Tjenis.

för min del har jag inget att dölja.
Har flera gånger lagt upp bilder på mig gård, abborre odling, mina maskiner, mina lastbilar också vidare när vi har pratat om ett ämne som är relaterat till bilderna.
För ca 15 år sedan var det en del FB fester där vi träffades tog några öl och åt något gott.
Har flera vänner från den tiden.
Men givetvis så outar vi inte varandra här på FB, även om vi vet vem den andra är.
Har en tjej som brukar komma och hjälpa till med mina hästar, vi träffades här på FB för många år sedan. Ja, vi är goda vänner, inget mer, det går faktiskt bra att vara vänn med tjejer också fast man är en man.
Har en annan vän som brukar komma eller jag åker till honom, så jagar vi lite vilda djur eller fiskar. Och givetvis så tar vi några öl också.
Dessa har varit med här på FB lika länge som jag ungefär.
Det var nog lite säkrare på den tiden
Men det beror mycket på hur man beter sig här på FB.
Säger man bara dumma saker och hoppar på folk, ja då får dom nog hålla sig anonyma.
Är man mer vänligt lagd, då är det nog ingen fara.
Givetvis så börjar man över PM att lära känna varandra. När man förstår att den andra också är en trevlig mäniska. Så är det nog ingen fara.
Skulle tro det är som över allt annars, beter man sig som ett rövhål, ja då får man nog passa sig.
Likaså blir man inte vän med någon idiot.