2023-12-14, 17:03
Medlem
5 veckor blev det. Nu är det clomid och pct 20mg 2v sedan 10 i 3 till. Resultat + 4kg, arbetsvikt bänkpress på 3x5 är +12,5kg. Böj 3x5 är +25kg. Kommer att kolla värden efter PCT.
Citera
2023-12-26, 11:23
Medlem
Morgonbånge och sexlust var tillbaka efter knappa 2v PCT. Inga märkbara tappningar i gains. Vikten däremot har rasat ca 3 kg sedan toppen. Känner och ser att jag inte är lika "buff" längre, tappat mycket vätska säkerligen. Mår bra i alla fall💪
Citera
2024-01-03, 20:13
Medlem
Imorgon tar jag sista dosen clomid. Gains och vikt ligger stadigt sedan förra inlägget, kanske lite mindre tryck på sista repsen i varje övning, failar kanske 1-2 tidigare än jag gjorde i slutet på kuren.

Ska göra en mätning av värden nu och se hur de ligger till, känns stabilt i alla fall
Citera
2024-01-04, 17:11
Medlem
Mina inlägg försvinner när jag postar! Kortfattat igen då.

Tog sista tabletten clomid i morse och lämnade prover som jag fick svar på redan nu ikväll.

Testosteron 41 nmol/L
SHBG 44 nmol/L

Höga värden tycker jag. Hur mycket kan jag vänta mig att shbg och/eller testo sjunker efter avslutad pct?
Citera
2024-01-05, 16:07
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20yl8R
Mina inlägg försvinner när jag postar! Kortfattat igen då.

Tog sista tabletten clomid i morse och lämnade prover som jag fick svar på redan nu ikväll.

Testosteron 41 nmol/L
SHBG 44 nmol/L

Höga värden tycker jag. Hur mycket kan jag vänta mig att shbg och/eller testo sjunker efter avslutad pct?

Bra att veta att du har fått fungerande Klomifen i alla fall. Men om du vill veta dina "riktiga" värden utan medicinens påverkan får du vänta ca 6v till innan du testar dig.
Citera
2024-01-23, 15:13
Medlem
Tänker att jag öppnar upp för input till framtida kurer. Det finns mycket kunskap här som jag gärna tar del av. Jag känner mig fullt återställd efter kuren och ska snart ta ytterligare ett test på testo innan jag kör nästa runda.

Men till funderingarna.

Många ansåg att jag skulle ha en testo bas. Jag har svårt att se varför detta skulle minska ev biverkningar och främst då nedstängning. Någon får gärna utbilda mig i min okunskap här.

Följdfrågan blir beroende av svaret men varför ska jag byta rad 140 mot ex testo? Jag får bra effekt, i äromcip inga biverkningar OCH det är "lagligt". Väldigt goda argument i mina öron.

Tack ni som tar er tid att svara
Citera
2024-01-25, 20:38
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20yl8R
Tänker att jag öppnar upp för input till framtida kurer. Det finns mycket kunskap här som jag gärna tar del av. Jag känner mig fullt återställd efter kuren och ska snart ta ytterligare ett test på testo innan jag kör nästa runda.

Men till funderingarna.

Många ansåg att jag skulle ha en testo bas. Jag har svårt att se varför detta skulle minska ev biverkningar och främst då nedstängning. Någon får gärna utbilda mig i min okunskap här.

Följdfrågan blir beroende av svaret men varför ska jag byta rad 140 mot ex testo? Jag får bra effekt, i äromcip inga biverkningar OCH det är "lagligt". Väldigt goda argument i mina öron.

Tack ni som tar er tid att svara

Det verkar som att RAD 140 är lagligt, ja. Enligt vad som står i lagtexten verkar bara preparat som höjer testosteron eller tillväxthormon vara olagliga. Men om du bryr dig om juridiken är det värt att påpeka att Klomifen (Clomid) höjer testosteronet och därför räknas som olagligt enligt dopinglagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in