2023-11-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Denna då:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Onj6RE/bonde-paret-planerar-brollop
Hon var/är riktigt vacker. Sett bilder på henne utan smink och 3 barn senare, även där en riktig skönhet.

Då hade det ju räckt för dem att en man visar sig arg, så skulle de kunna ta honom. Men nejdå: de sker sig till mördare, för att de tänder på att vara med en man som är mördare. Vilket är störst. Fattar du inte det?

Jag skriver om diagnoskriterier. Inte om hittepå.

Nej. Kvinnor har en egen sexdrift. De belönar inte män via sex. Ge dig.

Så oväntat att du inte förstod ett ord av vad jag skrev.

Att kvinnor har en egen sexdrift utesluter inte att de män som lyckas bäst får ha sex med kvinnor som ett resultat av sin framgång, dvs det blir som en belöning, även om SYFTET från kvinnans sida inte är att belöna utan är själviskt. Hur svårt ska det vara att begripa?

Oj, du hittade en bonde söker fru-deltagare som fick en snygg fru i programmet. Vad har du bevisat med det? Att man inte måste vara mördare för att kunna få en kvinna? Grattis.

Synd bara att ingen någonsin har påstått något annat.
Citera
2023-11-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Är det någon här som påstått att det endast är mördare som kan få kvinnor? Eller är du och pinochuptin bara helt hjärndöda?

Jag sätter mina pengar på det senare.

Om man vill få lika mycket kvinnlig uppmärksamhet som Peter Madsen så räcker det inte med charm och social kompetens. Att tillverka en u-båt och tortyrmörda en kvinna räcker dock exakt så långt. Det är Peter Madsen ett levande bevis på.

Det är dock, återigen, ingen som har påstått att det är det enda sättet att få kvinnor. Det begriper nog till och med minsta dagisbarn. Men inte ni två, vad det verkar.

Jo, med charm och social kompetens och genom att uppvakta en kvinna så att hon känner sig speciell kommer man långt med just den kvinnan. Och då kommer hon som jag skrev: ge en så jädra mycket kvinnlig härlig uppmärksamhet, sex, ömhet, kärlek osv. att man behöver ta pauser i något dygn då och då för att orka fortsätta sedan. Vid ömsesidig förälskelse kan en enda kvinna ge dig så mycket mer än 10 000 brev från störda kvinnor/något knull i ett inpyrt besöksrum någonsin kan ge dig. Tro mig på mitt ord.

Så se till att uppnå ömsesidig förälskelse med en kvinna. Så kommer du aldrig mer tycka att det Peter Madsen har är eftersträvansvärt. För det är det inte. Han har ett skitliv (enligt mig). Breven och hans fru är väl den enda lilla solglimten han har i sitt liv. Men till vilket pris?
Och ja: han förtjänar varenda millimeter av sitt skitliv, för det han gjort mot Kim och hennes nära och kära.
Citera
2023-11-19, 18:54
Medlem
Citat:
Så oväntat att du inte förstod ett ord av vad jag skrev.

Att kvinnor har en egen sexdrift utesluter inte att de män som lyckas bäst får ha sex med kvinnor som ett resultat av sin framgång, dvs det blir som en belöning, även om SYFTET från kvinnans sida inte är att belöna utan är själviskt. Hur svårt ska det vara att begripa?

Oj, du hittade en bonde söker fru-deltagare som fick en snygg fru i programmet. Vad har du bevisat med det? Att man inte måste vara mördare för att kunna få en kvinna? Grattis.

Synd bara att ingen någonsin har påstått något annat.

Bönderna får som sagt massor med brev (precis som mördarna) av snygga damer. Sedan väljer inte alltid bönderna den snyggaste att gifta sig med. Eller tja. De tycker säkert det, men smaken är som baken. Och jag hade valt annorlunda när jag har sett något avsnitt hos mor min. Men han Fredrik valde ut en kalaspingla, helt klart!

De män som lyckas bäst är självsäkra män, med charm, humor, som är socialt kompetenta och som vet hur de ska få en kvinna att känna sig speciell. Så är det med det. Ser han bra ut också (enligt kvinnans tycke och smak) så har han halva inne.

Kvinnor vill varken ha mesar eller badboys.
Om mesar är 0 och badboys är 10. Så föredrar flertalet kvinnor de män som ligger på 4-6.
Citera
2023-11-19, 19:00
Medlem
Citat:
Vad vet du om det? Det lilla kan räcka för att få sitt kändisskap-lyssnad mättad.
Och jag har råkat se något avsnitt (min mor ser gärna programmet, så är jag där snappar man ju upp ett och annat) och kvinnorna ser ju riktigt kära ut. Som fnittriga förälskade skolflickor.

Ja, självklart blir det så när mannen upphöjs till tuppen i hönsgården som alla kvinnor ska slåss om. Pre-selection är ett vida känt fenomen. Dvs att kvinnor attraheras av en man enbart för att hon märker att andra kvinnor gör det. Det är deras hypergama natur som talar.

Citat:
Citat:
Nope. Icke då. Finns inget avslöjande om mitt kön, bara för att jag informerar om mina kärleksrelationer med kvinnor. Jag spelar på bägge planhalvorna och har haft ihop det med både kvinnor och män. Min stora kärlek (som jag har barn ihop med) könstillhörighet/min egen könstillhörighet kommer jag dock inte avslöja. Och avslöjar jag detta så kommer jag meddela en underbar och klok kvinna på detta forumet först. För det har jag lovat henne. Och jag har en heder i att hålla mitt ord.

Då kan vi diskvalificera allt snack om att du minsann kan få massor av kvinnor utan att vara mördare då. Är du kvinna så är ju det helt irrelevant.

Citat:
Precis så är det givetvis för kvinnor som inte vill ha fula män/män som är totalt socialt inkompetenta. Och så är det givetvis även för flertalet kvinnor när de kommer till mördare: flertalet kvinnor vill inte ha mördare, som sagt. Precis som du inte vill ha en mullig feminist.

Fast mulliga feminister får ingen uppmärksamhet från mig. Mördare får dock stor uppmärksamhet från kvinnor.

Citat:
Ja, om du vill bada i kvinnor, så får du sänka dina krav. Även du kan säkert få bada i kvinnor, men då får du sänka dina krav med vilka kvinnor du vill bada i. Se vilken marknad som faller för din typ. Mördare har sin marknad, mördare får störda kvinnor med vissa störningar och badar i dessa.

Det räcker inte att de bara är kvinnor för att jag skulle vilja bada i dem. De måste även vara över en viss nivå utseendemässigt och det kravet uppnås ju inte om jag sänker mina krav eller hur?

Dessutom är det bara att gå till en bordell om man vill bada i kvinnor som dessutom är snygga, så frågan är ju varför i helvete någon man någonsin skulle gå med på att "sänka sina krav".

Citat:
Det är du själv som i tråden nämner att du hellre vill ha brev från 100-tals störda kvinnor än kärlek från några stycken. Det är du själv som skriver att du går på bordell för att få sex. Jag lägger bara ihop ett och ett och får det till två.

Nej, det har jag inte skrivit. Jag har skrivit att det är ett alternativ jag mycket hellre skulle föredra framför att "sänka mina krav".
Citera
2023-11-19, 19:04
Medlem
Citat:
Jo, med charm och social kompetens och genom att uppvakta en kvinna så att hon känner sig speciell kommer man långt med just den kvinnan. Och då kommer hon som jag skrev: ge en så jädra mycket kvinnlig härlig uppmärksamhet, sex, ömhet, kärlek osv. att man behöver ta pauser i något dygn då och då för att orka fortsätta sedan. Vid ömsesidig förälskelse kan en enda kvinna ge dig så mycket mer än 10 000 brev från störda kvinnor/något knull i ett inpyrt besöksrum någonsin kan ge dig. Tro mig på mitt ord.

Så se till att uppnå ömsesidig förälskelse med en kvinna. Så kommer du aldrig mer tycka att det Peter Madsen har är eftersträvansvärt. För det är det inte. Han har ett skitliv (enligt mig). Breven och hans fru är väl den enda lilla solglimten han har i sitt liv. Men till vilket pris?
Och ja: han förtjänar varenda millimeter av sitt skitliv, för det han gjort mot Kim och hennes nära och kära.

Jag har aldrig sagt att något är eftersträvansvärt. Jag har bara konstaterat faktum. Men huruvida han har ett skitliv är väl upp till honom själv att bedöma. Och du tycker då alltså också att han förtjänar alla kärleksbrev han får, det var ju intressant.
Citera
2023-11-19, 19:06
Medlem
Neroxxs avatar
Tänker att det inte är så lustigt egentligen, även fast det för många låter knepigt. Dock kommer det inte vara de skarpaste individerna. Man kan jämföra det med att en brud som är helt puckad men ser väldigt bra ut fortfarande kommer få erbjudande från män, självklart kommer de med lite vett innanför pannbenet att hålla sig långt från henne men helt klart att en tjej i liknande position hade fått många erbjudande.

Jag har svårt att förstå personligen hur man kunde vilja ha att göra med en sådan individ men sen vet man att det finns idioter.

Skulle det varit en individ som inte begått ett förjävligt brott och fortfarande haft samma kändisskap så hade den individen troligen haft en ännu större skara efter sig.
Senast redigerad av Neroxx 2023-11-19 kl. 19:12.
Citera
2023-11-19, 19:08
Medlem
Citat:
Bönderna får som sagt massor med brev (precis som mördarna) av snygga damer. Sedan väljer inte alltid bönderna den snyggaste att gifta sig med. Eller tja. De tycker säkert det, men smaken är som baken. Och jag hade valt annorlunda när jag har sett något avsnitt hos mor min. Men han Fredrik valde ut en kalaspingla, helt klart!

De män som lyckas bäst är självsäkra män, med charm, humor, som är socialt kompetenta och som vet hur de ska få en kvinna att känna sig speciell. Så är det med det. Ser han bra ut också (enligt kvinnans tycke och smak) så har han halva inne.

Kvinnor vill varken ha mesar eller badboys.
Om mesar är 0 och badboys är 10. Så föredrar flertalet kvinnor de män som ligger på 4-6.

De män som lyckas bäst är kändisar, idrottstjärnor och seriemördare. Därefter kommer de socialt kompetenta män med humor som du tjatar om hela tiden. Ingen har påstått att dessa inte har framgång bland kvinnor, men det går inte att jämföra med den uppmärksamhet t ex seriemördare får.
Citera
2023-11-19, 21:11
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
De egenskaperna som Du beskriver anser jag vara kvinnliga.
Vilket ligger kvinnliga chefer till last.
Så då har vi olika åsikter.
Är du man?
Citera
2023-11-19, 22:18
Avslutad
Citat:
1. Det är ett fåtal kvinnor som "belönar" dåligt beteende.
2. Kvinnor "belönar" inte män, kvinnor har egen sexuell lust och vill ha sex med de män de tänder på. Att tända på mördare, enkom för att de är mördare är stört/sjukt.
Kvinnor belönar inte män avsiktligt men deras preferenser har ändå en belönande effekt för mäns beteende. Kvinnor gillar exempelvis att klaga på toxiskt maskulinitet, men faktum är att det i mångt och mycket är kvinnors preferenser som skapar den typen av kultur. Sedan tycker jag inte det spelar någon roll att det bara är ett fåtal kvinnor som belönar dåligt beteende. Det skeva är att det belönas överhuvudtaget, samtidigt som andra moraliskt neutrala eller till och med positiva egenskaper inte belönas alls. Oavsett hur du förklarar fenomenet så ger det ändå en bitter syn på kvinnors sexualitet när man observerar att mördare får massvis med uppmärksamhet från kvinnor, men vanliga män som har mediokert utseende eller är okarismatiska får noll uppmärksamhet.
Citera
2023-11-19, 22:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Nej, inte jag eftersom jag inte låter mig hunsas och domineras av kvinnor på det sätt som många andra män gör.

Som när man hör en manlig bekant säga" aha, så fick man sova på soffan i natt igen då, du vet hur det är..."

Och jag svarar "Eh, nej, det vet jag inte".

Jag har inga planer på att bli en mördare eller ens någon anledning att ändra på något. Jag bara konstaterar faktum. Men visst kan jag förstå att vissa ensamma, frustrerade män kan få en drivkraft att begå våldsdåd när de ser den kvinnliga uppmärksamhet som massmördare och liknande belönas med.

Ja det finns ju vissa incels som begår våldsdåd, kanske i många fall just av att den orsaken du nämner om dom känner att dom måste mörda för att få till en dejt.

Allt du pratar om är bara så främmande för mig, jag har inte mördat och ändå kunnat dejta fritt, men antar att jag är unik.
Citera
2023-11-20, 00:25
Avslutad
Michael Dahlén skrev boken "Monster" för cirka ett decennium sedan och i den försöker han redogöra kring dragnigskraften seriemördare besitter och varför kvinnor tilltalas så mycket av dom. I Japan så träffade Micael Dahlén kannibalen Issei Sagawa. Sagawa käkade upp den unga kvinnan tillika doktoranden Renee Hartevelt i Frankrike, utvisades efter ett par år och blev superkändis och framgångsrik konstnär i Japan. – ”Jag äter bara kvinnor”, sade han lugnande när jag klev in i hans mörka lägenhet, berättade Dahlén. Sagawa har skrivit 20 böcker, varit porrstjärna och fått betalt för att ligga med kvinnor som han aldrig ens hade fått komma i närheten av om han inte varit den han är. Rolling Stones låt "Too much blood" är för övrigt inspirerad av Issei Sagawas dåd. Sagawa var fram till sin död ett hett villebråd i Japan och en av de mest eftertraktade männen i landet. När han fick frågan om hur Renée smakade så sade han att "hon var väldigt god, hennes kött smälte i min mun och smakade som tonfisk".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P3PKlX/professorns-nya-projekt-monster
https://www.cafe.se/issei/

En annan man som "jagas" av det kvinnliga könet är den så kallade slaktmaskmördaren och mjölkbonden Martin Johansson. Martin mördade för närmare 15 år sedan sin fru Frida Stenberg med en slaktmask framför ögonen på deras gemensamma barn. Utsläppt ur fängelset så slet han loss båda ögonen på sin egen 75-årige pappa, som blev permanent blind efter attacken.

Martin har nu parat sig i fängelset med en kvinna, Camilla, som tidigare hette Hensevold i efternamn men nu går under Johansson likt sin man. Hon skrev på Facebook tidigare i år om giftermålet och fick en mängd gratulationer av diverse random folk!

https://www.expressen.se/premium/krim/dokumentarer/slaktmaskmordaren-som-slapptes-ut/
Senast redigerad av anwe8 2023-11-20 kl. 00:51.
Citera
2023-11-20, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Just det, blandade ihop han med Dhamer.. Det var ju han som inte gillade damer.

dhamer vart superhomo, krävs ett land som USA som kan uppvisa så mkt polisär inkompetens som i fallet dalmer, tex när ett av hans offer lyckades drogad fly från honom och träffar två poliser och dalmer lyckas övertala poliserna att han tar hand om sin pojkvän så poliserna släpper offret till dalmer som sedan sågar killen i bitar coh våldtar honom innan och efter sågningen... tror fan han borrade i huvudet med en borrmaskin med.

inte oväntat då gillade dalmer att tortera djur som barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in