2023-11-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hon är fjorton och sen femton och han en vuxen snubbe. Noll sympati för hans agerande.

Nej, givetvis, kommer inte fällas några tårar för att han är död, men det var förklaringen till varför han verkar ha träffat henne igen.

Det verkar inte tagit många minuter från det att dom haft ihjäl honom innan iaf hon börjar berätta för sina vänner exakt vad dom gjort och hur. Dom hade åkt fast ändå om dom inte hade golat ner sig själva genom att tömma offrets konto och swishat till sina polare, men det här är det sämst utförda mordet jag någonsin hört talas om.
Senast redigerad av SunTzu 2023-11-13 kl. 19:33.
Citera
2023-11-13, 19:38
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Nej, givetvis, kommer inte fällas några tårar för att han är död, men det var förklaringen till varför han verkar ha träffat henne igen.

Det verkar inte tagit många minuter från det att dom haft ihjäl honom innan iaf hon börjar berätta för sina vänner exakt vad dom gjort och hur. Dom hade åkt fast ändå om dom inte hade golat ner sig själva genom att tömma offrets konto och swishat till sina polare, men det här är det sämst utförda mordet jag någonsin hört talas om.
Hon/de är uppenbart störda (kanske inte alla bröder) och jag tar inte hennes parti på något sätt och menar att våldet mot mannen var proportionerligt, men jag tror definitivt att han utnyttjat henne och alla män som bytt sex med unga tjejer/flickor mot pengar, knark, sprit osv är vidriga.
Citera
2023-11-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hon/de är uppenbart störda (kanske inte alla bröder) och jag tar inte hennes parti på något sätt och menar att våldet mot mannen var proportionerligt, men jag tror definitivt att han utnyttjat henne och alla män som bytt sex med unga tjejer/flickor mot pengar, knark, sprit osv är vidriga.

Ja, min tolkning är densamma, verkar ha suttit i system att droga och våldta småtjejer han becknar sprit till, så ingen direkt förlust för världen, men det är anmärkningsvärt hur mycket spår dom lämnat efter sig. Inte som att någon skulle direkt leta efter eller misstänka dessa kids om dom inte verkligen gjort allt för att åka fast.
Citera
2023-11-13, 20:17
Medlem
Citat:
Hon erbjuder honom en avsugning och att han "får göra allt" samt skickar bilder på sina tits till honom, i utbyte mot att han ska köpa ut sprit åt henne (igen).

Har rätt lite sympati för någon involverad. Offret är en våldtäktspedofil, och alla GMs (samt deras föräldrar) verkar lida av grava förståndshandikapp.

Dom kommer alla bli dömda, stolpskotten har snackat öppet om vad dom ska göra innan och efter till allt möjligt folk. Dom har snott grejer från offret, swishat från hans konton till sina polare, hans körkort hittas hos dom m.m

Ja, vi får ju se hur den här soppan utvecklas. Tror som sagt att de blir dömda i tingsrätten. Hovrätten har lite högre beviskrav och det skulle som sagt inte förvåna mig om någon/några/alla blir friade där även fast vi andra har sett tillräckligt för att låsa in dem och kasta bort nyckeln.
Citera
2023-11-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av time2go
Ja, vi får ju se hur den här soppan utvecklas. Tror som sagt att de blir dömda i tingsrätten. Hovrätten har lite högre beviskrav och det skulle som sagt inte förvåna mig om någon/några/alla blir friade där även fast vi andra har sett tillräckligt för att låsa in dem och kasta bort nyckeln.

Skulle bli riktigt överraskad om någon av dom går fri eftersom dom alla bevittnats vara på plats.

T om småtjejerna vars mobiler har blivit beslagtagna pga den här soppan sitter och klagar över hur jävla dum den här tjejen är, och att hon snackat om det kors och tvärs. Verkar också som att iaf 2 av sönerna golat ner sig till sin farsa på det.
Citera
2023-11-15, 22:30
Medlem
Spilos avatar
Citat:
Galet hur blåsta dessa kids är. Sitter öppet och snackar om vem dom ska mörda, när, och vart, både fysiskt och på telefon, med all planering sparad digitalt. Verkar inte som att det finns en enda involverad, varken GM eller offer, som inte är gravt förståndshandikappad.

Förstår hur du tänker men det är ju barn. Deras hjärnor är inte fullt utvecklade. Gravt handikappade vet jag inte. IQ är ju rätt lågt i befolkningen överlag.
Citera
2023-11-15, 22:54
Medlem
Har inte läst tråden så kanske fler som uppmärksammat: enligt FUP verkar ju tjejen satt i system att anmäla folk för våldtökt? Trovärdighet ??
Citera
2023-11-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spilo
Förstår hur du tänker men det är ju barn. Deras hjärnor är inte fullt utvecklade. Gravt handikappade vet jag inte. IQ är ju rätt lågt i befolkningen överlag.

Jo, men det är galet hur klantigt detta är gjort, jag har svårt att tro att den genomsnittlige 18åringen inte hade planerat mycket bättre än det här. (Och planeringen verkar ha gjorts av den äldsta brodern). Det finns säkert ett 30tal personer dom berättat vad dom ska göra före, eller vad dom gjort efter, länsade konton skickat till sig själv, halva mordvapnet och körkort ligger hos en GM etc etc. Dom har *haft* en plan, men den är helt hjärndöd.
Citera
2023-11-16, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av time2go

Högre beviskrav?
Har du läst förundersökningen?
Citera
2023-11-19, 05:11
Avslutad
Hur går det med detta?
Citera
2023-11-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Har inte läst tråden så kanske fler som uppmärksammat: enligt FUP verkar ju tjejen satt i system att anmäla folk för våldtökt? Trovärdighet ??

Är två gånger ”satt i system”? En blev dömd så vitt jag minns. Den andra är den som blev hängd.
Citera
2023-11-21, 12:09
Avslutad
En sju veckor lång rättegång är nu över.

Flickan är släppt ur häktet vilket visar att hon inte kommer att dömas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in