2023-11-21, 05:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Fast det är ju inte sant, de är inte mer utnyttjade än vilken arbetstagare som helst som utför arbete mot betalning. Du har en elitistisk syn som går ut på att de inte vet sitt eget bästa men att du vet deras bästa.

Pga denna elitistiska syn och moral så dömer du utan bevis i sakfrågan.
Det framgår i fupen att det är så i detta fall, som i så minga andra kopplerimål
Citera
2023-11-21, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det framgår i fupen att det är så i detta fall, som i så minga andra kopplerimål

Nej det finns inget i FUP som strider emot det jag skrev.
Citera
2023-11-21, 05:09
Avslutad
Citat:
Nej det finns inget i FUP som strider emot det jag skrev.
Varför frågar du efter målnummer om du själv läst fupen och försöker ljuga om att det inte ens förekommit någon stämningsansökan? Knasigt
Citera
2023-11-21, 05:11
Medlem
Citat:
Varför frågar du efter målnummer om du själv läst fupen och försöker ljuga om att det inte ens förekommit någon stämningsansökan? Knasigt

Citera det i FUP som strider emot det jag skrev istället om du kan. Citera mitt påstående och det i FUP som strider emot det. Lycka till!
Citera
2023-11-21, 05:18
Avslutad
Citat:
Citera det i FUP som strider emot det jag skrev istället om du kan. Citera mitt påstående och det i FUP som strider emot det. Lycka till!

Åtalet: https://gofile.io/d/wiYL6y
(Tack till användare .kungen 77 som hämtat ut och laddat upp)
Citera
2023-11-21, 05:21
Avslutad
Någonting jag inte förstår är varför Sommerlath inte bodde med någon av sina föräldrar, när dom "separerade", utan istället flyttade hem till Sveriges Kungafamilj!?
Citera
2023-11-21, 06:42
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Lite förvånande faktiskt. Brukar de inte åtminstone byta lokaler efter en räd? Annars vet ju kundkretsen att stället är under polisspan, eller har varit iaf.
Gissar att det har blivit svårare att få tag i lokaler för thaimassage/frisörer efter all negativ uppmärksamhet. Sedan vet vi ju inte säkert - det kanske är seriös massage i den där lokalen numer….
Citera
2023-11-21, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Gissar att det har blivit svårare att få tag i lokaler för thaimassage/frisörer efter all negativ uppmärksamhet. Sedan vet vi ju inte säkert - det kanske är seriös massage i den där lokalen numer….

En del verkar tro att det säljs sex till varje kund vid varje massage. Så är det förstås inte, i många fall är det säkerligen bara vanlig thaimassage utan sex. Dock vill förstås många av tjejerna, men inte alla, sälja sex för att tjäna extra pengar. Jag har som sagt t.o.m. varit med om att en tjej blivit ordentligt sur när jag under massagen (i Asien) har tackat nej till sexinviter.

Det här snacket om att tjejerna är utnyttjade och tvingade är alltså rent skitsnack.
Citera
2023-11-21, 07:01
Avslutad
Citat:
En del verkar tro att det säljs sex till varje kund vid varje massage. Så är det förstås inte, i många fall är det säkerligen bara vanlig thaimassage utan sex. Dock vill förstås många av tjejerna, men inte alla, sälja sex för att tjäna extra pengar. Jag har som sagt t.o.m. varit med om att en tjej blivit ordentligt sur när jag under massagen (i Asien) har tackat nej till sexinviter.

Det här snacket om att tjejerna är utnyttjade och tvingade är alltså rent skitsnack.
Du har läst förundersökningen? Det framgågår ju att hon som skulle vittnat mot Patrick, utnyttjades någonting fruktansvärt
Citera
2023-11-21, 07:04
Medlem
Citat:
Du har läst förundersökningen? Det framgågår ju att hon som skulle vittnat mot Patrick, utnyttjades någonting fruktansvärt

Nej det finns inga som helst belägg för att någon blivit utnyttjad. Finns inga tvång alls här som jag skrivit, däremot många tjejer som vill tjäna mer pengar genom att ge lite sex.
Citera
2023-11-21, 07:22
Medlem
Citat:
När du inte kan styrka ditt trams kan du njuta i tystnad istället för att begå lagbrott som du gör nu.

Men du har uppenbarligen inga problem med att bryta mot lagen när det passar dig men blir upprörd när du tror att andra har brutit mot lagen. Din lilla äckliga hycklare.
Orkar inte besvara ditt trams mer.
Sök vård min vän, tror majoriteten i denna tråd sett det för ganska länge sedan.
Citera
2023-11-21, 07:37
Avslutad
Citat:
Nej det finns inga som helst belägg för att någon blivit utnyttjad. Finns inga tvång alls här som jag skrivit, däremot många tjejer som vill tjäna mer pengar genom att ge lite sex.
Om du inte har läst förundersökningen, så kan du inte veta någonting om detta fall och vad som föranlett att S0mmerlath hamnade under luppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in