2023-11-21, 14:50
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Man ordnar möte för att skriva på uppsägningen av lägenheten t.ex

Jag blir banne mig frälst om det händer! Halleluja!
2023-11-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
De tragiska I detta är ju att du förstör Emelies rykte för andra nya som kommer in I denna tråden. Och dessutom är detta förtal! Man får ej säga att någon tar piller om den ej gör de.

Där I mot sa Emelie I en live att någon Von pigpelt varit hemma hos henne utanför hennes dörr och knackat igår stämmer detta? För I så fall är du ute på väldigt djupt vatten pig. Låt Bumbi vara nu. Du är ju fan besatt mer eller mindre.

Det finns inget rykte kvar att förstöra och Bumbi har helt själv förstört sitt liv. Dessutom har hon gjort detta i sina lives.
Det räcker att googla #emeliebumbi och sen hittar man allt hon lagt ut och sagt framför tittare.

Ska man diskutera vad som är mer patetiskt än Bumbi själv, så är det andra hjärndöda idioter som du och anhang
2023-11-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
Men hon har ju själv visat upp pillerna som hon tar! Finns inte en läkare i Sverige som hade skrivit ut Oxy till hennes hitte-på-ryggskada, alltså har hon inte direkt fått tag på dom på laglig väg.
Jag fattar att man vill stå upp för the underdog, men man kanske ska se på fakta först?
Fast det är ju inte sant. Vissa är bra på övertyga läkare om piller.
2023-11-21, 15:01
Medlem
Citat:
Lilleman!😁 du tror väl inte Josefine låter sig bestämma över Emelie helt?🤭 Hon sa hon tänker inte dalta med Bergqvist? Forsberg och Emelie har en väldig god kontakt vad jag vet när jag frågat itelefon. Jag menar att Givetvis skall Emelie få tala själv med hyresvärlden? Eller tycker du det är fel?

Hon har ju varit en stark bra kund till Ängelholmshem i 18 år. Och alltid sköter hon hyrorna. Så nog kan hon tala för sig. Så klart!

Ditt stopskott ibland undrar man vad du tänker med? Är det ingen bensin I hjärnan idag?🤪

Från vilken planet sänder du? Det var härom veckan Ängelholms drog tillbaka vräkningen.
2023-11-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass

Fast man skriver inte ut oxy hur som helst och dessutom inte i dom mängderna!
2023-11-21, 15:17
Medlem
Citat:

Jo, men en läkare som inte känner patienten hade på sin höjd skrivit ut Citodon.
En läkare som känner EB hade definitivt INTE skrivit ut Oxy till henne
2023-11-21, 15:36
Medlem
Citat:
Jag har all tid I världen och bevisa motsattsen för dig. Emelie, Sara & Lina Är dem mest ödmjukaste tjejerna jag känner. ❤️

Bara fråga alla som känner dom.

Dem är bra människor. OCH
Sara skulle aldrig säga ett ont Ord om någon, trycka ner någon annan som mår sämre. Som du nu gör om stakars emelie i tråden skäms!! Kallar henne sär och sånt. Rena mobbningen!

Men antar att detta stället flashback trash passar just dig! För är det enda stället du kan sitta ljuga om bumbi som du gör göra narr av henne.

Hoppas du njuter nu när hon fick bo kvar?

Hoppas du skrattar dig lycklig 👌
Hur kan du säga att Emelie är ödmjuk? Iaf inte på sociala medier. Och jag tvivlar 300% att hon är annorlunda utanför liven.
Jag förstår dock att hon har stora svårigheter och en if. Hon bör inte vara på sociala medier för hon förstår inte sitt eget bästa.
2023-11-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
Jo, men en läkare som inte känner patienten hade på sin höjd skrivit ut Citodon.
En läkare som känner EB hade definitivt INTE skrivit ut Oxy till henne
Det finns puckon till läkare också. Säger inte att det är så. Men så länge det inte finns bevis på att hon äter dem utan recept så tycker jag inte det är ok att snacka om det som sanning.
2023-11-21, 16:19
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Det finns puckon till läkare också. Säger inte att det är så. Men så länge det inte finns bevis på att hon äter dem utan recept så tycker jag inte det är ok att snacka om det som sanning.

Du menar bevis som när hon själv flertal gånger säger i sina lives att ”ingen läkare hjälper henne, hon behöver morfin men får inte det av varken ambulans eller läkare.” Sen har hon starka smärtstillande rätt som det är efter hon varit inne i Helsingborg och shoppat 😂🤭

Det räcker dock gott och väl för mig.

Pillerpundare ut i fingertopparna.
2023-11-21, 17:59
Medlem
Det går nog lite knackigt med onlyfans det kommande halvåret, den där lesbiska psykopatfrisyren vill man inte gärna betala för att kolla på.

Nej nu har det blivit hög tid och dags att sälja både fitta och rövhål på stan, fina goa Emelie.
2023-11-21, 18:03
Medlem
desammlass avatar
https://delafil.se/540e7b271032eed7/Helsingborgs_TR_%C3%84_8020-23_Aktbil_3,_F%C3%B6rel%C3%A4ggande_e-postat_till_%C3%96ve.pdf

de är nu man ska skicka in till tingsrätten att hon inte ens klarade av att betala hyran i tid utan att förvaltaren fick göra de i sista sekund så blir de inget upphävande av förvaltarskap vilket hon är i behov av
2023-11-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
https://delafil.se/540e7b271032eed7/Helsingborgs_TR_%C3%84_8020-23_Aktbil_3,_F%C3%B6rel%C3%A4ggande_e-postat_till_%C3%96ve.pdf

de är nu man ska skicka in till tingsrätten att hon inte ens klarade av att betala hyran i tid utan att förvaltaren fick göra de i sista sekund så blir de inget upphävande av förvaltarskap vilket hon är i behov av
Tror inte det behövs. De är bara skyldiga att ta emot det. Förvaltare kommer hon ha kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in