Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Vad vet du om det? Det lilla kan räcka för att få sitt kändisskap-lyssnad mättad.
Och jag har råkat se något avsnitt (min mor ser gärna programmet, så är jag där snappar man ju upp ett och annat) och kvinnorna ser ju riktigt kära ut. Som fnittriga förälskade skolflickor.
Ja, självklart blir det så när mannen upphöjs till tuppen i hönsgården som alla kvinnor ska slåss om. Pre-selection är ett vida känt fenomen. Dvs att kvinnor attraheras av en man enbart för att hon märker att andra kvinnor gör det. Det är deras hypergama natur som talar.
Citat:
Citat:
Nope. Icke då. Finns inget avslöjande om mitt kön, bara för att jag informerar om mina kärleksrelationer med kvinnor. Jag spelar på bägge planhalvorna och har haft ihop det med både kvinnor och män. Min stora kärlek (som jag har barn ihop med) könstillhörighet/min egen könstillhörighet kommer jag dock inte avslöja. Och avslöjar jag detta så kommer jag meddela en underbar och klok kvinna på detta forumet först. För det har jag lovat henne. Och jag har en heder i att hålla mitt ord.
Då kan vi diskvalificera allt snack om att du minsann kan få massor av kvinnor utan att vara mördare då. Är du kvinna så är ju det helt irrelevant.
Citat:
Precis så är det givetvis för kvinnor som inte vill ha fula män/män som är totalt socialt inkompetenta. Och så är det givetvis även för flertalet kvinnor när de kommer till mördare: flertalet kvinnor vill inte ha mördare, som sagt. Precis som du inte vill ha en mullig feminist.
Fast mulliga feminister får ingen uppmärksamhet från mig. Mördare får dock stor uppmärksamhet från kvinnor.
Citat:
Ja, om du vill bada i kvinnor, så får du sänka dina krav. Även du kan säkert få bada i kvinnor, men då får du sänka dina krav med vilka kvinnor du vill bada i. Se vilken marknad som faller för din typ. Mördare har sin marknad, mördare får störda kvinnor med vissa störningar och badar i dessa.
Det räcker inte att de bara är kvinnor för att jag skulle vilja bada i dem. De måste även vara över en viss nivå utseendemässigt och det kravet uppnås ju inte om jag sänker mina krav eller hur?
Dessutom är det bara att gå till en bordell om man vill bada i kvinnor som dessutom är snygga, så frågan är ju varför i helvete någon man någonsin skulle gå med på att "sänka sina krav".
Citat:
Det är du själv som i tråden nämner att du hellre vill ha brev från 100-tals störda kvinnor än kärlek från några stycken. Det är du själv som skriver att du går på bordell för att få sex. Jag lägger bara ihop ett och ett och får det till två.
Nej, det har jag inte skrivit. Jag har skrivit att det är ett alternativ jag mycket hellre skulle föredra framför att "sänka mina krav".