2023-11-17, 20:05
Medlem
Bakgrund.
Tränat olika saker hela mitt liv, riktade fokus mer mot gymmet för ca 8 år sedan. Har sedan sedd kombinerat styrketräning med löpning, cykling, simning och haft inslag av olika saker som crossfit, fotboll och liknande.

Inför kuren har jag haft en slö sommar men hållt igång bra sedan slutet på augusti och hittat en bra rutin. Formen har krupit tillbaka och jag har haft en långsam mem helt ok progression. Vid kursens start fortsätter jag bara på det pågående programmet ev med små justeringar.

Kur.
10mg rad 140 i 8v
Pct clomid
Eventuellt går jag upp på 20mg de sista veckorna beroende på hur jag känner och mår. Syftet för mig är att hitta en lösning där jag kan fortsätta utvecklas och hitta glädje i träningen med så få risker och så bra mående som möjligt.

Några stats på formen vid kursens början.
Arbetsvikt bänk 112,5x8x3
Böj 142,5x8x3
Vikt 86,5
Senast redigerad av 20yl8R 2023-11-17 kl. 20:20.
Citera
2023-11-17, 20:12
Medlem
Gör första inlägget direkt

9 dagar in

Har ökat reps och/eller vikt i så gott som allt vid varje pass denna vecka. Placebo?

Gått upp ca 1 kg

Mår riktigt bra, sover gott och känner mig pigg och fräsch i kroppen

Sexlusten är normal, möjligen något ökad

Visuellt tycker jag mig se viss skillnad, känner mig större över bröst. Tycker att vissa tröjor börjat bli lite trängre.

Än så länge bara positivt👍 tänker själv att det fömodligen är mycket placebo och att man faktiskt öser järnet på gymmet och inte skippar pass etc som gjort skillnaden hittills. Men får jag fortsätta att stapla på vikter mellan varje pass som jag gjort så går det nog snart inte att snacka bort. Vi ser om en vecka eller så. På återseende😊
Citera
2023-11-17, 23:24
Medlem
jewclaws avatar
Uppdatering? Ökar du fortfarande?
Citera
2023-11-18, 09:37
Medlem
torrans avatar
Är all for it att ni äldre kliver på! Men för guds skull ha en testo bas! Om problemet är att du inte vill sticka dig själv finns flertal alternativ med transdermala krämer/gels.

Hur går det än så länge?

Mvh
Torran
Citera
2023-11-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20yl8R
Bakgrund.
Tränat olika saker hela mitt liv, riktade fokus mer mot gymmet för ca 8 år sedan. Har sedan sedd kombinerat styrketräning med löpning, cykling, simning och haft inslag av olika saker som crossfit, fotboll och liknande.

Inför kuren har jag haft en slö sommar men hållt igång bra sedan slutet på augusti och hittat en bra rutin. Formen har krupit tillbaka och jag har haft en långsam mem helt ok progression. Vid kursens start fortsätter jag bara på det pågående programmet ev med små justeringar.

Kur.
10mg rad 140 i 8v
Pct clomid
Eventuellt går jag upp på 20mg de sista veckorna beroende på hur jag känner och mår. Syftet för mig är att hitta en lösning där jag kan fortsätta utvecklas och hitta glädje i träningen med så få risker och så bra mående som möjligt.

Några stats på formen vid kursens början.
Arbetsvikt bänk 112,5x8x3
Böj 142,5x8x3
Vikt 86,5

Så få risker och så bra mående som möjligt är syftet alltså? Förstår verkligen inte varför du inte kör en mild Testo E kur med välplanerad pct då.
Citera
2023-11-23, 12:22
Medlem
Update dag 15.

Fortsätter att lägga på 2,5 kilo eller öka ett pinnhål i viktmagasinen på så gott som allt.

Vikt + ca 1,5 kg

Mår helt magiskt psykiskt. Gladare, piggare, mer tålamod etc.

Sexlust är fortsatt normal men möjligen något höjd generellt. Undantaget en dag då jag kände av rejält med irritation och blev askåt efteråt.

"Goda råd" undanbedes
Citera
2023-11-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Är all for it att ni äldre kliver på! Men för guds skull ha en testo bas! Om problemet är att du inte vill sticka dig själv finns flertal alternativ med transdermala krämer/gels.

Hur går det än så länge?

Mvh
Torran

Inte meningen att highjacka din kurrapport, men är ändå nyfiken på Torrans motivering varför.
Jag har sett att du körde RAD140 only och du körde utan testo bas med väldigt goda resultat, men du anser ändå att man ska ha testo som bas?
Citera
2023-11-24, 09:59
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpeon
Inte meningen att highjacka din kurrapport, men är ändå nyfiken på Torrans motivering varför.
Jag har sett att du körde RAD140 only och du körde utan testo bas med väldigt goda resultat, men du anser ändå att man ska ha testo som bas?

Klart jag gjorde bra gains, det kommer TS också göra. Men problemet är att man skjuter sig i foten genom att stänga ner sig på en oral only och mot slutet av kuren kommer han förmodligen börja må rätt dåligt. Vid bästa fall får han tillbaka ca 75% av sin naturliga produktion trots bra PCT.

Alla reagerar olika, jag reagerade helt ok själv, men har en del vänner som kört liknande upplägg som mig efter och mått riktigt dåligt vid vecka sex eller sju och t.ex blivit deprimerade eller kuken slutat fungera! Så beror väll på om man vill ta en risk med hälsan eller köra ganska safe. Alla har väll olika syn här i guess

Hade jag börjat om, så hade jag hoppat på testo direkt. Men ser fortfarande syftet av SARMs men min personliga åsikt är att det ska användas i med åtminstone en trt-dos testo.

Mvh
Torran
Citera
2023-11-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20yl8R
Update dag 15.

Fortsätter att lägga på 2,5 kilo eller öka ett pinnhål i viktmagasinen på så gott som allt.

Vikt + ca 1,5 kg

Mår helt magiskt psykiskt. Gladare, piggare, mer tålamod etc.

Sexlust är fortsatt normal men möjligen något höjd generellt. Undantaget en dag då jag kände av rejält med irritation och blev askåt efteråt.

"Goda råd" undanbedes

Angående Rad140 och Yk11, så är båda SJUKT starka, går absolut att jämföra båda med Tren .

En högdos av yk11 lr rad140 slår tren på fingrarna. Så tänk en extra gång innan ni kår dessa.

Yk11 är t.om en "ren" steroid en 19nor oral är det.

Rad 140 ger dig sjuka mentala effekter pga att den är sjuk stark androgen, upplever den mer androgena effekter än trennabsolut, blir starkare, hårdare osv..

Så tänk efter den är säkerligen lika farlig eller i området iaf då den påvisar samma egenskaper som trennolone.

Nunsnackar jag 20mf rad och upppåt, menm10mg är fortfarande jämförbar med tren.

BTW Du kommer knappast kunna få tillbaka din testo produktion efter den här kuren då du blir grovt nedstängd.
En pct kommer inte göra nån nytta alls i avseendet att få igång din normal produktion, du kmr säkerligen aldrig komma tbx till dina naturliga nivåer, men snudd inpå kanske, och detta pga din höga ålder.

Såtips till dig som ja själv har gjort är att skaffa TRT via privat eller en krångligare process voa VC, privat rewell samt ekenhälsan, 600kr per kånad för testosterone som en 19 åring.

Mvh
Mvh
Senast redigerad av Thaidream 2023-11-25 kl. 12:24.
Citera
2023-12-01, 14:28
Medlem
24 dagar

Rätt dålig vecka med snuva, hosta och dålig sömn. Har inte känt mig superpepp på gym men fortsatt att köra på. Gainsen fortsätter de med. PB I allt i inkl baslyft denna vecka.
Citera
2023-12-08, 14:49
Medlem
Tappat ett par dagar pga sjukdom men har kört 2 pass fullt ut nu sedan dess. Gainsen fortsätter i samma takt. Vågen visade ytterligare ett kg upp idag efter att ha stått stilla ett par veckor. Tror att det är en förskjutning från fett till muskelmassa som är orsaken till det då spegeln visar klara gains och bättre definition. I övrigt inga märkbara biverkningar👍 mer än halvvägs nu.
Citera
2023-12-08, 15:15
Medlem
Roidberts avatar
Hur länge har du tänkt köra Clomid och på vilka doser när det är dags för PCT? Sedan håller jag med Torran att du lika gärna hade kunnat lägga till testo, eftersom RAD 140 har samma negativa påverkan på testosteron, FSH och LH som "vanliga steroider". Men det är förstås lite sent att tånka på nu och i slutändan är det din kropp och ditt val. Ville mest påpeka det ifall det är nytt för dig. Det finns trots allt en tendendens att marknadsföra SARMs som steroider utan biverkningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in