Citat:
Ursprungligen postat av
pastregrets
Tragiska människor. Där finns inget jag skrivit som jag inte står för. Där är heller inte några sjuka saker som skulle målat ut mig och användas mot mig. Däremot har jag visat mig själv naken och sårbar här inne och skrivit en hel del om min psykiska ohälsa. Det är ju inga grejor jag skulle skrivit på facebook direkt, därav skrivit det här men det är ju heller inget allmänintresse hos människor att sprida vidare som en dominoeffekt om jag skulle bli outad. Vem har ens orken att sprida det. Okej, du blev outad. Men det för den delen behöver inte betyda att en jävel bryr sig. Jag hade mer resonerat, jaha där är person X och detta är alltså hans flashback konto. Han skriver visserligen om sina problem och erkänner ett och annat, ibland kommer där ut en groda men så länge han inte är en sjuk människa som skriver om våldtäkt, incest eller pedofili så vem bryr sig?
Den killen jag delat uppgifter med samt träffat är en riktigt reko snubbe som inte bryr sig, alltså väldigt laid back på ett sätt som är åt det trygga hållet. Han är reko helt enkelt.
En annan person jag bytte kontaktuppgifter gick det sämre till på grund av att jag trillade in i ett återfall och skrev ofta om att låna en hundring. Alltid betalat för mig men det blev lite för mycket fokus på det så han blockerade mig. Han skrev någon vecka efter på flashback. "Du är en fitta, du vet om det va?" Jag bad om ursäkt och förtydligade att min avsikt inte var något illa och att jag hoppas att vi kanske kan börja om någon annan gång. Har nämligen hjälpt honom med cash till snus flera gånger också tidigare. Tror däremot inte att han har något intresse att skapa ont blod för har hela tiden visat respekt annars.
Så den fittan som outade dig. Ville han försöka tjäna stålar på dig genom hot? Pengar annars outar jag dig. Vilken äckligt sorglig individ som har ett så innehållsfattigt liv att den outar en annan.
Jag förstår va du menar och det är tragiskt att folk har så lite för sig att dom väljer att sprida runt saker och ting.
Nej vi har känt varandra i 15 år och har haft en väldigt av och till relation, vi snackar i ett par månader och sedan blir vi ovänner och inte snackar på ett halvår, men denna gång så kände jag att jag inte vill ha något med han att göra alls längre, han utnyttjar mig och använder mig som någon typ av underhållning, vilket jag inte tolererar, att han dessutom valde att outa mig till andra är något som jag inte riktigt kan förlåta, hade han haft någon typ av moral i sig så hade han sagt "hörru jag vet vem du är på flashback och andra göra det också, va försiktig med vad du skriver", men det gjorde han inte, istället så följde han det jag skrev och försökte använda det mot mig i argumentationer och för underhållning.
Han är en sån person som tror att han är smartare än alla andra och kan lura vem som helst, det va lite tillfredställande när jag berättade för honom att jag visste att han visste, för han nekade det bara och försökte med någon typ av gaslighting, vilket bara visar vad han är för typ av människa.