Citat:
Du snackar så mycket skit att man undrar hur du es är fungerande i vardagen. helt världsfrånvänd, skamlöst droppande falska fakta. Du skriver bara dina egna tankar men presenterar dessa som om du talar för den breda massan. Helt psyko. Vad är ditt mål med att till varje pris sätta dit Dumpen, folk som vill skydda barn på nätet? Det känns oerhört personligt med alla vridningar och total dammsugning av nätet efter confirmed bias-snuttar du stoppar in på fel plats i hallucinatoriska resonemang. Svara gärna.
Gränsen är inte ny, utan funnits sedan urminnes tid i stort sätt. Det som är nytt är kopplingen till våld. Medianen som tidigare var 13 år har flyttats till 15, om det har med lagarna vet jag inte. Var kommer uppfattningen att allmänheten kopplar detta till våld. Har någon sådana undersökningar gjorts.
Den ca. halva mängden ungar som går under den gränsen kommer känna att de gör fel, då de gör något som alltid gjorts under 1900 talet och senare. Är jag våldsverkare tänker de. Det överensstämmer inte med ungarnas inställning varken i nutid eller dåtid.
Kollar man på Dumpens mängd av följare kan man tro att det är den allmänna inställningen. Men var är evidensen för det. Det är möjligt att Dumpen för den allmänna inställningen åt det hållet, men just nu är påståendet fel.
Få utrycker sin motsträviga åsikt offentligt när frågan kommer på tal, speciellt om man är man. Det har väl antytts jag är pedofil snart 100 ggr. här. Skulle inte debattera detta offentligt, såsom många andra, viket kan missförstås som att den allmänna folkopinionen är för pedofiljagande.
Den ca. halva mängden ungar som går under den gränsen kommer känna att de gör fel, då de gör något som alltid gjorts under 1900 talet och senare. Är jag våldsverkare tänker de. Det överensstämmer inte med ungarnas inställning varken i nutid eller dåtid.
Kollar man på Dumpens mängd av följare kan man tro att det är den allmänna inställningen. Men var är evidensen för det. Det är möjligt att Dumpen för den allmänna inställningen åt det hållet, men just nu är påståendet fel.
Få utrycker sin motsträviga åsikt offentligt när frågan kommer på tal, speciellt om man är man. Det har väl antytts jag är pedofil snart 100 ggr. här. Skulle inte debattera detta offentligt, såsom många andra, viket kan missförstås som att den allmänna folkopinionen är för pedofiljagande.