Citat:
Ursprungligen postat av
Enenenenen
Står ingenstans att det var kompisen som sov hos dem. Kan lika gärna varit T som sov borta.
Jag som förälder hade inte godkänt att nåhon lade ut en bild på mitt barn oavsett om det är bakifrån på långt håll. Tycker inte bristen på bilder är något som indikerar att Linn skulle ljuga.
Att ett barn som är lite sjukt byter vecka skulle jag säga är högst vanligt.
Om man ska ta hänsyn till varenda förkylning så kommer det aldrig gå att hålla en kontinuitet (negativt för barnen).
Min uppfattning är att de flesta byter så länge barnen inte är väldigt sjuka/smittsamt såsom magsjuka.
Sova över hos mormor. Inte heller konstigt trots att syskon är sjukt
1, hon sa ju mot kvällen ( kväll för barn ) att Tindra hade kompis över hos sig, så är väl rätt självklart att man antar och är mer än sannolikt att hon hade en kompis hos sig och inte vice versa, isåfall hade man om man känner Linn fått en story som lyder något med att hon är o hämtar tindra som sovit över för första gången hos en vän.
2, exakt, lämna över sjuka barn mellan föräldrar är mer vanligt än ovanligt, är väl kanske magsjuka som man kan vänta 1-2 dagar längre.
3, att sova hos en mormor eller farmor är det ingen som diskuterar att man inte får, självklart ska de få sova där ibland.
Det som är intressant är att J ofta gör det på Linns veckor på helgen, alltid just J, Tindra sover aldrig där själv. Det är DET som diskuteras.
Edit: läste tydligen inte noga det du skrev om att sova hos mormor, och nej exakt, det är inga konstigheter, det får mormor/farmor bestämma själv om de vill om barnen är sjuka