinnor? Även om nu kvinnorna skulle råka vara just mulliga feminister.
Citat:
Och det tror du att mördarna får? Kvinnor "över en viss utseendenivå"? Bara för att just Bundy fick det är det inte alls säkert att just du skulle få det. Du kanske bara skulle bada i brev från mulliga feminister. Med störning att de tänder på mördare.
Bättre då att du jobbar på dina sociala skils och som sagt blir ditt bästa jag till det yttre och inre. Och sedan får lite mer urval bland normala sunda kvinnor. Kanske blir det inga snyggingar du får, men kanske får du en snygging. Eller iaf. en rätt söt dam som är charmig, trevlig och normal.
Citat:
Kraven behöver du bara sänka om du vill "Bada i brev" (men struntar i från vilka du får dessa brev ifrån). Men vill du ha en/några seriösa relationer så behöver du inte sänka dina krav. Men du behöver jobba på att bli ditt bästa jag.
Citat:
Du skulle dock förmodligen inte få det utbud av kvinnor du önskar få... Så att bli mördare är helt fel väg att gå.
Senast redigerad av TomatKungen 2023-11-20 kl. 16:14.
Senast redigerad av TomatKungen 2023-11-20 kl. 16:14.
Nu pratar vi inte bara om kvinnor som skriver brev till mördare. Vi pratar om att aggressivt, dominant, våldsamt beteende i allmänhet ofta belönas av kvinnor. Mord är väl den yttersta formen av detta, men det betyder inte att det är den enda. Det är helt enkelt en framgångsrik parningsstrategi för män att uppvisa aggressivt och dominant beteende. Det finns massor av sätt man kan uppvisa dessa egenskaper som inte är mord.