• 1
  • 2
2023-11-18, 21:41
Medlem
Hej,
Pga dåliga beslut tidigare sitter jag med en ganska taskig ekonomi.
Jag skulle behöva få in mer pengar helt enkelt.
Varannan helg skulle jag kunna göra något. Och då och då kvällstid vardagar varannan vecka.
Grejen är att jag vill vara så anonym som möjligt. Jag vill inte att någon ska se att jag har två arbetsgivare. Så jag antar att det blir svart mot svenska företag. Jag utesluter inte vitt arbete om jag beskattas i annat land.
Jag vill alltså helt flyga under radarn i Sverige.

Vad kan jag göra för jobb? Jag har en bra teknisk utbildning på högskolenivå. Jag är 40+.
(Jag är tyvärr för ful och fet för onlyfans)
Citera
2023-11-18, 21:52
Medlem
Glostrups avatar
Jobba svart mot seriösa svenska företag går knappast, så din målgrupp kan bara omfatta oseriösa företag med allt vad det innebär. De tider du vill arbeta är knappast heller attraktiva för de flesta branscher. Det luktar troll eftersom du har begränsat dig så att det knappast finns några vettiga alternativ.

Sök jobb på en restaurang eller bar, det är inte välbetalt men ger väl lite extra pengar. Men med de tider du kan tänka dig att arbeta lär du inte ens få jobb på McDonalds. De flesta burgarhak mm tar bara folk som kan rycka in när det behövs.
Citera
2023-11-18, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag är tyvärr för ful och fet för onlyfans

Det där är bara i ditt huvud!
Citera
2023-11-18, 22:08
Medlem
kvällstid svart, då å då

diskare kan väl funka

vad för teknisk utbildning? programmering? kan du frilansa svart mot småföretagare kanske?
Citera
2023-11-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Jobba svart mot seriösa svenska företag går knappast, så din målgrupp kan bara omfatta oseriösa företag med allt vad det innebär. De tider du vill arbeta är knappast heller attraktiva för de flesta branscher. Det luktar troll eftersom du har begränsat dig så att det knappast finns några vettiga alternativ.

Sök jobb på en restaurang eller bar, det är inte välbetalt men ger väl lite extra pengar. Men med de tider du kan tänka dig att arbeta lär du inte ens få jobb på McDonalds. De flesta burgarhak mm tar bara folk som kan rycka in när det behövs.
Jag är inte troll. Jag har barn på halvtid. Samt har ett jobb dagtid.
Tänker mig kanske någon typ av jobb på nätet?
Har tidigare jobbat som programmerare men det var ett tag sedan och kan inte de coola språken.
Senast redigerad av DivJunk 2023-11-18 kl. 23:03.
Citera
2023-11-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
kvällstid svart, då å då

diskare kan väl funka

vad för teknisk utbildning? programmering? kan du frilansa svart mot småföretagare kanske?
Ja, men jag kan inte de språk som är inne.
Visst, kan lära mig. Men det kommer ta lång tid.
Bästa hade varit att typ jobba svart nattetid på något ställe.
Citera
2023-11-19, 02:18
Medlem
Citat:
Ja, men jag kan inte de språk som är inne.
Visst, kan lära mig. Men det kommer ta lång tid.
Bästa hade varit att typ jobba svart nattetid på något ställe.

Och då har du väl svarat på din egen fråga.

Vem kan tänkas behöva nattpersonal och vilja betala denna med smutsiga sedlar?

Restaurang
Lager
Partihallar
Städare
Taxi
Mack/Nattöppen kiosk.

Det är väl de arbgivare som du ska söka upp om du inte kan göra något I egen regi och ragga dina egna kunder till detta.
Citera
2023-11-19, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Och då har du väl svarat på din egen fråga.

Vem kan tänkas behöva nattpersonal och vilja betala denna med smutsiga sedlar?

Restaurang
Lager
Partihallar
Städare
Taxi
Mack/Nattöppen kiosk.

Det är väl de arbgivare som du ska söka upp om du inte kan göra något I egen regi och ragga dina egna kunder till detta.
Hur vanligt är det att dessa ställen betalar svart?
Förut fanns det på Flashback en tråd om folk som jobbade med att snuskchatta (låtsas vara tjejer) på någon internationell hemsida. Finns sådana extraknäck fortfarande? Sådana liknande jobb kanske jag främst har tänkt på.
Citera
2023-11-19, 03:42
Medlem
Citat:
Förut fanns det på Flashback en tråd om folk som jobbade med att snuskchatta (låtsas vara tjejer) på någon internationell hemsida. Finns sådana extraknäck fortfarande? Sådana liknande jobb kanske jag främst har tänkt på.

Förmodligen finns de kvar,men då betalar mina förslag bra mycket bättre.

Snusksnack ger eller gav betalt per sms,men du kan ju sitta hemma och glo på TV kedan du utför detta.
Citera
2023-11-19, 04:23
Medlem
Aja Bajas avatar
Citat:
Har inget bra förslag, men hur kan man ens överväga att sitta och sexchatta med ett gäng kåta gubbar. Så desperat hoppas jag aldrig att jag blir. OK någon timme kanske, men tänk på att det här är vad du kommer fylla en del av ditt liv med. Ska du till exempel gå omkring och fundera över vad du ska säga som gör dem kåta?
Citera
2023-11-19, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aja Baja
Har inget bra förslag, men hur kan man ens överväga att sitta och sexchatta med ett gäng kåta gubbar. Så desperat hoppas jag aldrig att jag blir. OK någon timme kanske, men tänk på att det här är vad du kommer fylla en del av ditt liv med. Ska du till exempel gå omkring och fundera över vad du ska säga som gör dem kåta?
Det har jag nog inget problem med. Är väl bara att skriva vad man själv skulle vilja höra.

Hur ska man ta emot internationella betalningar på ett snyggt sätt? Är Bitcoin att föredra?
Citera
2023-11-19, 04:34
Medlem
Absolutinte800s avatar
Menar du att Onlyfans fungerar som inkomstkälla för en ”snygg” kille? Blir jag nästan sugen på att börja..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in