Citat:
Ursprungligen postat av
15minFame
Tycker ändå att det ska polisanmälas, om det är sant, så man startar en sk papertrail iallafall.
Kommer inte att bli nått ”paper trail” av det. Det är inte olagligt att plugga, jobba med barn kommer han ändå aldrig att få göra då det krävs utdrag från registret. Han är säkert ett jävla slem, men inte mycket att göra åt, plugga på folkhögskola får man göra. Risken är stor att åka på förtal om man drar igång nått.
Pedofiler är ju en sak, det är ju en läggning och svår att ”bota”, inte heller olagligt att vara så länge man inte agerar på det. Men dom bör hållas under uppsikt.
Men det här jävla snokandet på lexbase måste fan upphöra. Vi kan lika gärna avskaffa fängelsestraff, nu sitter ju pöbeln och gottar sig i allt för alltid. Tanken är att staten ska utdöma straff, som det ser ut nu så är det först staten under en begränsad tid, sen samhället för evigt för att skvallerhjonen på flashback prompt måste hänga ut allt och alla och gotta sig i folks olycka.
Någon andra chans kommer inte på fråga. Dagen vi får tillbaka rätten till privatliv i sverige ska jag öppna en skumpa!
När man berättar hur ”öppet” det är i sverige och vad man kan ta fram om en person på 5sekunder för t,ex amerikanska polare så tittar dom på en som att man var gjord av bajs.
Där kan man inte ens googla fram någons adress, som det borde vara. Vill du listas, absolut men det ska vara opt-in.
Varför i helvete är det rimligt att ronny-rohypnol ska kunna kolla taxeringskalendern, se att jag har god inkomst och att jag bor avsides, äger två bilar värda 500k+ och hur stort mitt hus är i sin rånbögmördarplanering.
Sluta snoka och skött ditt TS, gör äcklet något olagligt så anmäl.