2023-11-17, 23:40
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagRRR
Kan det vara så illa att hon har köpt hans story utan att kolla om det är sant? Det ska hon inte komma undan med och oavsett som den är sann eller ej så är han varken mer eller mindre terrorist för det. Alltså var det helt ovidkommande

Även om Maggan som vanligt fulspelade så måste hon ändå ha trott på Jamal El-Hamal lögner. El-Hamas kommer att flyttas till någon mindre känslig uppgift där han kan vända papper resten av livet och åka till Palestina på olika sida uppdrag till en hygglig lön. Om han skulle gå ut med att Maggan har varit medveten om hans lögn så kommer han att dyka upp i Nyans eller ihjälslagen i någon gränd.
Citera
2023-11-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ursäkta?

Har någon annan ljud i skällan framkommit från mig, så ber jag dig att länka. Din idiot.
Läs ditt eget inlägg idiot !
Citera
2023-11-17, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
När Sveriges statsminister drev Magdalena Andersson till tårar i dagens debatt gav hon detta som svar.

När ska detta ha ägt rum? Vilka var personerna, hur dog personerna, var det Hamas eller Israel som låg bakom attacken? Stämmer Magdalenas uppgifter? Finns det källor.

Något för journalister att gräva i.
45 000 000 har blivit dödade av covid. Nu är det sagt, då är det sant.

Det bästa vore om det slutits ett fredsavtal i mars 2022.
Nä visst ja, om det skett såskulle vii blivit invaderade.
Citera
2023-11-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagRRR
Kan det vara så illa att hon har köpt hans story utan att kolla om det är sant? Det ska hon inte komma undan med och oavsett som den är sann eller ej så är han varken mer eller mindre terrorist för det. Alltså var det helt ovidkommande
Ja, så är det nog. Nu har hon råkat rejält i klistret. Och hela partiet. Se bara Dambergs desperata och
obalanserade försök till bortförklaringar igår i programmet 30 minuter.
Citera
2023-11-18, 00:26
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Kan de 36 döda i The Guardian och Jamals "sondotters" 36 döda vara samma?
Jag tror inte att de existerar.
Det har givetvis dött Palestinier i Gaza, men just detta med 36 döda i en familj, verkar vara påhittat.
Citera
2023-11-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Haha, flytta inlägget till humordelen.
Oj vad vi älskar negrer och zigenare nu plötsligt....
Annat ljud i skällan brukar det vara annars. Pajas. Du är inte trovärdig för fem öre.

Du blandar ihop korten. Om man inte bryr sig särskilt är det inte samma sak som att man älskar ngn. Jag bryr mig inte heller om zigenare - så länge de håller sig på sin kant och inte ropar tjenahej till mig och vill ha pengar av mig. Då irriterar de mig. Jag vill inte ha ngt med dem att göra.

Samma gäller unga män från Somalien och Afghanistan. Vill inte lära känna dem eller tycka synd om dem.

Jag älskar dem inte oavsett att jag inte gillar Jamal Hamas och avskyr låtsasflyktingar som vill pumpa Sveriges skattebetalare på alka pengar - för att sen pissa på dem när tillfället ges.
Citera
2023-11-18, 01:26
Medlem
Citat:
Är råkommunist.
JÅ är zigenare tills motsatsen bevisad. Hans släkt har gamla anor som tivolifolk, samma som Reinfeldts släktningar är negrer av zigenartyp, landstrykare.

JÅ får för min del vara en tvättäkta betongkommunist med rötterna i Somalien och Afghanistan - så länge han uttrycker vettiga åsikter.

Gäller förresten alla invandrare. Välkomna - då länge ni inte förutsätter fördd så röjning av oss andra och visar lite tacksamhet och vilja att bidra till samhället.

Jamal visar raka motsatsen.
Citera
2023-11-18, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Hade det här varit sanning så skulle det varit snyftreportage i varenda tidning och han skulle få gå från TV soffa till TV soffa för att få prata ut. Det skulle vara extremt bra reklam för sosseriet. Men nu vet alla att det här inte stämmer och gör allt för att tysta ner det istället.

Då är det! ”Vi vänder blad..”
Citera
2023-11-18, 01:47
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bismaerkt
Socialdemokraterna garanterar att "El Hamas" vill Sveriges rike väl. De litar så pass mycket på honom att han sitter i utrikesutskottet /där stränga hemligheter behandlas...

Sverige är ett sinnessjukt land.

Om jag hade varit USA så hade jag sett till att rensa ut alla "arabkommunister" i blivande NATO landet Sverige - vem vill dela militärhemligheter med Sverige - om man har en terrorist som rapporterar allting till sin idiot religion. Väldigt alvarligt detta.

Varför ens tillsätta terrorister i regeringen?
Citera
2023-11-18, 02:13
Medlem
Citat:
För mej är Hamas inga terrorister, Israel är en fascistisk terrorstat.
Du kan alltid slänga dej med ordet "terrorist" när det passar dej men jag tar ingen notis av det.

Vad yrar du om är du någon sjuk arab eller vänsterdåre? Hamas är en terrorsekt vilket hela världen anser utom några hjärntvättade araber och vänsterblivna som inte begriper någonting.
Citera
2023-11-18, 02:29
Medlem
utforskarens avatar
Jag fattar inte.

Svärdotterns familj? Borde inte det vara detsamma som sonens familj? Om hela familjen utplånades så bör väl sonen också vara död… Varför isåfall ”ta omvägen” via svärdottern, så att säga?

Det är ju lite som att säga ”Sveriges drottnings make har dött”, liksom.

Eller syftar man på svärdotterns föräldrar, syskon och sånt?
Citera
2023-11-18, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du blandar ihop korten. Om man inte bryr sig särskilt är det inte samma sak som att man älskar ngn. Jag bryr mig inte heller om zigenare - så länge de håller sig på sin kant och inte ropar tjenahej till mig och vill ha pengar av mig. Då irriterar de mig. Jag vill inte ha ngt med dem att göra.

Samma gäller unga män från Somalien och Afghanistan. Vill inte lära känna dem eller tycka synd om dem.

Jag älskar dem inte oavsett att jag inte gillar Jamal Hamas och avskyr låtsasflyktingar som vill pumpa Sveriges skattebetalare på alka pengar - för att sen pissa på dem när tillfället ges.

Tack för ditt klargörande. Man kan alltid lita på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in