Citat:
Ursprungligen postat av
reinadelsur
Sjuk historia. Har läst nästa hela Fuppen.
Den mest intressanta delen är förhöret med Jasmine”ida” inkvist(mamman) syster/moster till Z
Systern/moster till mamman Josa*fina inkvist sida 53 berättar hur deras pappa slog sönder syskonen i deras barndom. MOSTER berättar att hon i vuxen ålder också fått operera bort magsäcken pågrund av att i deras barndom tvingades hon /dom dricka ättika som straff. Tydligen var systern mer hatad än Jasmine. Och jasmine fick många gånger se på när systern blev tvångsmatad med ättika och stryk. Pappan har utsatt dom för totalt tortyr och svälte dom också flera gånger, där av förstog systern(mostern till Z) varför Z har ätit sitt eget bajs, i ren desperation av hunger. Då hon/mostern själv gjort likadant som barn då pappan svälte dom… FYFAAAAAAAN BLIR GALEN…..
Så nu gör mamman/jasmine samma mot sina barn. Läste någonstans att Z bror också fått ättika. Jag vet inte vad jag ska säga om sexuella övergreppen….. det där e sjukt. Vettefan vad jag ska säga eller tänka. Måste finnas mer info om de? Får läsa mer i fuppen
Det är tyvärr så där. Till och med när människor som har överlevt en svår barndom är mycket medvetna, pratar öppet om det och säger "så ska jag aldrig göra mot mina barn, jag ska ge dem den barndom som jag aldrig fick"... så får man höra sedan att de har behandlat sina barn EXAKT lika illa som de själva blev behandlade. Det kallas "
det sociala arvet" och verkar vara omöjligt att bryta.
Hur bryter man det, från samhällets sida..? Man kan ju inte heller sätta taggar i registren på barn som utsatts i barndomen, och tvinga dem till utredningshem eller psykologutredningar när de själva får barn. Man kan inte göra så i förebyggande syfte, för det skulle vara ännu ett övergrepp - som att de straffas för det de utsatts för i barndomen.