2023-11-21, 08:13
  #3457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är väl ingen idé att kalla henne till ett möte då hon saknar juridiskt mandat att ingå avtal?
Måste rimligen vara hennes förvaltare som går på det mötet i hennes ställe.


Lilleman!😁 du tror väl inte Josefine låter sig bestämma över Emelie helt?🤭 Hon sa hon tänker inte dalta med Bergqvist? Forsberg och Emelie har en väldig god kontakt vad jag vet när jag frågat itelefon. Jag menar att Givetvis skall Emelie få tala själv med hyresvärlden? Eller tycker du det är fel?

Hon har ju varit en stark bra kund till Ängelholmshem i 18 år. Och alltid sköter hon hyrorna. Så nog kan hon tala för sig. Så klart!

Ditt stopskott ibland undrar man vad du tänker med? Är det ingen bensin I hjärnan idag?🤪
__________________
Senast redigerad av Nationalteatern1 2023-11-21 kl. 08:18.
2023-11-21, 08:20
  #3458
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Lilleman!😁 du tror väl inte Josefine låter sig bestämma över Emelie helt?🤭 Hon sa hon tänker inte dalta med Bergqvist? Forsberg och Emelie har en väldig god kontakt vad jag vet när jag frågat itelefon. Jag menar att Givetvis skall Emelie få tala själv med hyresvärlden? Eller tycker du det är fel?

Hon har ju varit en stark bra kund till Ängelholmshem i 18 år. Och alltid skött hyrorna. Så nog kan hon tala för sig. Så klart!

Ditt stopskott ibland undrar man vad du tänker med? Är det ingen bensin I hjärnan idag?🤪

Vad jag "tycker" spelar liksom ingen roll då lagen är som den är.
När du är satt under förvaltarskap är det bara 2 saker du får göra på eget initiativ: 1. Rösta. 2. Gifta dig.

Vart får du in Ängelholmsbostäder i dessa 2 punkter?
2023-11-21, 08:23
  #3459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vad jag "tycker" spelar liksom ingen roll då lagen är som den är.
När du är satt under förvaltarskap är det bara 2 saker du får göra på eget initiativ: 1. Rösta. 2. Gifta dig.

Vart får du in Ängelholmsbostäder i dessa 2 punkter?

Emelies förvalate har varit med I några år vetty...

Hon gör precis som hon vill...


Emelie vill något då blir de så! & Josefine hon samarbetar mkt väl. I dessa situations givetvis för Emelie skall må bra.😊
2023-11-21, 08:29
  #3460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Emelies förvalate har varit med I några år vetty...

Hon gör precis som hon vill...


Emelie vill något då blir de så! & Josefine hon samarbetar mkt väl. I dessa situations givetvis för Emelie skall må bra.😊


Varför känns det precis som denna Tjej röker gula Blend? För? 🚬🚬🚬🤣

Du sitter bara där hela dagarna röker och tänker på Bumbi.
2023-11-21, 08:40
  #3461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jajjemen så är det.

Jobbigt va? Har ALL tid i världen att fortsätta att visa folk vem den där hemska,elaka,manipulativa,psykotiska narcissistiska svinet Emelie är.

Jag har all tid I världen och bevisa motsattsen för dig. Emelie, Sara & Lina Är dem mest ödmjukaste tjejerna jag känner. ❤️

Bara fråga alla som känner dom.

Dem är bra människor. OCH
Sara skulle aldrig säga ett ont Ord om någon, trycka ner någon annan som mår sämre. Som du nu gör om stakars emelie i tråden skäms!! Kallar henne sär och sånt. Rena mobbningen!

Men antar att detta stället flashback trash passar just dig! För är det enda stället du kan sitta ljuga om bumbi som du gör göra narr av henne.

Hoppas du njuter nu när hon fick bo kvar?

Hoppas du skrattar dig lycklig 👌
2023-11-21, 09:32
  #3462
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Jag har all tid I världen och bevisa motsattsen för dig. Emelie, Sara & Lina Är dem mest ödmjukaste tjejerna jag känner. ❤️

Bara fråga alla som känner dom.

Dem är bra människor. OCH
Sara skulle aldrig säga ett ont Ord om någon, trycka ner någon annan som mår sämre. Som du nu gör om stakars emelie i tråden skäms!! Kallar henne sär och sånt. Rena mobbningen!

Men antar att detta stället flashback trash passar just dig! För är det enda stället du kan sitta ljuga om bumbi som du gör göra narr av henne.

Hoppas du njuter nu när hon fick bo kvar?

Hoppas du skrattar dig lycklig 👌


Nämen hej!
2023-11-21, 09:35
  #3463
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Jag har all tid I världen och bevisa motsattsen för dig. Emelie, Sara & Lina Är dem mest ödmjukaste tjejerna jag känner. ❤️

Bara fråga alla som känner dom.

Dem är bra människor. OCH
Sara skulle aldrig säga ett ont Ord om någon, trycka ner någon annan som mår sämre. Som du nu gör om stakars emelie i tråden skäms!! Kallar henne sär och sånt. Rena mobbningen!

Men antar att detta stället flashback trash passar just dig! För är det enda stället du kan sitta ljuga om bumbi som du gör göra narr av henne.

Hoppas du njuter nu när hon fick bo kvar?

Hoppas du skrattar dig lycklig 👌

Jag kommer ”skratta” (skatta ska det vara.) mig lycklig då rättvisan och karma har sin gång! Och hon blir vräkt och får kännbara konsekvenser av sitt handlande!

Och blir hon inte vräkt idag idioten, så är det bara en tidsfråga tro mig!
”Time Will tell” 😂😂😂🤣🤣🤣

Och detta handlar inte om hennes självupptagna ”systrar” som skrattar bakom hennes rygg utan om aset Emelie.

Om du anser mina åsikter om att hon är elak,manipulativ,mytoman,pundare,samhällsparasit och allmänt dum i huvudet är mobbning kunde jag i skita mer i än vad jag redan gör.

Tycker du det är jobbigt att höra ”får det stå för dig.”

Hon är en samhällsparasit utav rang och det är inte mer än rätt att hammaren slår ner på henne tillslut.
2023-11-21, 09:52
  #3464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Hon har ju varit en stark bra kund till Ängelholmshem i 18 år. Och alltid sköter hon hyrorna.
Dagens bästa!

En hyresgäst som är försenad med hyresinbetalningen allt som oftast är inte en favorit hos någon hyresvärd, inte ens hos Ängelholmshem.....
2023-11-21, 09:58
  #3465
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Emelies förvalate har varit med I några år vetty...

Hon gör precis som hon vill...


Emelie vill något då blir de så! & Josefine hon samarbetar mkt väl. I dessa situations givetvis för Emelie skall må bra.😊

Nej, Bumbi har inte alls haft förvaltare så länge...
2023-11-21, 10:02
  #3466
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Dagens bästa!

En hyresgäst som är försenad med hyresinbetalningen allt som oftast är inte en favorit hos någon hyresvärd, inte ens hos Ängelholmshem.....

Glöm inte flertalet störningsanmärkningar..
2023-11-21, 10:13
  #3467
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Glöm inte flertalet störningsanmärkningar..

Ber till gudarna att det är det hon åker ut för idag.
En annan person hade varit ute ur lägenheten diiirekt om man gjort häften av skiten hin hittatbpå genom åren.

Usch. Stackars grannar.
2023-11-21, 10:14
  #3468
Medlem
Tänk er att ha en sån pissig syster. Tror båda hennes systrar låtsas som om hon inte finns. De har ju inte hjälpt henne ett piss. De skaffade förvaltare åt henne, sen drog dom! 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in