2023-11-19, 16:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Många kvinnor som beundrar dessa specifika mördare, ja så är det. Men man kan ju undra vad för slags kvinnor det är. Trasiga WT-människor, borderlinemänniskor, missbrukare, bikersfolk & dyl eller unga psykiskt sköra- i många fall tror jag det faktiskt är så. Sådana personligheter som jag själv som normal man inte ens kommer i närheten av på min fritid. Utgör ingen majoritet av kvinnor på något sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du vet att det finns miljarder kvinnor va? Och att det endast är 100-tal kvinnor som skriver brev till mördare? Räkna ut det hela själv, så ska du se att en absolut majoritet kvinnor inte alls vill ha mördare.
Matematiken talar för att du har rätt. Myterna sprider annat.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-11-19 kl. 16:56.
Citera
2023-11-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag väljer SNYGGA, unga och fertila kvinnor framför alla andra kvinnor som inte uppfyller de tre punkterna. Bondefruarna må ha varit relativt unga och fertila men snygga var de inte. Högst mediokra. 39-åringen är för gammal för min smak och max en 6/10 men det är bättre än vad de flesta vanliga män i Madsens ålder kan åstadkomma.

Nej, det är en helt vansinnig liknelse. Bland det sjukaste jag läst. Att du ANSER att det är stört betyder inte att det är en sexuell störning, sannerligen inte likhet med att tända på lik och barn. Det är snarare ganska normalt och dessutom sunt och förståeligt ur ett evolutionspsykologiskt perspektiv. TIll skilnad från nekrofili eller pedofili.

Därmed inte sagt att jag uppskattar beteendet. Att kvinnor belönar seriemördare och annat våldsamt beteende med sex är något som det pratas alldeles för lite om i samhällsdebatten och jag är fruktansvärt trött på synen på kvinnan som oskyldig till att världen ser ut som den gör. Vi kan konstatera att s k "oönskat beteende" från män ständigt belönas av kvinnor, men detta nämner feministerna aldrig.

Några fler exempel på parafili som nämns i wikipediaartikeln är bröstfixering, exhibitionism, vouyerism och sadomachism. Dessa är alltså att betrakta som "sexuella störningar" då enligt dig? För parafili är ju en störning sa du nyss.

Menar du att denna donna bara är en 5:a? Och att Madsen fru är en 6:a? Märklig smak du.
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/fe68606e-4916-4569-9c3c-cd04315b826d?fit=crop&format=auto&h=900&q=50&w=160 0&4ebb0ccc

Det är sjukt/stört att vilja ligga med någon som våldtagit/mördat, enkom av enda anledning att personen har våldtagit/mördat. Fattar du inte det?

"Kvinnor belönar"
För det fösta: Nej, kvinnor som grupp "belönar" inte mord. Förstått? Det är en liten, ytterst liten klick kvinnor som "belönar" mord.
För det andra: Kvinnor "belönar" inte män genom att ha sex med män. Kvinnor har sex för sitt eget höga nöjes skull. Om du kan fatta detta enkla, så kanske du också fattar hur sjukt/stört det är att kvinnor för sitt eget höga nöjes skull vill knulla med mördare.

Om du läste om parafili på Wiki, läste du kanske även detta:
"Parafili är en övergripande term som används i de internationella psykiatriska klassifikationerna DSM-V och ICD-10, och därmed ett medicinskt begrepp för en psykisk störning. För att det ska vara en störning krävs att läggningen tagit sig så stora proportioner att det blivit ett psykiskt behov och att den varat i mer än sex månader....Dessa symtom behöver inte levas ut för att definieras som en störning utan det är i hur hög grad människans liv påverkas som är avgörande. Detta kan uppskattas i till exempel hur mycket parafilin kostar ekonomiskt, samt hur det påverkar kontakten med andra människor och partnerrelationer. Parafilier kan uppträda tillsammans med andra psykiska störningar."

Jag får då anse att om en kvinna söker sig till en bestialisk känd mördare i fängelse och är fixerad vid honom och att ha sexuell relation med honom och skriver brev till honom etc. Så kommer det påverka hennes liv negativt. Hennes polare, arbetskollegor, anhöriga kommer vilja ta avstånd från henne eller iaf. från hennes böjelse för mördaren. Pågår detta längre än 6 månader. Så är det en parafili, enligt diagnoskriterier. En psykisk störning. Men som sagt: det är endast en liten klick kvinnor som har denna störning. Flertalet kvinnor vill inte ha mördare.
Citera
2023-11-19, 16:55
Medlem
Citat:
Mördare och mycket annat s k "oönskat beteende" belönas av kvinnor. Det spelar ingen roll vad "flertalet" kvinnor påstår.

1. Det är ett fåtal kvinnor som "belönar" dåligt beteende.
2. Kvinnor "belönar" inte män, kvinnor har egen sexuell lust och vill ha sex med de män de tänder på. Att tända på mördare, enkom för att de är mördare är stört/sjukt.
Citera
2023-11-19, 17:00
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det verkar vara kvantiteten av beundrarinnor som är det viktigaste.

Om det finns 2 000 000 000 kvinnor i världen (vi säger så för enkelhetens skull). Och 5000 av dessa tänder på mördare och skickar brev till mördare och resten föredrar vanliga, normala, bra, charmiga män med social kompetens. Så har tydligen mördare bättre liv, än alla de övriga män som lyckas få en/flera av de 1 999 950 00 övriga kvinnorna.

Märkligt resonemang anser då jag. Heller 1-50 bra kvinnor över en hel livstid. Än 5000 störda kvinnor som tänder på en enkom för att man är mördare... Men vi är alla olika och har olika preferenser, tydligen.

På ett mycket bra sätt så klär du av denna förbannade vandringsmyt om att kvinnor vill ha förhållanden med mördare. Heder till dig!
Citera
2023-11-19, 17:00
Medlem
Citat:
I "Bonde söker fru" får man ju se speed-dejtandet, på bästa sändningstid. Så om det är sina 15 minuter i rampljuset kvinnorna där är ute efter, räcker det med speed-dejtande. De behöver inte flytta in/ta ledigt från jobbet/vara ifrån eventuella barn/eventuellt behöva kyssa bonden osv.

Suck. Du kan verkligen inte ge dig. Nej, det räcker givetvis inte med en kort speed dejt i tv för att bli känd ditt jävla pucko. Att vara en följetång i flera avsnitt vecka efter vecka är självklart sanslöst mycket mer effektivt. För helvete.

Citat:
En socialt kompetens och charmig man som håvar in en riktigt bra kvinna. Kommer få massiv av uppmärksamhet, ömhet och kärlek från henne. Kvalitét. Han kan bygga upp ett liv med henne. Få barn med henne. Tar förhållandet slut, kan han träffa en ny vacker och bra kvinna och få uppmärksamhet av. Osv. Han kan få ett blomstrande liv med massor av kvinnlig uppmärksamhet, från en/några få kvinnor under hela sin livstid. Men kvalitativ kvinnlig uppmärksamhet.

Sånt otroligt flum. Jag vet att du låtsas om att du lever i en rosa fluffvärld för det känns bäst men så där fungerar det inte i verkligheten. De flesta män får inget annat än gnäll, tjat och förminskanden från sina kvinnor. Inte fan får de uppmärksamhet och kärlek Och ytterst få män har vackra kvinnor som partners. Det är väl topp 10-20 % möjligen högt räknat som kan få det.

Citat:
Vad får en mördare? Brev från massor av kvinnor? Kan han knulla breven? Kan han få barn med breven? Tröstar breven honom när han har haft en hård "böjde sig efter tvålen i duschen"-dag? Kan han sova med breven och få värme och ömhet och höra brevens hjärtslag om natten? Nej.

Vad pratar du om? Han kan väl knulla kvinnorna. Och få barn med dem. Vanliga män får ju inte knulla sina kvinnor i någon högre utsträckning. Endast när hon är "på humör". Och även då är det alltid enbart på hennes villkor. Missionären under täcket med en halvmullig feminist. Låter det som ett värdigt liv?

Citat:
Så varför i helvete anser du det vara så eftertraktat att vara en mördare som får 100 tals brev från kvinnor?

Varför kan du aldrig hålla två tankar i huvudet samtidigt?

Jag har bara konstaterat faktum att mördare får massor av beundrarbrev från kvinnor.

Citat:
Det är väl extremt mycket bättre att vara en normal och sund man, med charm och social kompetens som har ett rikt liv förgyllt av en kvinna i taget som han får mängder av uppmärksamhet, sex, närhet, ömhet etc. ifrån? Dessutom har du då en teoretisk chans på flertalet kvinnor, då flertalet kvinnor inte vill ha en mördare. Utan flertalet kvinnor vill ha just en charmig, socialt kompetens, sund och normal man.

Teoretiskt chans, men inte praktisk vilket är det som betyder något. Får du 800 kärleksbrev per år är det lättare att få sex, närhet, ömhet, uppmärksamhet av en kvinna än om du får 0 kärleksbrev per år.

Citat:
Men du vill hellre ha kvantitet (störd kvantitet) än kvalitét (sund kvalitét). Tydligen.

Jag skulle hellre ha flera unga, snygga beundrarinnor än missionären under täcket med en mullig medioker feminist som enda sexuella källa livet ut i alla fall. Inga tvivel om den saken.
Citera
2023-11-19, 17:01
Medlem
Citat:
Jaså, visa mig då ett konkret exempel på en okänd gitarrspelare som får säckvis med beundrarbrev. Jag kan visa dig ett antal exempel på mördare som får det. Breivik, Madsen, Bundy, Ramirez etc etc.

Fram nu med den okände gitarrspelaren och hans hundratals beundrarbrev om du vill bli tagen på allvar. Att du hittar på att någon "badar i fitta" håller inte.

Så om du förvränger kontexten på ett sätt som sätter ena parten ur spel då kan din gubbe vinna?

Ungefär som om jag ställde frågan vem vinner en boxningsmatch mellan en fd tungviktssboxare på 100 kg som sitter inne och en kvinnlig pensionär och du svarade den kvinnliga pensionären vinner på walk over eftersom tungviktsboxaren inte fick tillåtelse att lämna fängelset och åka till arenan.

Vi pratar naturligtvis om en hypotetiskt kontext där villkoren är lika.

Brev? Den okända gitarristen får inte brev. Han får köttets lusta stillad av snygga/mediokra kvinnor som vill ha honom. Görs tom. sånger och parodier på ämnet:

https://www.youtube.com/watch?v=kIbXAmGeovk
https://www.youtube.com/watch?v=McGtHdn6Tbs

Nej. Du frågade mig vilken person som är bäst lämpad att försvara kvinna. Gitarristen eller mördaren som sitter inne. Det logiska svaret är givetvis gitarristen. Det säger sig självt och du hade inte ens behövt ställa frågan. kvinnor som vill ha beskydd är också de smart nog att fatta detta.

Om båda är i frihet, är det inte ens säkert att kvinnan vill hänga med mördaren. Hon vill hellre ha honom när han sitter inom lås och bom än om han är i frihet.
Citera
2023-11-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
På ett mycket bra sätt så klär du av denna förbannade vandringsmyt om att kvinnor vill ha förhållanden med mördare. Heder till dig!

Man tackar och bockar!
Citera
2023-11-19, 17:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vad pratar du om? Han kan väl knulla kvinnorna. Och få barn med dem. Vanliga män får ju inte knulla sina kvinnor i någon högre utsträckning. Endast när hon är "på humör". Och även då är det alltid enbart på hennes villkor. Missionären under täcket med en halvmullig feminist. Låter det som ett värdigt liv?

Tvivlar starkt på att du kommit i närheten av en kvinna. Du skriver ju som en bitter gammal incel. Jag är själv inte mördare, men har fått knullat hur mycket som helst. Är du oskuld?
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-11-19 kl. 17:07.
Citera
2023-11-19, 17:08
Medlem
Citat:
Många kvinnor som beundrar dessa specifika mördare, ja så är det. Men man kan ju undra vad för slags kvinnor det är. Trasiga WT-människor, borderlinemänniskor, missbrukare, bikersfolk & dyl eller unga psykiskt sköra- i många fall tror jag det faktiskt är så. Sådana personligheter som jag själv som normal man inte ens kommer i närheten av på min fritid. Utgör ingen majoritet av kvinnor på något sätt.

Matematiken talar för att du har rätt. Myterna sprider annat.

Exakt. Det är inte friska/sunda kvinnor som dras till mördare, för att de är mördare. Det finns givetvis en störd/sjuk uggla begraven där i mossen någonstans (eller ska vi säga "lik i garderoben" för sakens skull).

Exakt. Men tydligen är vissa mer intresserade av kvantitet av beundrarbrev från störda/sjuka kvinnor, än av kvalitativa relationer med sunda, normala kvinnor.
Citera
2023-11-19, 17:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Exakt. Det är inte friska/sunda kvinnor som dras till mördare, för att de är mördare. Det finns givetvis en störd/sjuk uggla begraven där i mossen någonstans (eller ska vi säga "lik i garderoben" för sakens skull).

Exakt. Men tydligen är vissa mer intresserade av kvantitet av beundrarbrev från störda/sjuka kvinnor, än av kvalitativa relationer med sunda, normala kvinnor.

Jag har själv aldrig mördat, men ändå har jag träffat en massa brudar. Vi har dessutom haft massor av spännande sex som inte bara innebär missionären under täcket, hur kan det komma sig?

Jag måste ju fan vara unik... Eller så är Joe88 en incel, thats it.
Citera
2023-11-19, 17:15
Medlem
Citat:
Menar du att denna donna bara är en 5:a? Och att Madsen fru är en 6:a? Märklig smak du.
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/fe68606e-4916-4569-9c3c-cd04315b826d?fit=crop&format=auto&h=900&q=50&w=160 0&4ebb0ccc

Det är sjukt/stört att vilja ligga med någon som våldtagit/mördat, enkom av enda anledning att personen har våldtagit/mördat. Fattar du inte det?

"Kvinnor belönar"
För det fösta: Nej, kvinnor som grupp "belönar" inte mord. Förstått? Det är en liten, ytterst liten klick kvinnor som "belönar" mord.
För det andra: Kvinnor "belönar" inte män genom att ha sex med män. Kvinnor har sex för sitt eget höga nöjes skull. Om du kan fatta detta enkla, så kanske du också fattar hur sjukt/stört det är att kvinnor för sitt eget höga nöjes skull vill knulla med mördare.

Om du läste om parafili på Wiki, läste du kanske även detta:
"Parafili är en övergripande term som används i de internationella psykiatriska klassifikationerna DSM-V och ICD-10, och därmed ett medicinskt begrepp för en psykisk störning. För att det ska vara en störning krävs att läggningen tagit sig så stora proportioner att det blivit ett psykiskt behov och att den varat i mer än sex månader....Dessa symtom behöver inte levas ut för att definieras som en störning utan det är i hur hög grad människans liv påverkas som är avgörande. Detta kan uppskattas i till exempel hur mycket parafilin kostar ekonomiskt, samt hur det påverkar kontakten med andra människor och partnerrelationer. Parafilier kan uppträda tillsammans med andra psykiska störningar."

Jag får då anse att om en kvinna söker sig till en bestialisk känd mördare i fängelse och är fixerad vid honom och att ha sexuell relation med honom och skriver brev till honom etc. Så kommer det påverka hennes liv negativt. Hennes polare, arbetskollegor, anhöriga kommer vilja ta avstånd från henne eller iaf. från hennes böjelse för mördaren. Pågår detta längre än 6 månader. Så är det en parafili, enligt diagnoskriterier. En psykisk störning. Men som sagt: det är endast en liten klick kvinnor som har denna störning. Flertalet kvinnor vill inte ha mördare.

Länken fungerar inte.

Fast det är ju egenskaperna som mördandet uppvisar som skapar attraktionen, inte mördandet i sig. Eller anser du att det är "stört" att som kvinna tända på aggressivitet, dominans och handlingskraft? För det är ju det dom tänder på främst. Och genom vissa handlingar så kan män uppvisa dessa egenskaper. ATt begå våldsamma dåd där man mördar människor är väl kanske den yttersta formen av detta.

Av dina hobbyresonemang att döma så är alltså även alla former av BDSM att betrakta som störningar ifall de pågår i mer än sex månader och får en viss påverkan på de inblandades liv. Kanske en arbetskamrat får reda på att någon är medlem på en bdsm-sida och tänder på att att bli fastbunden och piskad etc, och detta leder till gliringar och kommentarer kring detta till den grad att personen säger upp sig. Kanske någon säger upp kontakten elelr börjar titta snett på personen. Då är det dennes bdsm-intresse att betrakta som en störning då, enligt dig. Eller om någon lägger halva lönen på att besöka en dominatrix, då är det också en sexuell störning.

Helt befängt.

Jo, kvinnor belönar män med sex om männen bevisat att han uppnått tillräckligt hög nivå i dominanshierarkien. Det spelar ingen roll att SYFTET inte är att belöna utan att ha det för sin egen skull, i praktiken fungerar det fortfarande som en belöning. Självklart är kvinnors alla sexuella val själviska i första hand, det begriper väl alla. MEn det förändrar inte faktumet att de män som lyckas bäst får sex och de män som inte lyckas inte får sex. Alltså kan man se det som att män som lyckas belönas med sex för detta.
Citera
2023-11-19, 17:19
Medlem
Citat:
Tvivlar starkt på att du kommit i närheten av en kvinna. Du skriver ju som en bitter gammal incel. Jag är själv inte mördare, men har fått knullat hur mycket som helst. Är du oskuld?

Jag pratar inte om mig själv, jag pratar om andra män man har runt sig. De flesta föraktas av sina kvinnor, det är rätt uppenbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in