Citat:
Ursprungligen postat av
Fsv99
Det diskuterades tidigare i tråden, men man har inte kommit fram till varför.
Mamman har en prins-emoji på sin instagram för Zoey istället för en prinsessa som för de andra döttrarna. Det verkade ju också börja 2019 ungefär, då var hon runt 3-4? Lite tidigt för att hon själv ska ha bett om att vara pojke tänker jag spontant? Känns inte som föräldrar som vill respektera ett barn som känner sig som pojke med tanke på hur dom behandlat henne i övrigt, om det inte är för att mamman ska få mer uppmärksamhet.
Men det skrevs både att hon på förskolan ska ha velat ha klänning men senare att hon på sjukhuset inte velat ha tjejkläder utan mer könsneutrala kläder/färger. Föräldrarna kanske på något sett medvetet orsakat könsförvirring hos henne?
Nu minns jag inte riktigt hur hon/de andra barnen såg ut, men kan hon helt enkelt varit ”för söt” tro.
Det låter kanske konstigt, men jag har sett i princip alla mini-doks som finns och narc-mammor verkar ha väldigt svårt att acceptera det ”sötaste” barnet. Oftast dotter.
Svartsjuka?
Lite askungen-vibes.
”Du ska inte komma här å va vackrare än mig o dina syskon/systrar” typ.
Klippte håret som straff och ville invalidisera henne för att göra henne ”ful” & ”värdelös” precis som hon själv kanske känner sig?
För hon är fan inte vacker, mamman, numera.
Däremot så tror jag att hon var väldigt vacker som ung innan hennes utseende, vikt och tänder raserade.
Svartsjuka, ihop med mammans egna obearbetade barndoms-trauman, ihop med en traumatisk förlossning av ett oönskat barn.
Som dessutom blev vackrare än de andra barnen. Precis som hon själv kanske varit förr.
Såna kvinnor har inga gränser. Spekulerar bara.
Har själv en psykiskt störd och sjuk mamma som jämt och ständigt klagar på oss ”barn” så fort vi julpyntat/klippt oss/har något snyggt på oss- lägger sarkastiska, arga kommentarer från ingenstans såsom ”jaaaahapp här ser man, ni har lagt tid på att göra er fina bara för att jag ska känna mig ful” eller ”jasså julpynt? Ååååååä vilken käftsmäll, allt för att påminna mig om hur dålig barndom ni haft”
”Fan har du klippt dig? Varför? Det är väl ingen som kollar på dig ändå, sluta tro att du är så märkvärdig”
” du är mer lik mig än du tror”
”Hade det inte varit för mig så hade ditt o datt o hejkon bacon”
Och detta är lixsom normal tillstånd när hon tar sina psykosmediciner och är ”vettig”
Utan de- så ska hon mörda en istället 🥳
Jävla knäppkärring