Citat:
Silvia skiter i Sverige och svenskarna
Tror det blir ändring nu när Tyska och Engelska tidningar börjar skriva
Patrick har alltid varit med på nobelpriset, kungamiddagar, släktens födelsedag mm
Är gudfar och har sina barn involverade i kungahuset
Patricks drogmissbruk och sexmissbruk, ledde till skilsmässan
Har träffat Silvia många gånger, och det som utmärker henne är att utåt är hon bestämd, men innåt så är hon den mest veliga kvinnan jag mött
Grubblar i evigheter på minsta sak.
Hon är starkt familjekär, därför hon ordnade så Viktoria inte skilde sig från Daniel när han var otrogen med pr kvinnan från södra Sverige
Kungen råkade vara otrogen med den äldre pr kvinnan, men det svalde Silvia, efter att hon fick sparken, viket den yngre fick också..
Tragiskt kungahus med massor av skandaler
Silvia får nog klippa banden med sonen Patrick
Silvias rykte inom trafficking är i fritt fall
Vi skattebetalare får fortsätta betala för Patrick, då han enbart har ca 57 000 kr per år i inkomst
Socialtjänsten kan inte betala hans lyxliv,
Så det blir Silvia med vårt apanage som betalar
Är Patrick värd pengarna Vi betalar?
Hur bör kungahuset agera nu?
Silvia gav Patrick en av Sveriges bästa advokater, sedan flydde Patrick när han skulle få böter...
Jag personligen skämms för vårt kungahus
Tror det blir ändring nu när Tyska och Engelska tidningar börjar skriva
Patrick har alltid varit med på nobelpriset, kungamiddagar, släktens födelsedag mm
Är gudfar och har sina barn involverade i kungahuset
Patricks drogmissbruk och sexmissbruk, ledde till skilsmässan
Har träffat Silvia många gånger, och det som utmärker henne är att utåt är hon bestämd, men innåt så är hon den mest veliga kvinnan jag mött
Grubblar i evigheter på minsta sak.
Hon är starkt familjekär, därför hon ordnade så Viktoria inte skilde sig från Daniel när han var otrogen med pr kvinnan från södra Sverige
Kungen råkade vara otrogen med den äldre pr kvinnan, men det svalde Silvia, efter att hon fick sparken, viket den yngre fick också..
Tragiskt kungahus med massor av skandaler
Silvia får nog klippa banden med sonen Patrick
Silvias rykte inom trafficking är i fritt fall
Vi skattebetalare får fortsätta betala för Patrick, då han enbart har ca 57 000 kr per år i inkomst
Socialtjänsten kan inte betala hans lyxliv,
Så det blir Silvia med vårt apanage som betalar
Är Patrick värd pengarna Vi betalar?
Hur bör kungahuset agera nu?
Silvia gav Patrick en av Sveriges bästa advokater, sedan flydde Patrick när han skulle få böter...
Jag personligen skämms för vårt kungahus
Tänka sig att denne man är nog en bror, inte bara en kusin, till blivande regerende drottning av Sverige.
Är du stolt över kungahuset?[/quote]