2023-11-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Det smarta är att hålla sig undan sunkiga thaibordeller till att börja med.
Håll dig även undan att köpa prylar som har producerats i sweat-shops i låglöneländer. Fast då är det OK enligt svensk hycklerilag.
Citera
2023-11-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Håll dig även undan att köpa prylar som har producerats i sweat-shops i låglöneländer. Fast då är det OK enligt svensk hycklerilag.
Helt OT. Och jag handlar inte på H&M och skit, nej.
Citera
2023-11-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Undrar vem "skyddad person" i styrelsen är...?
Registrerat så sent som 2019. Kan det vara så att ingen annan i vänkretsen ställer upp längre för "entreprenören" eftersom de tröttnat på PS så han var tvungen att be mamma/faster att ställa upp?

Jag kan inte minnas att jag sett en sådan uppgift om "skyddad person" tidigare i bolagssammanhang.
Citera
2023-11-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE

Citat:
Helt OT. Och jag handlar inte på H&M och skit, nej.

Du kan inte skriva här utan att använda sådant som har producerats i låglöneländer.
Citera
2023-11-18, 15:15
Medlem
Enligt FUP:en så är det ju andra gången han besöker denna massagesalong, antingen måste han vara mycket nöjd med massagen som massösen gav vid tidigare tillfälle ,eller så är han nöjd med annan behandling som han fått där , hans ryggvärk verkar ju komma lite då och då, kan ju vara så att han fick väldigt ont i ryggen just precis då när han råkade befinna sig på just denna gata där denna massagesalong låg.
Han säger ju i förhöret att när han får ont i ryggen då brukar han bara försöka slinka in på en massagesalong som har tid för honom. Vilken tur att de hade tid för honom just denna dag.

Om det nu är andra gången han besöker denna massagesalong så borde han väl sett att detta inte helt stämde med att "bara" vara en massagesalong, även om han verkar ha problem med minnet vid förhöret så framkommer det inte att han har fel på varken hörsel eller syn.

Nej PS visste med all sannolikhet vad detta var för ett ställe .
Senast redigerad av Trulse53 2023-11-18 kl. 15:20.
Citera
2023-11-18, 15:15
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Desto viktigare att Silvia o Madelene förblir front figurer mot all sexuell exploatering.
Det är trots allt inte dessa två som figurerade i thai-massagelokalen..
Silvia har skyddat en person som köpt sex och flytt undan rättvisan. En person som hon försörjt sedan han var 15. Hon kan inte tala om sexuellt utnyttjande med någon trovärdighet längre.
Citera
2023-11-18, 15:16
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Registrerat så sent som 2019. Kan det vara så att ingen annan i vänkretsen ställer upp längre för "entreprenören" eftersom de tröttnat på PS så han var tvungen att be mamma/faster att ställa upp?

Jag kan inte minnas att jag sett en sådan uppgift om "skyddad person" tidigare i bolagssammanhang.
Nej, det är konstigt. Varför ska en styrelseledamot behöva vara hemlig? Skyddad identitet?
Citera
Medlem
Citat:
Silvia har skyddat en person som köpt sex och flytt undan rättvisan. En person som hon försörjt sedan han var 15. Hon kan inte tala om sexuellt utnyttjande med någon trovärdighet längre.

Och vad är dina bevis för det, låt höra!
Med bevis menar jag inte dina känslor.
Citera
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Mamma/faster...?
Det är nog risk för det.
Citera
2023-11-18, 15:18
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Och vad är dina bevis för det, låt höra!
Med bevis menar jag inte dina känslor.
Har du inte läst tidningarna den senaste veckan, inkl intervjun med PS i Svensk Damtidning? Där står allt du behöver veta.
Citera
2023-11-18, 15:19
Medlem
Citat:
Har du inte läst tidningarna den senaste veckan, inkl intervjun med PS i Svensk Damtidning? Där står allt du behöver veta.

Nej jag läser inte Svensk Damtidning men nu vet jag hur din bevisning ser ut.
Citera
2023-11-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Enligt FUP:en så är det ju andra gången han besöker denna massagesalong, antingen måste han vara mycket nöjd med massagen som massösen gav vid tidigare tillfälle ,eller så är han nöjd med annan behandling som han fått där , hans ryggvärk verkar ju komma lite då och då, kan ju vara så att han fick väldigt ont i ryggen just precis då när han råkade befinna sig på just denna gata där denna massagesalong låg.
Han säger ju i förhöret att när han får ont i ryggen då brukar han bara försöka slinka in på en massagesalong som har tid för honom. Vilken tur att de hade tid för honom just denna dag.

Om det nu är andra gången han besöker denna massagesalong så borde han väl sett att detta inte helt stämde med att "bara" vara en massagesalong, även om han verkar ha problem med minnet vid förhöret så framkommer det inte att han har fel på varken hörsel eller syn.

Nej PS visste med all sannolikhet vad detta var för ett ställe .
Tack för förtydligandet som ytterligare förstärker bilden av PS som en man med uruselt omdöme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in